Wir helfen Unternehmen seit 18 Jahren,
bessere Software zu finden

Was ist AudienceView?

Meistere das Geschäft der Live-Unterhaltung. OvationTix ist eine integrierte Ticketing-, Fundraising-, Marketing- und CRM-Lösung, die deine Mission unterstützt.

Das Unternehmen arbeitet mit Hunderten kommerziellen und gemeinnützigen Veranstaltungsorten in den Bereichen Darstellende Künste, Ausstellungen, Museen, Sportveranstaltungen und Musik zusammen, um unvergessliche Erlebnisse zu schaffen, den Umsatz zu steigern und die betriebliche Effizienz zu verbessern.

OvationTix eignet sich am besten für Organisationen, die den folgenden Kriterien entsprechen:

Verkauf von 5.000 bis 250.000 Tickets pro Jahr.
Betriebsbudget > 500.000 $ pro Jahr

Wer verwendet AudienceView?

OvationTix wird von Hunderten kommerziellen und gemeinnützigen Nutzern eingesetzt, darunter Theater (kleine und große), Sport- und Musikveranstaltungsorte, Veranstaltungen, Zentren für darstellende Künste, Ausstellungen, Museen und Festivals.

AudienceView Software - 1
AudienceView Software - 2
AudienceView Software - 3
AudienceView Software - 4

Du bist nicht sicher, ob AudienceView das Richtige ist? Mit einer beliebten Alternative vergleichen

AudienceView

AudienceView

4,5 (42)
Keine Preise gefunden
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
75
9
4,4 (42)
4,4 (42)
4,6 (42)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
25,00 €
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
194
22
4,0 (18.780)
4,0 (18.780)
4,1 (18.780)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu AudienceView

Salesforce Sales Cloud
Am besten bewertete Funktionen
CRM
Kundendatenbank
Kundenmanagement
DonorPerfect
Am besten bewertete Funktionen
Spenden-Tracking
Spender-Management
für gemeinnützige Organisationen
ProVenue
Am besten bewertete Funktionen
Für dieses Produkt wurden noch keine Funktionen durch Nutzer bewertet.
Tessitura
Am besten bewertete Funktionen
Berichterstattung / Analyse
Mitgliedschaft-Management
Ticket-Reservierungen
Blackbaud CRM
Am besten bewertete Funktionen
Kontaktmanagement
Mitglieder-Datenbank
für gemeinnützige Organisationen
Eventbrite
Am besten bewertete Funktionen
Eventplanung
Online-Anmeldung
Registrierungs-Management
Donor Tools
Am besten bewertete Funktionen
Belegmanagement
Buchhaltung
Fundraising-Management
Brown Paper Tickets
Am besten bewertete Funktionen
Kundendatenverwaltung
Sitzplan
Ticket-Reservierungen
Spektrix
Am besten bewertete Funktionen
Reservierte Plätze
Sitzplan
Ticket-Reservierungen

Bewertungen über AudienceView

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,5
Benutzerfreundlichkeit
4,4
Kundenservice
4,6
Funktionen
4,3
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,4

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
71%
4
19%
3
2%
2
5%
1
2%
Hillary
Hillary
Director of Development in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Darstellende Künste, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

an excellent box office with expanding development tools

5,0 vor 6 Jahren

Kommentare: Everyone has been very open to feedback and notify users right away when new features roll out. For example, I was thrilled when Development Notes were added to report output.

Vorteile:

I appreciate how easy it is to set up, manage, and follow up on our events throughout the season. It is especially powerful to be able to track an audience member's 360* participation from first RSVP, to package buyer, to donor.

Nachteile:

The "Communications" functions, which essentially track appeals sent, are not as searchable and report-friendly as I would like.

Antwort von AudienceView

vor 6 Jahren

Hi Hillary, Thank you so much for the review and for the feedback about the Communications Tool. That is definitely a feature that we are looking to improve so I will share your feedback with our product team. Thanks again!

Penn
Director of Institutional Advancement in USA
Kunst & Handwerk, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Vineyard Theatre OvationTix review

4,0 vor 6 Jahren

Kommentare: The Vineyard uses OvationTix for both our ticketing functions as well as a fundraising and donor database platform. For an organization our size with a lot of users who need different things from the software, it's a very good system.

Vorteile:

The software is super easy to use and, for the most part, logically/intuitively organized.

Nachteile:

The reporting functions exist in two different locations, and it's not always obvious where I should start when looking for specific information.

Antwort von AudienceView

vor 6 Jahren

Hi Penn, thanks so much for your feedback about OvationTix. We are glad to hear that it's a good fit for The Vineyard! We are constantly striving to improve our functionality, and that includes reporting - so be on the lookout for updates there soon :)

Mike
Associate Director in USA
Hochschulbildung, 501–1.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Audience View - a straightforward, simple, powerful ticketing program

5,0 vor 2 Wochen Neu

Kommentare: Overall, it is a good service. I have seen the evolution of this product over the years from when it was a niche product, to where it is now.

Vorteile:

I like that this is a product that allows us to centralize our ticketing system for our Campus, allowing any department or group that wants to sell tickets to be able to do so easily and quickly. The reporting allows us to transfer funds quickly with it's tracking.

Nachteile:

The UI can be improved a little bit, some reports are a little difficult to run.

Roxy
Director of Development in USA
Darstellende Künste, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Budget Friendly but not User Friendly

2,0 vor 6 Monaten

Kommentare: AudienceView was a stop gap measure for our company. It served its purpose while we had it, but ultimately we found more powerful and user-friendly ticket management.

Vorteile:

AudienceView is certainly a budget-friendly option for organizations that need to sell tickets and manage events.

Nachteile:

I did not find the software to be intuitive, and pulling reports is burdensome. Accessing and analyzing historical ticket/attendance information is not simple.

Barry
Artist and Audience Services Manager in USA
Darstellende Künste, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Good, can't wait for it to be better

4,0 vor 3 Jahren

Kommentare: We used to have ticketing and donations in two separate software which was a nightmare. Having everything in one system is very beneficial.

Vorteile:

Do not get me wrong, this product is good. It has a variety of options but sometimes has weird dead-ends on the back end or functions in odd ways. It is definitely a better option than what we had. I enjoy it and will keep using it, would love to see some new features.

Nachteile:

As I mentioned above, sometimes you run into dead-ends. I wish there was a bi-annual check-in where I could talk to someone about features and what we would love to see. Directly integrated marketing, not using Mial Chimp or another software, truly an AVP marketing feature would be ideal.