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Was ist MyCase?

MyCase ist eine umfassende Case-Management-Lösung für deine Anwaltskanzlei, die dir die Tools zur Verfügung stellt, die du zur Verbesserung der Organisation, zur Steigerung der Effizienz und zur Skalierung deines Unternehmens benötigst. Mit MyCase sind alle wichtigen Falldetails – Dokumente, Kontakte, Kalender, E-Mails, Aufgaben, Rechnungen – an einem einzigen, organisierten Ort verfügbar. Teste eine kostenlose Testversion (keine Kreditkarte erforderlich) auf mycase.com.

Wer verwendet MyCase?

Kleine Anwaltskanzleien, die eine nutzerfreundliche Kanzleiverwaltungssoftware suchen, um Falldaten, Dokumente, Kontakte, Zeiterfassung, Abrechnungen und Rechnungsstellung an einem Ort zu verwalten

MyCase Software - 1
MyCase Software - 2
MyCase Software - 3
MyCase Software - 4
MyCase Software - 5

Du bist nicht sicher, ob MyCase das Richtige ist? Mit einer beliebten Alternative vergleichen

MyCase

MyCase

4,7 (689)
39,00 $
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
101
13
4,6 (689)
4,6 (689)
4,6 (689)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
49,00 $
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
96
17
4,4 (200)
4,2 (200)
4,5 (200)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu MyCase

Rocket Matter
Am besten bewertete Funktionen
Abrechenbare & nicht abrechenbare Stunden
Abrechnung & Rechnungsstellung
Online-Zeiterfassung
AbacusLaw
Am besten bewertete Funktionen
Fall-Aufzeichnungen
Kundenmanagement
Zeitverfolgung
Amicus Attorney
Am besten bewertete Funktionen
Dokumentenmanagement
Rechtsfall-Management
Zeitverfolgung
Cleo Integration Cloud
Am besten bewertete Funktionen
AS2-Protokoll
Dateitransfer
Elektronischer Datenaustausch
Filevine
Am besten bewertete Funktionen
Fall-Aufzeichnungen
Fall-Management
Rechtsfall-Management
Smokeball
Am besten bewertete Funktionen
Archivierung & Aufbewahrung
Dokumentenerstellung
Dokumentenspeicher
PracticePanther Legal Software
Am besten bewertete Funktionen
Abrechnung & Rechnungsstellung
Kundenmanagement
Zeitverfolgung
Sage Timeslips
Am besten bewertete Funktionen
Abrechnung & Rechnungsstellung
Rechnungshistorie
Zeitverfolgung
ProLaw
Am besten bewertete Funktionen
Abrechnung & Rechnungsstellung
Abrechnungsfähige Positionen nachverfolgen
Vertrags-/Lizenz-Management

Bewertungen über MyCase

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,7
Benutzerfreundlichkeit
4,6
Kundenservice
4,6
Funktionen
4,4
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,6

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
78%
4
15%
3
4%
2
1%
1
2%
Rick
Rick
Social Security Disability Representative
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Rechtsberatung, Selbstständig
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Could Not Practive Without MyCase

5,0 vor 2 Jahren
Untertitel auf Deutsch sind im Videoplayer verfügbar
David
David
Owner/Founder in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Anwaltskanzlei, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

MyCase - Approaching Perfection with One Major (personal) Issue

5,0 vor 10 Monaten

Kommentare: Very positive. While I am transitioning away from MyCase due to the file size cap, I would enthusiastically endorse the program for anyone looking for a fully featured program that has really embraced integrations with other legal-related service providers that expands the features (like Woodpecker for document automation, Case Status for communication, among others).

Vorteile:

MyCase is fully featured, approachable, and easy to get right to work - especially if you are starting fresh and don't need to transfer files/matters over. I did transfer with (relatively) ease from Smokeball. I like that the application makes quick access to information easy (typically, its the calendar, but can be case details like confirming the courtroom number, quick access to client's contact information, etc.) I thought the layout was largely very intuitive and clean.

Nachteile:

The biggest issue is the file size limitation that can be uploaded to a file (capped at 1GB).Another issue that I ran into was that if I logged into MyCase on another tab or browser, I would be logged out of the first tab/browser (meaning I couldn't have two open at the same time), which was frustrating when it came to doing some data entry.

Joel
Joel
Owner in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Anwaltskanzlei, Selbstständig
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

My impressions of MyCase a little more than a year in

5,0 vor 4 Monaten

Kommentare: Overall, my experience with MyCase has been a positive one. I love the client portal and have received excellent feedback from my clients about how professional my CMS is. The texting feature is amazing as I am someone who wants to save all of my client communications. Texting using MyCase makes that incredibly easy.

Vorteile:

I love how easy MyCase makes it for me to stay in communication with my clients. I also love the task feature as it gives me the kinds of reminders I need to stay on track with my cases.

Nachteile:

I do not like that what I can access on the mobile app is very different/limited compared to what I can access on my computer's browser. I also do not like how counterintuitive some of the customization features are in terms of where on the platform they can be found or how the options work.

Reanne
Virtual Assistant in Südafrika
Anwaltskanzlei, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Easy to use

5,0 vor 3 Wochen Neu

Kommentare: Easy to use. Simple to understand and provides multiple services in one product

Vorteile:

Simple to use. Easy to access client information and manage billing information

Nachteile:

Some issues with uploading firm documents - batch loading does not load directly to firm files

Anton
Attorney in USA
Anwaltskanzlei, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Very poor customer service.

2,0 vor 3 Wochen Neu

Kommentare: It was good, but things are going downhill fast. I don't think they value client input enough.

Vorteile:

Positives: -Unlimited storage -E-signature -Somewhat open API. -Case insight menu -Easy to add users -Easy to update case status.

Nachteile:

Negatives: -Very poor customer service. I'm paying for products and services and they have a policy of not calling customers for customer support after 6 months. This is ridiculous. You pay for upgraded features and they won't stand by them other than to link you to a youtube page. -They seem to be outsourcing coding and software support to third parties who require additional monthly fees and integration pains. I would rather that they increase user monthly fee and provide internal testing, customer support, and a new feature once in a great moon. -I think they are out of the loop with what firms want and how firms use their software. For example, the dashboard doesn't have a call button, but has a sticky note feature that our firm almost never uses. It is far better to have quick access to a call button than a sticky note. -In my opinion, they are so focused on Mycase "IQ" and billing that basic features like bulk merging and template setup that integrates well with workflow are put on the backburner. -The reporting features are very limited and basic things like creating a custom shareable report appear impossible. -The documents section is an unmitigated disaster. I kid you not, there are 8 types of documents in the dropdown: case documents, unread case documents, firm documents, esignature documents, intake forms, word templates, esignatures, and advanced templates. What a mess. The advanced templates dropdown menu simple leads you to a screen that says to add the microsoft word add on. It appears to me that the microsoft word add on requires you to login to mycase every time instead of recognizing your machine.

Jonathan
Attorney at Law in USA
Anwaltskanzlei, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

MyCase is Efficient for Case Management

4,0 vor 4 Monaten

Kommentare: Very positive. It has helped out team integrate better case tracking and give clients a clear picture of the work performed. We have also kept better billable hours by logging times directly into MyCase and associating the time with the completed task.

Vorteile:

The case tracking events and timeline is extremely helpful to see the progression, time tables, and work put into a single matter.

Nachteile:

Generating reports can be difficult to complete. The user interface can be difficult to locate at times.