Linnworks

Linnworks

von Linnworks

Wer verwendet Linnworks?

Online sellers using multiple channels (Amazon, Ebay, own website) that want to centralise and automate their business.

Was ist Linnworks?

Take control of your eCommerce business by centralising all your marketplace and website orders into a single cloud-based platform. Over 4,000+ online sellers are already using Linnworks order and inventory management software to grow their eCommerce business. Get started today at www.linnworks.com with a free demo from one of our eCommerce experts.

Over 150+ channel and courier integrations including Amazon, Ebay, Shopify, Magento, Royal Mail, and many more.

Linnworks – Details

Linnworks

http://www.linnworks.com

Gegründet 2005

Linnworks – Kostenübersicht

Linnworks bietet eine Gratisversion und eine kostenlose Testversion. Die kostenpflichtige Version von Linnworks ist ab 150,00 $/Monat verfügbar.

Startpreis

150,00 $/Monat

Kostenlose Version

Ja

Gratis Testen

Ja

Einsatz

Cloud, SaaS, Web

Training

Persönlich

Live Online

Webinare

Dokumentation

Kundenbetreuung

24/7 (Live Vertreter)

Support während der Geschäftszeiten

Online

Linnworks Funktionen

Auftragsverwaltungssoftware
Auftragsabwicklung
Auftragserfassung
Auftragsverfolgung
Inventarverwaltung
Katalogmanagement
Retourenmanagement
Rückstandsverwaltung
Spezielles Auftragsmanagement
Versand-Management
Wiederkehrende Bestellungen
Alarmfunktion / Benachrichtigungen
Berichterstattung / Analyse
Bestandsoptimierung
Bestückung
Einzelhandel-Lagerverwaltung
Fertigungsbestandsmanagement
Lagerhaus-Management
Lieferanten-Management
Mobiler Zugriff
Multichannel-Management
Nachbestellungen verwalten
Produktkennzeichnung
Prognose

Linnworks – Nutzerbewertungen

Zeigt 5 von 11 Nutzerbewertungen

Gesamt
4/5
Benutzerfreundlichkeit
3,3/5
Kundenservice
3,9/5
Funktionen
3,6/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
3,6/5
Klaas S.
Customer Experience Manager
Computer-Software, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Quelle: GetApp
  • Bewertet am 6.2.2018
  • Quelle des Nutzers 
  • Quelle: GetApp
  • Bewertet am 6.2.2018
Ian J.
Director of Sales
Einzelhandel
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4,5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4,5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    Nicht bewertet
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Quelle: SoftwareAdvice
  • Bewertet am 26.3.2016

"Great product a a great price. Just what you need."

Vorteile: Linnworks offers excellent multi channel stock control and order processing. In over 2 years of use we have not oversold a product over our 17 selling channels. Their customer support is very good and their prices are a fixed monthly amount which is great for accounting. e-commerce is not a 'One Size Fits All' type of business, but Linnworks is adaptable and customisable and fits in perfectly with the way that we want to do things

Nachteile: Some of the documentation does need updating, and a bit more input into their forums would be good.

  • Quelle des Nutzers 
  • Quelle: SoftwareAdvice
  • Bewertet am 26.3.2016
Amir B.
Company Director
Einzelhandel, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    3/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    3/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4/5
  • Kundenbetreuung
    4/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    7/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 22.8.2019

"Good all round option"

Kommentare: Overall an very good system especially when you take into account the cost of it compared to other systems. Does a lot but could still do thing better while providing important business task within the system.

Vorteile: - Has a lot of features that other systems may charge for
- Has a chat systems for support
- Can integrate with website and online marketplaces
- Can integrate with many couriers
- Can create Rules for dispatch and integrated invoices

Nachteile: - System looks a little old
- Can sometimes not works as you need
- Feel like some processes could be simplified
- poor reporting and unable to link to accounts well or without paying more

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 22.8.2019
Verifizierter Rezensent
Website Manager
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    3/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    3/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    3/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    4/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 27.2.2018

"It allowed us to sync our bigcommerce stock with our Amazon..."

Vorteile: It did do what it said on the tin... But it wasn't the nicest UI to use and needed some attention to get your head around how it all worked. It seemed the best out of the bunch of stock management.. Still had it's problems..

Nachteile: Didn't always sync stock and the software crashed a fair bit. the UI was horrible to use at times.. It wasn't so bad once you worked out what does what... But for a new user it's pretty nasty!

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 27.2.2018
Eliah S.
Owner
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    Nicht bewertet
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    Nicht bewertet
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    Nicht bewertet
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 9.6.2015

"Great Solution"

Kommentare: Great tool for anyone looking to automate their e-commerce business.
I have used many solutions out there but was not satisfied with my experience. Their platform has been working great for me. They manage my orders, control/update my inventory, provide direct supplier integration feeds and work with my Amazon FBA account. They also connect with my shipping couriers which allows me to create/print my shipping labels. I no longer have to remember all my log ins for my Marketplaces/couriers, etc.
I have about 50,000 sku's in my inventory which was frustrating to get loaded in to the system but the tech support was able to make a little bit easier for me. This was the most difficult part for me because of my inventory size but overall I would have to give this solution 5 stars.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 9.6.2015