Was ist Saba TalentSpace?

Saba TalentSpace ist ideal für Unternehmen mit 200 bis 750 Mitarbeiter*innen geeignet und ist eine Hyper-verbundene Talententwicklungsplattform, die Mitarbeiter*innen und Teams die Möglichkeit gibt, ihre eigene Erfahrung voranzutreiben und gleichzeitig auf die Leistungsziele deines Unternehmens ausgerichtet zu bleiben. TalentSpace macht Lernen und Entwicklung, Anerkennung, Coaching und Feedback zu einem Teil der täglichen Erfahrung deiner Mitarbeiter*innen, damit sie ihr Bestes geben können.

Wer verwendet Saba TalentSpace?

Bietet HR-Fachkräften, Manager*innen, Mitarbeiter*innen und C-Level-Führungskräften eine konsistente und intuitive Erfahrung in allen Talentmanagementprozessen.

Wo kann Saba TalentSpace bereitgestellt werden?

Cloud, SaaS, webbasiert, Windows (On-Premise), Linux (On-Premise), Android (mobil), iPhone (mobil), iPad (mobil)

Über den Anbieter

  • Cornerstone OnDemand
  • Ansässig in Santa Monica, USA
  • 1999 gegründet
  • Telefon-Support
  • Chat

Erhältlich in diesen Ländern

Vereinigte Staaten

Sprachen

Englisch

Über den Anbieter

  • Cornerstone OnDemand
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Saba TalentSpace – Videos und Bilder

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Saba TalentSpace

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5,25 $/Monat
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300,00 $/Monat
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Saba TalentSpace Funktionen

  • 360-Grad-Feedback
  • Anpassbares Dashboard
  • Asynchrones Lernen
  • Berichterstattung / Analyse
  • Beurteilung der Kompetenzen
  • Bewerber-Tracking
  • Bewertungszyklen tracken
  • Compliance-Verfolgung
  • Dashboard
  • Einstellungen (Personalbeschaffung)
  • Entschädigungsmanagement
  • Fortschrittsverfolgung
  • Fragenkatalog
  • Gemischtes Lernen
  • Individuelle Entwicklungspläne
  • Integrierter Autorensystem-Kurs
  • KPI-Überwachung
  • Karriereentwicklung
  • Klassenbücher
  • Kollegen-Bewertungen
  • Kompetenzmanagement
  • Kontrolle des Genehmigungsprozesses
  • Kurs-Tracking
  • Kursverwaltung
  • Laufende Leistungsverfolgung
  • Leistungsmanagement
  • Lernpfade/-verläufe
  • Lohn- und Gehaltslisten-Management
  • Management von Performance-Auswertungen
  • Mitarbeiter-Datenbank
  • Mitarbeitermanagement
  • Mitarbeiterprofile
  • Mobiles Lernen
  • Nachfolgemanagement
  • Nachfolgeplanung
  • Organigramme
  • Personalbeschaffungs-Management
  • Portal für Lernende
  • SCORM-Compliance
  • Selbstbeurteilung
  • Self-Service Portal
  • Soziales Lernen
  • Strategische Planung
  • Synchrones Lernen
  • Talentsuche
  • Tests/Bewertungen
  • Trainingsmanagement
  • Umfragen & Feedback
  • Workflow-Management
  • Zertifizierung und Lizenzierung
  • Zielmanagement
  • Zielsetzung / Nachverfolgung

Alternativen für Saba TalentSpace

Cloud-Talentmanagement-Plattform für Zusammenarbeit, 360-Grad-Feedback, Leistungsmanagement, LMS, Ideengenerierung, Umfragen und Belohnungen. Erfahre mehr über Engagedly
Saba Cloud ist eine Talententwicklungslösung, die Menschen und Teams selbst ihre Erfahrung steuern lässt.
eloomi ist ein einfach zu bedienendes und intuitives Lern- und Managementsystem. Verbessere Fähigkeiten und teile Wissen bei gleichzeitig hohem Engagement. Erfahre mehr über eloomi
Kollaborative und anpassbare HR-Plattform für mittelständische und große Unternehmen. Basierend auf Microsoft Sharepoint.
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Eine angenehmere HR-Erfahrung für Menschen, die eine bessere Arbeitswelt schaffen. Ihre datengesteuerte HR-Lösung, die hilft, HR-Routineaufgaben zu automatisieren. Erfahre mehr über Sympa

Bewertungen über Saba TalentSpace

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,4
Benutzerfreundlichkeit
4,1
Kundenservice
4,6
Funktionen
4,1
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,0

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
44%
4
44%
3
10%
2
1%
1
2%
Ali
Ali
Group Learning & Performance Manager in Saudi-Arabien
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Einzelhandel, 5.001-10.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung
Quelle: GetApp

Halogen Rules!

5,0 vor 5 Jahren

Vorteile:

Excellent product features, seamless customization options and great customer service. Halogen TalentSpace is everything that you want them to be - and maybe a lot more. Highly Recommended, especially for Performance Management automation!

Nachteile:

It's been a great experience thus far and we stay positive for the future too! PS: We have a feeling it will keep getting better :-)

Abby
Abby
Workforce Development in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Krankenhausversorgung & Gesundheitswesen, 501-1.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung
Quelle: GetApp

Amazing customer service from implementation to successful utilization

4,0 vor 5 Jahren

Vorteile:

One of the greatest features of Halogen/Saba is their people. The implementation team, the customer representatives, and the technical service support all make sure to answer every question to help in the best way possible in finding a solution to your problem.

Nachteile:

Some of the administrator features are not as user friendly as the end user technology. I do find myself wishing for some additional customization features in how the forms and processes run. However, that being said, Halogen/Saba has always taken their client feedback into consideration and often will try to include the features you request in the last version roll-out. It looks promising that many of the things we would like to see could be part of a future version.

Eric
Sr. Training & Development Specialist in USA
Medizinische Praxis, 501-1.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung
Quelle: SoftwareAdvice

Customer Support has taken a nosedive since the Saba acquisition

3,0 vor 4 Jahren

Kommentare: One of the things that sold us on Halogen was the fantastic customer support, but I feel like since Saba acquired Halogen, the customer support has taken a nosedive. I've had three Customer Success Managers (essentially an Account Manager) in the last two years, and I think they've reached out to me once in that period of time, right around the time of contract renewal. The tech support team used to be able to answer questions and resolve issues on the first phone call 99% of the time, and the phone would be answered within 2-3 rings. Now it's not unusual to be on hold, or have to log a support ticket and have a Tier 2 support person step in on nearly every call.

Vorteile:

Generally it is easy to use, once you get the hang of it. I like that it is customizable to a large extent.

Nachteile:

The administrative portal can be challenging to use, and it seems that most of the updating has taken place on the front end. Adding users, documents, and profile photos is very time-consuming and requires too many steps.

Julie
Julie
HR Generalist in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Strafverfolgung, 1.001-5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung
Quelle: GetApp

Halogen and Law Enforcement

4,0 vor 5 Jahren

Vorteile:

Halogen has the best customer service I have ever had the pleasure of working with-Hands down. They are knowledgeable, quick and efficient and so pleasant. The site is intuitive and good looking. The employees love that we moved from a computer based program to a web based program as most of our staff work out of the office/in their patrol vehicles. Feedback central is the best thing ever. It has completely shifted our culture from performance evaluation to performance management.

Nachteile:

Halogen is a bit bulky on the back end for law enforcement specific items. We have very specific procedures that required Halogen to develop some work arounds for us. Even still there are some things that we need that Halogen just cannot do yet. However, they are constantly updating so we are hoping they integrate some of our wish list into future updates.

E. Jay
E. Jay
Senior Director, Network Practice in
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Informationstechnologie & -dienste, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung
Quelle: GetApp

After one year, still going strong...

4,0 vor 6 Jahren

Kommentare: Following 9 months of development, we had our first annual review process completed by April 2015. It went well, but required some significant back end administration due to process issues we had built in. This wasn't the fault of the tool, but more due to the development. We really had to go through one iteration to get better at it and learn how it works. The major issue I had with the software was lack of appropriate reporting - there was not a built-in report for simple things I wanted to see, and I have not been able to set up a report for all managers to use to give them data on their employees.

Vorteile:

Customer support has been great. I wasn't able to pull reports and contacted the team. They walked me through setting up the reports and identified that what I was trying to do would not work in any browser other than explorer. Software works as planned very well, which is what the long development cycle helped with.

Nachteile:

Reporting still remains an issue. Useful reports are not built into the system and I am not able to set these up for my managers. I have highlighted this to the Halogen team but have seen no updates - it's still a manual process for each manager to set up their own reports.