Wir helfen Unternehmen seit 17 Jahren,
bessere Software zu finden

Was ist MyCase?

MyCase ist eine umfassende Case-Management-Lösung für deine Anwaltskanzlei, die dir die Tools zur Verfügung stellt, die du zur Verbesserung der Organisation, zur Steigerung der Effizienz und zur Skalierung deines Unternehmens benötigst. Mit MyCase sind alle wichtigen Falldetails – Dokumente, Kontakte, Kalender, E-Mails, Aufgaben, Rechnungen – an einem einzigen, organisierten Ort verfügbar. Teste eine kostenlose Testversion (keine Kreditkarte erforderlich) auf mycase.com.

Wer verwendet MyCase?

Kleine Anwaltskanzleien, die eine nutzerfreundliche Kanzleiverwaltungssoftware suchen, um Falldaten, Dokumente, Kontakte, Zeiterfassung, Abrechnungen und Rechnungsstellung an einem Ort zu verwalten

MyCase Software - 1
MyCase Software - 2
MyCase Software - 3
MyCase Software - 4
MyCase Software - 5

Du bist nicht sicher, ob MyCase das Richtige ist? Mit einer beliebten Alternative vergleichen

MyCase

MyCase

4,7 (699)
49,00 $
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
105
13
4,6 (699)
4,6 (699)
4,6 (699)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
Keine Preise gefunden
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
67
7
3,7 (374)
3,6 (374)
3,9 (374)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu MyCase

AbacusLaw
Am besten bewertete Funktionen
Fall-Aufzeichnungen
Kundenmanagement
Zeitverfolgung
Cleo Integration Cloud
Am besten bewertete Funktionen
AS2-Protokoll
Dateitransfer
Elektronischer Datenaustausch
Filevine
Am besten bewertete Funktionen
Fall-Aufzeichnungen
Fall-Management
Rechtsfall-Management
Amicus Attorney
Am besten bewertete Funktionen
Kundenmanagement
Rechtsfall-Management
Zeitverfolgung
Rocket Matter
Am besten bewertete Funktionen
Abrechenbare & nicht abrechenbare Stunden
Abrechnung & Rechnungsstellung
Rechtsfall-Management
PracticePanther Legal Software
Am besten bewertete Funktionen
Abrechnung & Rechnungsstellung
Kundenmanagement
Zeitverfolgung
Clio
Am besten bewertete Funktionen
Abrechnung & Rechnungsstellung
Rechtsfall-Management
Zeitverfolgung
Smokeball
Am besten bewertete Funktionen
Archivierung & Aufbewahrung
Dokumentenerstellung
Dokumentenspeicher
ProLaw
Am besten bewertete Funktionen
Abrechnung & Rechnungsstellung
Abrechnungsfähige Positionen nachverfolgen
Rechnungsverarbeitung

Bewertungen über MyCase

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,7
Benutzerfreundlichkeit
4,6
Kundenservice
4,6
Funktionen
4,4
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,6

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
78%
4
15%
3
4%
2
1%
1
2%
Rick
Rick
Social Security Disability Representative
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Rechtsberatung, Selbstständig
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Could Not Practive Without MyCase

5,0 vor 3 Jahren
Untertitel auf Deutsch sind im Videoplayer verfügbar
David
David
Owner/Founder in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Anwaltskanzlei, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

MyCase - Approaching Perfection with One Major (personal) Issue

5,0 letztes Jahr

Kommentare: Very positive. While I am transitioning away from MyCase due to the file size cap, I would enthusiastically endorse the program for anyone looking for a fully featured program that has really embraced integrations with other legal-related service providers that expands the features (like Woodpecker for document automation, Case Status for communication, among others).

Vorteile:

MyCase is fully featured, approachable, and easy to get right to work - especially if you are starting fresh and don't need to transfer files/matters over. I did transfer with (relatively) ease from Smokeball. I like that the application makes quick access to information easy (typically, its the calendar, but can be case details like confirming the courtroom number, quick access to client's contact information, etc.) I thought the layout was largely very intuitive and clean.

Nachteile:

The biggest issue is the file size limitation that can be uploaded to a file (capped at 1GB).Another issue that I ran into was that if I logged into MyCase on another tab or browser, I would be logged out of the first tab/browser (meaning I couldn't have two open at the same time), which was frustrating when it came to doing some data entry.

April
Paralegal in USA
Rechtsberatung, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Every Paralegal Needs this Program

5,0 vor 8 Monaten

Kommentare: Love mycase. It is the easiest part of my job.

Vorteile:

This helps me stay on top of my case load. Everything is one place and it is user friendly.

Nachteile:

Some of the features like document automation seem great but the time it takes to implement is just not available to me.

Amanda
Legal Assistant in USA
Anwaltskanzlei, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

MyCase Has Its Ups and Downs

3,0 letzten Monat Neu

Vorteile:

I absolutely love the calendar and the ease of use for CERTAIN portions of MyCase. The timer is a great addition in order to track your hours. Uploading documents is also easy to navigate.

Nachteile:

MyCase is not user friendly. There are certain procedures we try to implement through MyCase that are nearly impossible to do. When we contact a rep for MyCase, they are usually not able to assist us either. We wanted to be able to update the steps of a specific case as we go, to where if someone drops off working on the case, someone can just go into MyCase and see where they left off. But creating that flowchart, with warnings and whatever else, is basically not possible with MyCase. We wanted to have main levels of work flow with sublevels underneath each main level (steps and substeps), and we have not been able to create that. We also dislike that you cannot add multiple people to a Lead, nor can you use the same e-mail for a married couple to electronically send them docs for signature.

Charles
Partner in USA
Anwaltskanzlei, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Best Law Firm Management Software I've Use

5,0 vor 4 Monaten

Kommentare: 10/10 Best customer support and very reliable, convenient, and effective software.

Vorteile:

The software is easy to use and has every function you would ever need. You can manage documents, deadlines, and Client invoices/Trust Accounting all in one place, and more. If there is a function you need and don't see, not to worry. MyCase is the only software I have ever used that actually responds to customer feedback. They will update the software, if you point out a flaw or an area that they can improve, the latter being more likely, but still uncommon. MyCase does it all!

Nachteile:

The monthly fee, but it's worth it. I just hope MyCase doesn't realize they could charge me more.

Dee
Office Manager in USA
Anwaltskanzlei, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

MyCase review

5,0 vor 8 Monaten

Kommentare: MyCase is very user friendly. in hindsight, it would be great to see/view how setup affects many different areas of the data base. how clients are listed in sorting or reports, from first/last name vs last/first name, if not ability to view setup, maybe suggestion popups of different ideas to set up clients ect,

Vorteile:

I like all of our clients, forms, documents in one place, easily searchable, easier for conflict checking, reports are great. MyCase is always improving and updating.

Nachteile:

I don't like that reports do not have a total count of the case, I would like search options of how cases are listed in the client, currently there are not options and they are listed in abc order,