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Was ist ACTIVENet?

Organisationen wie YMCA, Campus-Freizeitzentren und andere Freizeiteinrichtungen setzen auf ACTIVE NET-Software. Die Mitgliederverwaltungssoftware von ACTIVE wurde entwickelt, damit du bequem Mitgliederdaten über ein zentrales System eingeben, verfolgen und abrufen kannst und einen vollständigen Überblick über alle Aktivitäten der Mitglieder erhältst. Effiziente und rentable Durchführung mitgliederbezogener Betriebsvorgänge mit einer vollständig skalierbaren Lösung für große und kleine Unternehmen.

Wer verwendet ACTIVENet?

Für Parks und Freizeiteinrichtungen, Freizeit- und Gemeindezentren, YMCAs, YWCAs, Campus-Freizeitabteilungen und gemeinnützige Organisationen

ACTIVENet Software - 1
ACTIVENet Software - 2
ACTIVENet Software - 3
ACTIVENet Software - 4
ACTIVENet Software - 5

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ACTIVENet

ACTIVENet

3,9 (80)
20,00 $
einmalig
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
26
Keine Integrationen gefunden
3,6 (80)
3,7 (80)
3,8 (80)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
3.450,00 $
Jahr
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
41
Keine Integrationen gefunden
4,4 (41)
4,5 (41)
4,7 (41)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu ACTIVENet

CommunityPass
Am besten bewertete Funktionen
Kreditplanung
Kundenkonten
Registrierungs-Management
Adobe Acrobat Sign
Am besten bewertete Funktionen
Datensicherheit
Elektronische Unterschrift
Unterzeichnung mehrerer Parteien
Class Manager
Am besten bewertete Funktionen
Abrechnung & Rechnungsstellung
Klassenterminplanung
Kundenmanagement
Square Point of Sale
Am besten bewertete Funktionen
Datensicherheit
Online-Zahlungen
Zahlungsabwicklung
Wufoo
Am besten bewertete Funktionen
Berichterstattung / Analyse
Formularerstellung und -design
Umfragenerstellung
ProClass
Am besten bewertete Funktionen
Klassenregistrierung
Mitglieder-Datenbank
Zahlungsabwicklung
RecDesk
Am besten bewertete Funktionen
Elektronische Zahlungen
Kreditkartenbearbeitung
Registrierungs-Management
EZFacility
Am besten bewertete Funktionen
Mitglieder-Datenbank
Mitgliedschaftsverlängerung
Zahlungsabwicklung
SmartRec
Am besten bewertete Funktionen
Klassenregistrierung
Online-Anmeldung
Zahlungsabwicklung

Bewertungen über ACTIVENet

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
3,9
Benutzerfreundlichkeit
3,6
Kundenservice
3,8
Funktionen
3,9
Preis-Leistungs-Verhältnis
3,7

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
28%
4
44%
3
24%
2
3%
1
3%
Chelsea
Chelsea
Program Director in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Erholungseinrichtungen & -dienstleistungen, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Active Net from YMCA program director

5,0 vor 6 Jahren

Kommentare: It is great for Ymca use. We use it for membership, programs and childcare. I can use apps and online features to make it easy to check children in and out and parents love the ease of the website for online payments, registration and account viewing.

Vorteile:

I love the easy interface. It is user friendly and intuitive. There are many functions and many ways to get what you need done.

Nachteile:

There is no “shopping cart” to register for an activity and let them pay later. You can do a payment plan but not a save for later type.

Antwort von ACTIVE Network

vor 6 Jahren

Thank you for taking the time to give us a review, Chelsea, it's great to hear ACTIVE Net has worked out so well for your YMCA. We really appreciate the 5-stars!

Chris
CFO in Kanada
Musik, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

We love ActiveNet!

4,0 vor 3 Monaten

Vorteile:

We love the flexibility of ActiveNet. It has many, many great features and allows us to really tailor build courses and private lessons that we need. The newer online customer interface allowing registrations online, the online calendar, and online donations are all very user friendly and attractive. We have pivoted toward directing people straight to ActiveNet online rather than maintaining too much of this information on our own website. We also rely on ActiveNet to process our teacher payroll and this integration is critical to us.

Nachteile:

We love that ActiveNet is aggressively trying to improve, and we understand that they have to prioritize improving features that benefit the most users. However, there are some critical flaws in some of the software programming that really need addressing, particularly around Payroll and payment acceptance. These need to be modernized and a full review of the logic of the software and functionality.

Verifizierter Rezensent
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Staatsverwaltung, 201–500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Terrible service

2,0 vor 2 Monaten Neu

Vorteile:

Easy to use for the most part. From the end user standpoint it's a breeze.

Nachteile:

The reports are very limiting. And the service is horrific. I can't tell you how many times we have reached out to customer service just to set up a credit card reader or to resolve an issue of a missing check and we get no response AT ALL or a very delayed response. In what world is that acceptable? Find another system, these folks are not where it's at.

Kacy
Program Coordinator in USA
Bürgerliche & soziale Einrichtungen, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Great software for Parks and Recreation administration!

5,0 vor 3 Monaten

Kommentare: Overall, ActiveNet has been very helpful with how we run our programming on the administrative end of things! Highly recommend.

Vorteile:

ActiveNet is relatively user friendly and easy to use once you get it set-up in a way that will work for your needs. I like how streamlined it is to cancel and refund a rental reservation or an activity registration. I also like how easy it is to produce registrations - you can customize based on what you want to include. Lots of options.

Nachteile:

I don't like the templates for the reports - specifically for rosters and attendance sheets. I wish there was a way to customize them more so they wouldn't include information that is not relevant and so that we could stretch out the columns so email addresses were all on one line.

Kerrie
Management System Analyst Supervisor in USA
Staatsverwaltung, 1.001–5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

SPR Review

4,0 vor 2 Monaten

Kommentare: Overall the product has a wide range of services and works well. There are needs that emerge with our changing customer base that would be great if we could more easily address (ie the signing up/sitting on multiple activities supply and demand issue).

Vorteile:

We like the wide range of modules available in the system.

Nachteile:

Reporting had to pay more to access more granular and/or information that needed to be scrubbed/manipulated. Some functions are broken and then reside with their Dev team. We continue to push items online, but need more configuration opportunities to do so.