DocMeIn

DocMeIn

von DocMeIn.com

Wer verwendet DocMeIn?

Private practices with 1-25 providers and little existing practice automation. Practices that are making the initial steps in transitioning to online scheduling and off paper calendars.

Was ist DocMeIn?

Full-featured FREE online appointment management service for group practices and solo healthcare providers. Select features: group calendar for 1-50 providers, color-coded appointments with adjustable color scheme, patient portal with intelligent appointment scheduling, multi-channel appointment reminders (email -- free; phone/voice and SMS/text message -- $0.10/each), continuing care reminders, recurring visits, patient messaging and much more.

DocMeIn – Details

DocMeIn.com

http://www.DocMeIn.com/

Gegründet 2009

DocMeIn – Kostenübersicht

DocMeIn bietet eine Gratisversion und eine kostenlose Testversion. Die kostenpflichtige Version von DocMeIn ist ab 0,01 $/Monat verfügbar.

Startpreis

0,01 $/Monat

Kostenlose Version

Ja

Gratis Testen

Ja

Einsatz

Cloud, SaaS, Web

Training

Nicht erhältlich

Kundenbetreuung

24/7 (Live Vertreter)

Support während der Geschäftszeiten

Online

DocMeIn Funktionen

Terminplaner für Arztpraxen
Abrechnung & Rechnungsstellung
Arzt-Management
Drag-and-Drop
HIPAA konform
Mehrere Standorte
No-Show-Nachverfolgung
On-Call-Pläne
Personalverwaltung
Self-Service Portal
Terminplanung
Verwaltung von Patientenakten
Wiederkehrende Termine

DocMeIn – Nutzerbewertungen

Zeigt 5 von 9 Nutzerbewertungen

Gesamt
3,8/5
Benutzerfreundlichkeit
4,6/5
Kundenservice
3,9/5
Funktionen
4,2/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
3,7/5
Miche P.
RMT
Gesundheit, Wellness & Fitness, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    Nicht bewertet
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    Nicht bewertet
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 16.9.2019

"Fully capable and an excellent value"

Kommentare: Having a tool that both practitioner and client can access booking is top of the list. We used the free version, and it really did cover everything we required to run a busy multi- disciplinary clinic.

Vorteile: The intuitive interface is excellent. Very easy to set up and operate. The automated client reminder emails are a boon, and integration with the Google calendar app really helps keep me on track when I'm on the go.

Nachteile: If only it have client health history integration available. Then it really would be a heavy hitter.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 16.9.2019
Stanford C.
DC
Krankenhausversorgung & Gesundheitswesen, Selbstständig
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    Nicht bewertet
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Quelle: SoftwareAdvice
  • Bewertet am 20.11.2018

"Love it"

Kommentare: Love this system because it is simple and free!

Vorteile: Easy to use.
Free
Online booking.
Able to send out reminders and follow up messages.
I have been using it for almost 3 years.

Nachteile: The server has been unstable recently.
Hard to adjust the options for online booking. Sometimes the reminder will not send.

  • Quelle des Nutzers 
  • Quelle: SoftwareAdvice
  • Bewertet am 20.11.2018
Verifizierter Rezensent
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
  • Gesamtbewertung
    1/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    3/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    2/5
  • Kundenbetreuung
    1/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    2/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    2/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Quelle: GetApp
  • Bewertet am 12.2.2019

"Crashes often, no tech support"

Vorteile: It is very very simple and offers the basic online booking feature. It also allows you to save patient data such as DOB, health card info and insurance info, contact info, etc. Works well for a desktop ONLY.

Nachteile: Crashes often!!! Making It unreliable. Also there is literally no tech support. There is no phone number for you to call. The site is not smart-device friendly and can only be efficiently used on a desktop. Has no capability for Intake/SOAP notes. Does not do billing. You WILL need to use another program for your business needs if you are a registered health peofessional.

  • Quelle des Nutzers 
  • Quelle: GetApp
  • Bewertet am 12.2.2019
Jeremy M.
IT Director
201-500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
  • Gesamtbewertung
    4/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    4/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    8/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Quelle: SoftwareAdvice
  • Bewertet am 9.4.2018

"Fantastic scheduling tool"

Vorteile: Dont expect this prodcut to get you the results you want overnight, it takes time and participants, but once fully implemented this is a fantastic scheduling tool.

Nachteile: Integration, Integration, Integration... Although a Solid scheduling tool it severely lacks a integration for billing programs.

  • Quelle des Nutzers 
  • Quelle: SoftwareAdvice
  • Bewertet am 9.4.2018
Dorothy A.
Owner
  • Gesamtbewertung
    4/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    Nicht bewertet
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    Nicht bewertet
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    Nicht bewertet
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 5.6.2013

"Hard to believe such a great calendar is free!"

Kommentare: Very, very highly recommend.

Vorteile: I did quite a bit of research when I first decided to begin using an electronic calendar for my psychology practice. DocMeIn far surpassed every other product that I looked at, even the ones that charged a fee for their services. But what really surprised me, was how responsive their customer service was when I needed help. Once my staff realized how simple it was to check their schedules from any computer or smart phone, there was no going back to our paper schedule book.

Nachteile: DocMeIn is a stand alone product and I do not believe it can be integrated into your billing program.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 5.6.2013