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Was ist MPulse?

Die nutzerfreundlichen Instandhaltungslösungen von MPulse bieten zuverlässige Tools für die Planung, Nachverfolgung und Berichterstellung für Organisationen zur Instandhaltung von Anlagen und Einrichtungen. Die Mission bei MPulse ist es, Wartungsarbeiten unabhängig von ihrer Größe produktiver und effizienter zu gestalten. Das neue MPulse Infinity Tier bietet unbegrenzte Nutzer*innen und einfache Skalierbarkeit. Derzeitige Kund*innen erstrecken sich von kleinen Geschäften in öffentlichen Schulen, Restaurants und Ladengeschäften bis hin zu globalen Wartungsabteilungen in Unternehmen.

Wer verwendet MPulse?

Derzeitige Kunden sind weltweit aufgestellt und reichen von kleinen Wartungseinheiten in öffentlichen Schulen, Restaurants und Einzelhandelsgeschäften bis hin zu großen Wartungsabteilungen in globalen Unternehmen.

MPulse Software - 1
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MPulse Software - 4
MPulse Software - 5

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MPulse

MPulse

4,5 (171)
Keine Preise gefunden
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
66
Keine Integrationen gefunden
4,3 (171)
4,3 (171)
4,8 (171)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
40,00 $
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
157
6
4,5 (1.528)
4,6 (1.528)
4,6 (1.528)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu MPulse

EZOfficeInventory
Am besten bewertete Funktionen
Bestandskontrolle
Bestandsverfolgung
Verfolgen von Vermögensanlagen
Wufoo
Am besten bewertete Funktionen
Berichterstattung / Analyse
Formularerstellung und -design
Umfragenerstellung
NetFacilities
Am besten bewertete Funktionen
Für dieses Produkt wurden noch keine Funktionen durch Nutzer bewertet.
SAWIN
Am besten bewertete Funktionen
Kundendatenbank
Kundendienst-Historie
Versandmanagement
Limble CMMS
Am besten bewertete Funktionen
Arbeitsauftragsverwaltung
Verfolgen von Vermögensanlagen
Vorbeugende Wartung
UpKeep
Am besten bewertete Funktionen
Arbeitsauftragsverwaltung
Bestandskontrolle
Kalenderverwaltung
Asset Infinity
Am besten bewertete Funktionen
Bestandskontrolle
Inventarverwaltung
Verfolgen von Vermögensanlagen
Simpro
Am besten bewertete Funktionen
Job-Planung
Projektplanung/Terminierung
Wartungsplanung
CARL Source
Am besten bewertete Funktionen
Arbeitsauftragsverwaltung
Berichterstattung und Statistik
Vorbeugende Wartung

Bewertungen über MPulse

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,5
Benutzerfreundlichkeit
4,3
Kundenservice
4,8
Funktionen
4,3
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,3

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
52%
4
40%
3
6%
2
2%
Larry
Larry
Executive Director in USA
Krankenhausversorgung & Gesundheitswesen, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Adair County Ambulance District

5,0 vor 8 Jahren

Kommentare: Overall the product has delivered what was advertised. Since implementation a few years back we have added the inventory module as well. Initially, like most software, there was a learning curve, but once we learned how to use the software effectively we could not be more please with what we are getting out of it.

Vorteile:

Work Order Management and the reporting capabilities

Nachteile:

Not the absolute most user friendly system, but once you learn how to use it, it delivers results

Dan
Director
Hausmeisterservice, 1.001–5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

MPulse Initial Review

4,0 vor 7 Monaten

Kommentare: So far, no major regrets. That said, if the ability to view comments for the person who entered the work order request and the ability to email when status of work order changes isn't resolved, we will likely find a different product.

Vorteile:

Fairly customizable, easy to search, support has been good so far

Nachteile:

ability for front end users who enter work orders to see all comments and be emailed when a comment is added and/or status of work order changes was promised to us but does not function. It is being investigated but still is pending.

Noah
Maintenance supervisor in USA
Maschinenbau oder Wirtschaftsingenieurwesen, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Mpulse review

2,0 vor 7 Monaten

Kommentare: I would rate my experience so far, a 3/10. I did not purchase this software; this was already in the department when I took over as supervisor so knowing the previous supervisor, i blame him for some of the software functions being so confusing but like stated earlier, not having support when i need them can become frustrating sometimes.

Vorteile:

Mpulse is a good tool for my maintenance technicians. When a machine breaks it is very easy to track down what piece of equipment needs servicing.

Nachteile:

Mpulse on an administrator standpoint is very difficult to use. I often have trouble navigating the behind the scenes because of how confusing the software is. With how much work I have running a maintenance department, it really puts a wrench in the works not having good support readily available to me.

Antwort von MPulse Software

vor 7 Monaten

Thank you for taking the time to share your experience with MPulse. We deeply value your feedback and are committed to ensuring our users, especially those in crucial roles like yours as a Maintenance Supervisor, have a positive and productive experience with our software. We understand that navigating the administrative side of MPulse has presented challenges for you, and we apologize for any inconvenience this has caused. It’s our priority to ensure that our software supports your needs seamlessly, not only for your maintenance technicians but also for you, the administrators who make it all happen behind the scenes. To address the concerns you’ve raised regarding ease of use and the availability of support, we will have your dedicated Customer Success Representative reach out to you directly with training and support resources. Understanding that the software was already in place when you stepped into your role, we’re keen on making this transition as smooth as possible for you.

Joe
Director of Engineering in USA
Kosmetik, 10.000+ Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Estee Lauder R&D Maintenance and Repair

4,0 vor 7 Monaten

Kommentare: Mostly satisfied, but there are some improvements that can be made. Customer service is very good and responds right away.

Vorteile:

Ease of managing records and creation of new using copy paste feature. Scheduled Maintenance records keep work orders on track.

Nachteile:

The Audit Trail function being limited to 15 days and on as request basis should be extended to continuous. Date formatting cannot be customized. Being a GMP facility there are compliant date formats that must be used, which we cannot change. Using search at the top of columns in list view is slow and when term being searched cannot be found the system locks up temporarily. There used to be a search field at the top of the Asset Assigned to Task. That was very useful but removed in V9. When large quantities of assets are assigned to task in work orders, applying labor to each is very time consuming. Perhaps there could be a split labor across all assigned assets would work. The view Media dialogue is slow to load when multiple pages are within an attachment. The "reset" function workflow within the search field at the top of list columns takes too many steps to complete. Opening the list view/settings and applying the change is too many steps.

Jeff
IT Manager in USA
Gastgewerbe, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung
Quelle: SoftwareAdvice

Mpulse

5,0 vor 6 Jahren

Vorteile:

We really like this program. It has many features that we take advantage of. It is our companies primary ticket management software and it is used to manage all of our inventory and maintenance tracking.

Nachteile:

The only problem we encountered was a very unique billing issue specific to our company but the tech support was very helpful and assisted us in coming up with a creative solution.