Psych Advantage

von Compulink Healthcare Solutions

Wer verwendet Psych Advantage?

Private psychologische und psychiatrische Praxen, einschließlich Einzelanbieter*innen für große Kliniken mit vielen Standorten. Die Anwendung kann die Anforderungen von Psychiater*innen, Therapeut*innen und verbundenen Kliniken erfüllen.

Was ist Psych Advantage?

Die Software Psych Advantage EHR and Practice Management automatisiert die täglichen Aufgaben bei der Verwaltung deiner Praxis, damit du dich auf die Patientenversorgung konzentrieren kannst. Advantage wurde speziell für die Verhaltensmedizin entwickelt und verwendet künstliche Intelligenz, um klinische und finanzielle Ergebnisse zu verbessern. Advantage wurde entwickelt, um die Behandlungszeit für Patient*innen zu maximieren, und enthält alles, was du zur Optimierung des Arbeitsablaufs benötigst, einschließlich EHR, PM, Patientenengagement und RCM.

Psych Advantage – Details

Compulink Healthcare Solutions

http://www.compulinkadvantage.com

Gegründet 1985

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Psych Advantage – Preisübersicht

Psych Advantage bietet keine Gratisversion und keine kostenlose Testversion. Die kostenpflichtige Version von Psych Advantage ist ab 69,00 $/Monat verfügbar.


Startpreis

69,00 $/Monat

Kostenlose Version

Nein

Gratis Testen

Nein

Psych Advantage – Bereitstellung und Support

Kundenbetreuung

  • Support während der Geschäftszeiten
  • Online

Einsatz

  • Cloud, SaaS, Web
  • Installiert - Windows

Training

  • Persönlich
  • Live Online
  • Webinare
  • Dokumentation

Psych Advantage Funktionen

  • Anfangsbeurteilung
  • Behandlungspläne
  • Compliance-Verfolgung
  • EMR / EHR (elektronische / medizinische Gesundheitsberichte)
  • Einzel-Anbieter-Praxis
  • Elektronische Rezepte
  • Medizinische Abrechnung
  • Mehrfach-Anbieter-Praxis
  • Mitarbeitermanagement
  • Reklamationsabwicklung
  • Self-Service Portal
  • Stationärer / Haus-Patient
  • Termin-Erinnerungen
  • Terminplanung

Siehe die vollständige Praxissoftware für Psychotherapie Liste

Psych Advantage Alternativen

Mehr Alternativen zu Psych Advantage

Psych Advantage – Erfahrungen

Alle Bewertungen lesen

Gesamtbewertung

4/5

Durchschnittliche Bewertung

Benutzerfreundlichkeit 3,1
Kundenservice 4,1
Funktionen 4
Preis-Leistungs-Verhältnis 3,7

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Carrie A.
Owner/Therapist
Psychische Gesundheitsfürsorge, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    5 /5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4 /5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4 /5
  • Kundenbetreuung
    5 /5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5 /5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 4.1.2018

"Consistently Great Experience with Compulink"

Kommentare: Total practice management with reliability and ease of use

Vorteile: The functionality, flexibility, and extensive nature of the software is impressive to say the least. It
is an affordable option that makes practice management and billing simple. There is a bit of a learning curve, but every person from sales to customer service has gone out of their way to help in all areas needed and to consistently respond to support requests. Training new people on the software has gone well. It is a powerful program that Compulink is consistently working to improve, listening to user feedback. I am relieved we went with Compulink, as we recently had Tsome rather extensive growth. the program has handled our growth without a hiccup and allowed things to continue running smooth. Perfect? No. Worth it? Definitely. Overall, they are highly recommended. There is not one area where Compulink promised and did not deliver. Their staff is professional, the tech support is knowledgeable, and everyone works hard to ensure our success. So thankful for Compulink!

Nachteile: Learning curve is moderate to heavy depending on experience, but comparable to the powerful nature of the software. Having some minor issues with insurance information no importing from the web registration.

  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 4.1.2018
Shelbie M.
Therapist
Psychische Gesundheitsfürsorge, Selbstständig
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
  • Gesamtbewertung
    4 /5
  • Benutzerfreundlichkeit
    3 /5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4 /5
  • Kundenbetreuung
    3 /5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    3 /5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    3/10
  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 10.6.2017

"Overall good product for a large agency, but not very easy to use and expensive for solo practice."

Kommentare: It was a good product for large agency and supervisor work. It was also good for highly detailed treatment plans and progress notes.

Vorteile: I liked the ability to be very detailed in treatment planning and progress notes if I needed. I also liked the 'load previous note' so that I only had to update changes from session to session and could write progress notes fairly quickly. Psych Advantage was also easy to use as a supervisor, as I could view interns notes for feedback.

Nachteile: Its complicated to use, as many of our therapists needed hours of training. We had many part time therapists and it seemed cumbersome for them to remember all the steps when they weren't using it every day. I also didn't like that there are so many individual tabs/pages for each client note. Going to private solo practice I decided to use another product, as psych advantage is more cumbersome and expensive than other EHR.

  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 10.6.2017
Erica M.
Owner
Psychische Gesundheitsfürsorge, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    3 /5
  • Benutzerfreundlichkeit
    2 /5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    3 /5
  • Kundenbetreuung
    4 /5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    3 /5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    3/10
  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 15.10.2019

"Very out dated"

Kommentare: I love their customer service. The rest is very complicated and out dated.

Vorteile: I loved the customer support. We have used the system for about 8 years and the customer support is great! They get back to you quickly and always willing to help.

Nachteile: It is very complicated and seems outdated. You have to build tables in the calendar and add times. Also the updates usually go very bad. One time all of our calendars went missing and we lost all our appointments.

  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 15.10.2019
Emilie M.
TMS Therapist
Psychische Gesundheitsfürsorge, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
  • Gesamtbewertung
    4 /5
  • Benutzerfreundlichkeit
    3 /5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4 /5
  • Kundenbetreuung
    5 /5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    Nicht bewertet
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    6/10
  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 2.6.2020

"Could be more user-friendly"

Kommentare: The software could definitely be more user friendly. It can be a bit hard to navigate and is difficult to set up.

Vorteile: Features such as scanning paperwork in easily, convenience of searching for patients by name or account number, and auto-fill with patient/clinic information when printing are all great.

Nachteile: Our clinic does TMS therapy which is very different from a normal psychiatric clinic, so some features could be updated to be better suited for us. For example, the daily progress note tab could have a different layout to better suit our needs. However, I do know one of my coworkers was working with Compulink support to design a new tab layout for us, which is excellent customer service.

  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 2.6.2020
Nicole B.
Nutritional Therapy Consultant (NTC)
Psychische Gesundheitsfürsorge, Selbstständig
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
  • Gesamtbewertung
    4 /5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4 /5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5 /5
  • Kundenbetreuung
    Nicht bewertet
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    Nicht bewertet
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    8/10
  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 14.11.2018

"A work in progress"

Vorteile: The flexibility and the functionality of the software is excellent. The customer support in particular has been extremely helpful and the electronic billing capabilities are very strong and for the most part, user friendly.

Nachteile: It took me a while to get used to the software. It takes time to play with. Customer service has been useful in this regard as well.

  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 14.11.2018