Wer nutzt diese Software?

Catering Companies and Catering Managers

Durchschnittliche Bewertung

4 Bewertungen
  • Gesamt 4.5 / 5
  • Benutzerfreundlichkeit 4 / 5
  • Kundenservice 4.8 / 5
  • Funktionen 4 / 5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis 4.3 / 5

Produktdetails

  • Startpreis 49,50 $/Monat
  • Kostenlose Version Nein
  • Kostenlose Testversion Ja
  • Einsatz Cloud, SaaS, Web
  • Training Persönlich
    Live Online
    Webinare
    Dokumentation
  • Kundenbetreuung Support während der Geschäftszeiten

Angaben zum Hersteller

  • Function Tracker
  • http://www.functiontracker.com/
  • Gegründet 2010

Über Function Tracker for Caterers

Function Tracker for Caterers is a web-based solution to help you manage bookings and events from the back end, and clients can order securely from your own website. Function Tracker for Caterers offers easy integration, fast setup and simple management. Your unique website is set up instantaneously when you sign up and you can be managing your catering business straight away.

Spotlight_media_placeholder

Function Tracker for Caterers Funktionen

  • Abrechnung & Rechnungsstellung
  • Angebotsmanagement
  • Auftragsmanagement
  • Bankett-Management
  • Bedienungspersonal-Management
  • Facility-Management
  • Inventarverwaltung
  • Kalenderverwaltung
  • Kalkulation
  • Kundendatenbank
  • Küchen- / Menü-Management
  • Reservierungs-Management
  • Rezept-Management
  • Veranstaltungsmanagement
  • Vertragsmanagement

Die hilfreichsten Reviews für Function Tracker for Caterers

Best Customer service and always adapting

Bewertet am 5.7.2017
Sam I.
Executive Chef & Catering Coordinator
Gastgewerbe, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
4 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: It's a total one place, multiplatform program that you can manage every part of your event.

Vorteile: That we can use Function Tracker for every part of our business, Out Catering, Function Centre and Cafe

Research Pays Off

Bewertet am 22.6.2011
Caroline S.
Owner
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
Preis-Leistungs-Verhältnis

Kommentare: Having worked for the big Brands Marriott and whitbread in the UK with some ver complicated software - that was very expensive it was extremely refreshing to eventually find a piece of software that was easy to use , easy to customise and NO capital outlay they even give you a free month . This was very useful as we used this to set the system up and load all of our exiting bookings before using it live . We never looked back - Neither will you . It punches well above its weight - better than delphi . 100 %

Vorteile: We spent over 3 months researching for something that was affordable and did not involve any capital outlay . Simple to use
easy to install
easy to train
ability for more than 1 user at a time
web based
great functionality
easy to customise

Nachteile: could not find any - everyone was helpful - only challenge i had was speed to respond to questions but they have resolved that now .

Review

Bewertet am 25.1.2019
Elise P.
Duty Manager
Gastgewerbe, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Kostenlose Testversion
Quelle des Nutzers 
4/5
Gesamt
4 / 5
Benutzerfreundlichkeit
4 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
4 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Have only used trial as yet, but the system is a great way to manage all of our functions within one system that all relevant staff can see details.

Vorteile: Simple to navigate and customizable to our individual business needs.

Nachteile: Some more flexibility with some of the 'non-optional' fields. Runsheets run through footer of document, would be clearer if the runsheet information stopped at the normal margin (ie. 1.8cm) and then went to the next page.

Skyline Rotorua

Bewertet am 23.1.2019
Lynley M.
Conference & Incentive Sales Executive
Gastgewerbe, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Quelle des Nutzers 
4/5
Gesamt
3 / 5
Benutzerfreundlichkeit
3 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
4 / 5
Kundenbetreuung
4 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Better end of the month reports
Control of Companies and clients

Vorteile: Loading events, that it generates invoices and customers contracts

Nachteile: Making sure that all of the correct venues and menus have been loaded

Lies weitere Bewertungen