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Was ist ACTIVENet?

Organisationen wie YMCA, Campus-Freizeitzentren und andere Freizeiteinrichtungen setzen auf ACTIVE NET-Software. Die Mitgliederverwaltungssoftware von ACTIVE wurde entwickelt, damit du bequem Mitgliederdaten über ein zentrales System eingeben, verfolgen und abrufen kannst und einen vollständigen Überblick über alle Aktivitäten der Mitglieder erhältst. Effiziente und rentable Durchführung mitgliederbezogener Betriebsvorgänge mit einer vollständig skalierbaren Lösung für große und kleine Unternehmen.

Wer verwendet ACTIVENet?

Für Parks und Freizeiteinrichtungen, Freizeit- und Gemeindezentren, YMCAs, YWCAs, Campus-Freizeitabteilungen und gemeinnützige Organisationen

ACTIVENet Software - 1
ACTIVENet Software - 2
ACTIVENet Software - 3
ACTIVENet Software - 4
ACTIVENet Software - 5

Du bist nicht sicher, ob ACTIVENet das Richtige ist? Mit einer beliebten Alternative vergleichen

ACTIVENet

ACTIVENet

3,9 (83)
20,00 $
einmalig
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
27
Keine Integrationen gefunden
3,6 (83)
3,7 (83)
3,8 (83)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
19,00 $
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
14
19
4,4 (220)
4,2 (220)
4,2 (220)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu ACTIVENet

Wufoo
Am besten bewertete Funktionen
Anpassbare Vorlagen
Formularerstellung und -design
Umfragenerstellung
CommunityPass
Am besten bewertete Funktionen
Aktivitätsmanagement
Kundenkonten
Registrierungs-Management
Square Point of Sale
Am besten bewertete Funktionen
Datensicherheit
Online-Zahlungen
Zahlungsabwicklung
Class Manager
Am besten bewertete Funktionen
Klassenterminplanung
Kundenmanagement
Online-Anmeldung
Adobe Acrobat
Am besten bewertete Funktionen
Elektronische Unterschrift
In PDF umwandeln
PDF-Leser
SmartRec
Am besten bewertete Funktionen
Klassenregistrierung
Online-Anmeldung
Zahlungsabwicklung
Deed
Am besten bewertete Funktionen
Berichterstattung / Analyse
Tracking von Beiträgen
Zahlungsabwicklung
ProClass
Am besten bewertete Funktionen
Klassenregistrierung
Mitglieder-Datenbank
Zahlungsabwicklung
RecDesk
Am besten bewertete Funktionen
Elektronische Zahlungen
Kreditplanung
Registrierungs-Management

Bewertungen über ACTIVENet

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
3,9
Benutzerfreundlichkeit
3,6
Kundenservice
3,8
Funktionen
3,9
Preis-Leistungs-Verhältnis
3,7

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
29%
4
42%
3
23%
2
4%
1
2%
Verifizierter Rezensent
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Philanthropie, 501–1.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

ActiveNet helps us run

5,0 vor 12 Monaten

Kommentare: They have been a good company to work with and they make it possible for the organization to do what they need to do.

Vorteile:

Interface is easy to access and easy to use

Nachteile:

CC machines have issues at times although usually have simple solutions.

Melissa
Recreation Services Assistant in Kanada
Erholungseinrichtungen & -dienstleistungen, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

It's a Pretty Option Overall

4,0 vor 12 Monaten

Kommentare: Overall, I've been very happy with activenet, especially with customer service. I have been in regular contact with the support team over the last 5 years and have had an exceptional experience every single time. The team doesn't stop until they can find you a solution, or at least an answer.

Vorteile:

I like how customizable it is and how far ActiveNet has come with respect to the CUI as well as the AUI. It's become more functional over time. It's highlight is it allows for ease of program setup, delivery, and registration.

Nachteile:

I don't like the process in which upgrades/updates are received and potentially reviewed. I have a request for a very important update for our company that has been overlooked as larger institutions and companies likely don't need to use the specified function. The lack of update impacts our processes such that we require to keep track of thousands of paper copies which is absolutely archaic and waste of time.

Delaine
Director of Lifestyle Services in USA
Erholungseinrichtungen & -dienstleistungen, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

If Only There Were ZERO Stars

1,0 vor 12 Monaten

Kommentare: This might be the least user-friendly software I've ever used. In 20 years of tracing inventory, POS and events, I've never seen anything worse.

Vorteile:

Our homeowners can register for events and purchase tickets.

Nachteile:

Literally everything else. No one has ever been able to properly explain the pricing structure. I am unable to run registration reports and no one can help us troubleshoot. The customer service department is terrible (long wait times, ineffective and zero follow up). And the member interface/search engine is horrible.

Antwort von Global Payments

vor 11 Monaten

Hi Delaine, I am so sorry to hear that you are not having a good experience with ACTIVENet. We would love to work with you to provide any resources or training you may need to be successful and make your job easier. Please email me at christina.weitzel@activenetwork.com and I will connect you with our support and training teams for assistance. Thank you, Christina Weitzel Sr. Director, Marketing

Becky
Business System Analyst in USA
Staatsverwaltung, 501–1.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

10 years of Successful work together!

4,0 vor 12 Monaten

Kommentare: Overall, our experience has been a Successful one. We have been her for 10 years now so that in and of itself speaks volumes. We have been able to grow, change leadership, and even weather a pandemic without passing those struggles on to our customers.

Vorteile:

Specialized modules for Memberships. Other products we have looked at seem to treat memberships like activities and they function quite differently too. The Connect App for Camp and Child Watch. It has been an amazing tool that has allowed staff to be more mobile both geographical with remote sites for camps and within their workspaces by untethering with the tablet.

Nachteile:

Pricing, every new development is an additional cost. Support Hours of Availability, we are on the west side of the country and as a result our facilities are open hours after support closes. Reports are a constant struggle. Canned reports only return about 70-80% of what we need. We either end up pulling multiple reports and piecing them together in Excel or I end up trying to build custom reports in insights (even though not all the data points are available there either) to pull the data we need. The I have to go and make sure that all users who need it are able to access it.

Ula
Municiple Clerk in Kanada
Staatsverwaltung, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Does the job

4,0 vor 12 Monaten

Vorteile:

Their customer support is very helpful. Most of the basic functionality is there and does the job.

Nachteile:

Doesn't allow for much customization on website or customization within. And if you can it is not easy to find. There are solutions but require us to often to reach out to Activenet support. Would love to see this be more user friendly. Would love to see a more customizable URL that can be given to customers for example www.fernierecreation.ca rather than this long URL that is not user friendly.