Wer verwendet Jitbit HelpDesk?

Jitbit richtet sich sowohl an Start-ups als auch an kleine, selbstfinanzierte Unternehmen und große Unternehmen mit über 50 Support-Mitarbeitern.

Was ist Jitbit HelpDesk?

Jitbit Helpdesk ist eine großartige Helpdesk-Anwendung mit übersichtlicher Nutzeroberfläche und einfachem Einrichtungsprozess. Es sind jedoch alle Funktionen vorhanden: Automation Engine, Dateianhänge, Integrationen (JIRA, Slack, Dropbox, GitHub usw.), E-Mail-Integration, Knowledge-Base-Modul usw.

Jitbit Helpdesk wird sowohl als SaaS-Version als auch als ein lokales, auf einem Server installiertes Tool angeboten.

Jitbit HelpDesk – Details

Jitbit

http://www.jitbit.com

Gegründet 2005

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Jitbit HelpDesk – Preisübersicht

Preisoptionen anzeigen

Jitbit HelpDesk bietet keine Gratisversion, aber eine kostenlose Testversion. Die kostenpflichtige Version von Jitbit HelpDesk ist ab 13,00 $/Monat verfügbar.


Startpreis

13,00 $/Monat Preisinformationen

Kostenlose Version

Nein

Gratis Testen

Jitbit HelpDesk – Bereitstellung und Support

Kundenbetreuung

  • 24/7 (Live Vertreter)
  • Support während der Geschäftszeiten
  • Online

Einsatz

  • Cloud, SaaS, Web
  • Installiert - Windows
  • Mobile - iOS Native
  • Mobile - Android Native

Training

  • Live Online
  • Dokumentation

Jitbit HelpDesk Funktionen

  • Automatisiertes Routing
  • Berichterstattung / Analyse
  • Call-Center-Management
  • Dokumentenspeicher
  • E-Mail-Integration
  • Echtzeit-Chat
  • IT-Asset-Management
  • Kundenspezifisches Branding
  • Makros/Antwortvorlagen
  • Management von Dienstgütevereinbarungen (SLA)
  • Multi-Channel-Kommunikation
  • Netzwerküberwachung
  • Remote-Zugriff/-Kontrolle
  • Self-Service Portal
  • Social-Media-Integration
  • Ticket-Management
  • Verfolgung von Interaktionen
  • Warnungen / Eskalation
  • Wissensbasis-Management
  • Workflow-Konfiguration

Siehe die vollständige Help-Desk-Software Liste

Jitbit HelpDesk Alternativen

Mehr Alternativen zu Jitbit HelpDesk

Jitbit HelpDesk – Nutzerbewertungen

Alle Bewertungen lesen

Gesamtbewertung

4,6/5

Durchschnittliche Bewertung

Benutzerfreundlichkeit 4,5
Kundenservice 4,5
Funktionen 4,2
Preis-Leistungs-Verhältnis 4,3

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Matt F.
Telecoms Engineer
Telekommunikation, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    5 /5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5 /5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4 /5
  • Kundenbetreuung
    5 /5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5 /5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 4.11.2018

"Fantastic Self Host Helpdesk"

Vorteile: The pricing model for Jitbit self hosted makes the product exceptional value for money, made even better by the license being perpetual.
With the backend being SQL this also allows for database level backups to be taken and managed, as well as 3rd party integration at database level.
The interface is clean, and simple to use both from a tech and end user perspective. Unlike other helpdesk software on the markets the message thread is clean and easy to read.
There is also a well build mobile application available.

Nachteile: The reporting element of the helpdesk software is somewhat lacking in the number of reports which can be generated. These reports are also very rigid and allow little customisation.

  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 4.11.2018
Michael M.
IT Support Supervisor
Industrieautomation, 1.001-5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    5 /5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5 /5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4 /5
  • Kundenbetreuung
    5 /5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5 /5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    9/10
  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 19.7.2019

"Jitbit - The best Bang for the Buck!"

Kommentare: Jitbit has provided me clear viability into my current workload for my team.
I am now able to create a strong business plan to grow my department, delegate the work efficiently , and allow me to interact with other lines of business without interrupting my day to day operations.

Vorteile: Flexibility, speed and ease of use are what make this software the premier application for a Web based HelpDesk. There is hardly any delay when waiting for a ticket to come in, and with a robust rule structure you can quickly get the ticket to the right support rep with minimal downtime or delay for the user.

Nachteile: There's not a lot because every time I find a challenge or a missing feature, the Jitbit team is quick to review and address it.

  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 19.7.2019
Jeofrey Z.
IT
Transport/Güterfrachtverkehr/Schienenverkehr, 10.000+ Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
  • Gesamtbewertung
    1 /5
  • Benutzerfreundlichkeit
    1 /5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    1 /5
  • Kundenbetreuung
    1 /5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    1 /5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    Nicht bewertet
  • Herkunft der Bewertung 
  • Quelle: SoftwareAdvice
  • Bewertet am 30.1.2017

"Worst Customer Service"

Kommentare: Worst customer service ever, The App doesn't work. Please keep your money. You will never get this to work on your own, and they offer no help at all.

Vorteile: Nothing, It didn't work

Nachteile: It doesn't work

Antwort des Softwareanbieters

von Alex an 29.6.2018

We're sorry you were unable to set it up. I assume you were trying to install the on-premise version that does require some technical skills or administering a web-server, setting up a MS SQL database, configuring windows-integrated authentication and other tricky stuff depending on your requirements. That is why we also offer the SaaS (hosted) version that works in the cloud and requires literally zero setup. But nevertheless I regret and apologize the lack of support you experienced from us. If you could provide more details, we can investigate further.

  • Herkunft der Bewertung 
  • Quelle: SoftwareAdvice
  • Bewertet am 30.1.2017
Aimee G.
Admin
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    5 /5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5 /5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5 /5
  • Kundenbetreuung
    5 /5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5 /5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    Nicht bewertet
  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 11.7.2017

"Makes managing customer support easy"

Vorteile: My software company uses Jitbit to manage our incoming customer support e-mail. You are able to customize the settings to set up groups of users, ie. IT support, Development support, etc, and the users assigned to those groups will receive e-mail notifications. You can reply from your e-mail or from the website portal, whichever is easiest at the time. Each incoming e-mail creates a ticket that date/time stamp tracks all responses, so you can see a clear history. Reporting features are also helpful for tracking technician productivity.

Nachteile: Users that are not part of a group cannot see tickets for another group, even if they click the direct ticket link. This makes it challenging to share IT tickets with our upper management without changing the ticket category.

  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 11.7.2017
Verifizierter Rezensent
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
  • Gesamtbewertung
    5 /5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5 /5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4 /5
  • Kundenbetreuung
    5 /5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5 /5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    9/10
  • Herkunft der Bewertung 
  • Quelle: GetApp
  • Bewertet am 26.9.2016

"Affordable and easy"

Kommentare: We've been using this for 2.5 years. First, we wanted to go with the on-premise version (the company offers one) but then they convinced us to try the cloud-hosted and it worked great. We connect our users using SAML authentication use a hosted AD on Azure, and this makes life soo much easier.

Vorteile: Low price, responsive customer support, very nice UI.

Nachteile: Lack of social media integration, but you hack your own using Zapier. Also, there's no "Search" function in the Android app, hope they add this.

  • Herkunft der Bewertung 
  • Quelle: GetApp
  • Bewertet am 26.9.2016