AdvoLogix

von Advologix.com

3 / 5 1 Bewertung
AdvoLogix

Wer nutzt diese Software?

We serve mid/large sized law firms, corporate counsel, and public service organizations.

Durchschnittliche Bewertung

1 Bewertung
  • Gesamt 3 / 5
  • Benutzerfreundlichkeit 3 / 5
  • Kundenservice 1 / 5
  • Funktionen 4 / 5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis 3 / 5

Produktdetails

  • Kostenlose Version Nein
  • Kostenlose Testversion Ja
  • Einsatz Cloud, SaaS, Web
    Mobile - iOS Native
    Mobile - Android Native
  • Training Persönlich
    Webinare
    Dokumentation
  • Kundenbetreuung 24/7 (Live Vertreter)
    Support während der Geschäftszeiten

Angaben zum Hersteller

  • Advologix.com
  • http://www.advologix.com/
  • Gegründet 2006

Über AdvoLogix

AdvoLogix is an adaptable cloud-based law practice and legal matter management solution for mid/large sized law firms and general counsel. Built on Salesforce, AdvoLogix offers industry leading security and reliability, high-level functionality and customization, endless features, configuration, and optional integration with thousands of applications. Core functionality includes: matter management, contact management, calendar/docketing, time tracking, mobility, and document/email management.

AdvoLogix Funktionen

  • Abrechnungs-Management
  • Anwaltskanzleien
  • Aufgabenmanagement
  • Dokumentenmanagement
  • Dokumentenmanagement
  • Erkennungsverwaltung
  • Fall-Aufzeichnungen
  • Gerichtsverwaltung
  • Kalenderverwaltung
  • Kommunikations-Tracking
  • Konfliktmanagement
  • Konzerne
  • Kostenverfolgung
  • Kundenmanagement
  • Lohnzettel verwalten
  • Regierung
  • Treuhand-Buchhaltung
  • Zeitverfolgung
  • Abrechnung & Rechnungsstellung
  • Aufgabenmanagement
  • CRM
  • Dokumentenmanagement
  • E-Mail-Management
  • Kalenderverwaltung
  • Konfliktmanagement
  • Kundenportal
  • Rechtsfall-Management
  • Treuhand-Buchhaltung
  • Vertragsmanagement
  • Zeitverfolgung

Die hilfreichsten Reviews für AdvoLogix

Large Enterprises Only

Mit Google übersetzen Bewertet am 2.11.2018
Sara W.
Legal Assistant
Rechtsberatung, 201-500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Quelle des Nutzers 
3/5
Gesamt
3 / 5
Benutzerfreundlichkeit
4 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
1 / 5
Kundenbetreuung
3 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: As someone working in the in-house legal department of a larger company, we chose this because it would integrate into our data. Looking back, I think that law specific software with separate SF access would be my preference.

Vorteile: This software integrates into SalesForce, which allows for easy access to all SF data. There are a lot of customization available and it seems possible to integrate many other pieces of software. There are very specific user permission controls.

Nachteile: The software is a sandbox, requiring substantial customization. There is no customer support because use of this requires a separate IT team to implement and manage it. Once we got the software working for our organization. I really hated a lot of the interface (though that might be because it is a carry over from SalesForce). The format is a two column, one page set up that ends up with a lot of dead screen space. It takes a long time to scroll through a matter page to find what are looking for. I strongly prefer a set up with menus. Our team had a hard time choosing what information to present in Advologix because of the layout difficulties.

Lies weitere Bewertungen