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Was ist OneDesk?

On-Demand-Software zur Erleichterung der Bereitstellung von Services und der Zusammenarbeit bei der Produktentwicklung. Die Kernanwendungen umfassen Social Media Monitoring, Kundenservice und Helpdesk, Customer Feedback Management, Anforderungsmanagement und Projektportfoliomanagement mit einer Social Collaboration-Schicht und leistungsstarke Automatisierungsanwendungen. Mit OneDesk erstellst du schneller und effizienter das richtige Produkt oder den richtigen Service. Registriere dich noch heute für eine kostenlose Demo!

Wer verwendet OneDesk?

Projektmanager, Produktmanager, Kundendienstmitarbeiter, Helpdesk-Mitarbeiter in allen Bereichen, die eine Zusammenarbeit dieser Teams erfordern.

OneDesk Software - 1
OneDesk Software - 2
OneDesk Software - 3
OneDesk Software - 4
OneDesk Software - 5

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OneDesk

OneDesk

4,3 (11)
11,99 $
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
79
16
4,0 (11)
4,1 (11)
4,1 (11)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
7,75 $
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
160
20
4,0 (14.130)
4,3 (14.130)
4,2 (14.130)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu OneDesk

Jira
Am besten bewertete Funktionen
Agile Methodiken
Aufgabenmanagement
Projektplanung/Terminierung
Asana
Am besten bewertete Funktionen
Aufgabenmanagement
Marketingkalender
Termin-Fristenmanagement
Wrike
Am besten bewertete Funktionen
Dashboard-Erstellung
Konfigurierbarer Workflow
Überstunden-Berechnung
Trello
Am besten bewertete Funktionen
Aufgabenmanagement
Projektplanung/Terminierung
Werkzeuge zur Zusammenarbeit
CloudBlue PSA
Am besten bewertete Funktionen
Aufgabenmanagement
Berichterstattung / Projektverfolgung
Ticket-Management
monday.com
Am besten bewertete Funktionen
Dashboard
Datensicherheit
Mitarbeitermanagement
CloudOffix
Am besten bewertete Funktionen
Lead-Erfassung
Marketing-Automatisierung
Sales-Pipeline-Management
Ravetree
Am besten bewertete Funktionen
Aufgabenbearbeitung
Aufgabenmanagement
Projektplanung/Terminierung
Bitrix24
Am besten bewertete Funktionen
Bestätigung / Erinnerungen
Kundendatenbank
Marketing-Automatisierung

Bewertungen über OneDesk

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,3
Benutzerfreundlichkeit
4,0
Kundenservice
4,1
Funktionen
4,5
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,1

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
27%
4
73%
Magaly
Magaly
Assistant Business Manager in Peru
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Textilien, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

User review with one year of use

5,0 vor 9 Monaten

Kommentare: In general terms, it saves work by having two important functionalities in the same software.

Vorteile:

It is like having two applications in one, where you can manage projects and customers through tickets to keep a correct order in customer service.

Nachteile:

It requires adjustments by users at the time of upgrades, and the cost with similar could be taken into consideration for small businesses.

Christine
VP of Operations in USA
Informationstechnologie & -dienste, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Flexible Application with a Strong Feature Set

5,0 vor 6 Monaten

Kommentare: We were very pleasantly surprised. I was concerned that we would have to go with one of the "big box" products so we could hire a consultant to customize and implement. We have recently expanded from using almost exclusively for product development to open up the system to our billable business and help desk management on our own. The team on their chat is incredibly knowledgeable about the product and they are very responsive to enhancement requests.

Vorteile:

We are a small but complex organization. OneDesk has been able to hit the mark on almost all of our issues which we never expected "out of box" with any system.

Nachteile:

We allow our users a lot of autonomy. We are looking forward to some more granular security for more variation between a "regular user" and an admin. We have seen positive updates on this already.

Verifizierter Rezensent
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Computer-Software, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Using as a service desk but unfortunately not the most ideal

4,0 vor 2 Jahren

Vorteile:

There is automated timesheet tracking for each tickets.

Nachteile:

Price is quite steep if you pay monthly. It is also quite hard to interact with (from the user's feedback.)

Flor
Flor
Software Developer in Peru
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Computer-Software, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

A project management solution

4,0 letztes Jahr

Kommentare: From my experience, the price-quality ratio is well above that of its competitors, being favorable for small and medium-sized companies.

Vorteile:

One of its advantages is its convenient price, lower than that of similar products. Another is that it has a great customer support team, which solves problems in 99% of the time.In addition, thanks to the customization it offers, its use can become faster and easier.

Nachteile:

One thing that sometimes interrupts the workflow is updates, which are frequent but necessary. Also in the free version its functions are limited, so it is recommended to purchase a plan, anyway it is cheap.

Gabriela
Gabriela
Support enginner in Peru
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Computer-Software, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

Review of about a leading management software

4,0 vor 10 Monaten

Kommentare: In my personal experience, for the management of a medium-sized company, it has a positive influence. For small companies the cost should be assimilated.

Vorteile:

Its main advantage is that it is a software that groups different functionalities, that is to say, it is as if they were 5 softwares in only one. This improves the workflow and uses time efficiently.

Nachteile:

It is a software that makes your company dependent on the modifications that One desk proposes; however, there are also advantages to be noted there, such as regular improvements and updates to avoid errors and/or solve bugs.