iHotel

iHotel

von iHotelligence

Wer verwendet iHotel?

Boutique-Hotels, Hotelketten und Unterkünfte aller Größen. Unterkünfte in der Öl- und Bergbaubranche.

Was ist iHotel?

Voll funktionsfähige Hotelverwaltungssoftware für geringere monatliche Kosten. Sorge für eine dauerhafte Eliminierung von Provisionszahlungen bei Online-Reservierungen. iHotel ist eine kostengünstige, einfach zu erlernende, leicht zu bedienende und flexible Hotelverwaltungslösung, die Kosten reduziert, die Effizienz verbessert und Zeit spart, damit du dich auf deine Gäste konzentrieren kannst.

iHotel – Details

iHotelligence

http://www.ihotelligence.com/

Gegründet 1996

iHotel – Preisübersicht

iHotel bietet keine Gratisversion und keine kostenlose Testversion. Weitere Preisinformationen für iHotel finden Sie unten.

Kostenlose Version

Nein

Gratis Testen

Nein

Einsatz

Cloud, SaaS, Web

Installiert - Windows

Mobile - iOS Native

Mobile - Android Native

Training

Persönlich

Live Online

Webinare

Dokumentation

Kundenbetreuung

24/7 (Live Vertreter)

iHotel Funktionen

Hotelsoftware
CRM
Catering
Einzelne Immobilie
Für die Ferienvermietung
GDS-/OTA-Integration
Instandhaltungsmanagement
Integrierte Buchführung
Marketing-Automatisierung
Mehrere Immobilien
Mitarbeitermanagement
Online-Buchung
Treueprogramm
Verkaufspunkt POS
Verlängerter Aufenthalt
Angebotsmanagement
Anmerkungen zur Reservierung
CRM
Drittpartei-Buchung
Gruppenreservierungen
Kundenbetreuung
Raten-Management
Reservierung von Akitivtäten
Zimmerbuchungsverwaltung

iHotel – Nutzerbewertungen

5 von 11 Nutzerbewertungen angezeigt

Gesamt
4.7/5
Benutzerfreundlichkeit
4.5/5
Kundenservice
4.8/5
Funktionen
4.6/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
4.4/5

A great investment!

Bewertet am 12.8.2018
Verifizierter Rezensent
VP Revenue Management
Gastgewerbe, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5/5
Benutzerfreundlichkeit
5/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5/5
Kundenbetreuung
5/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Vorteile: This tool has been a great purchase for us, it has allowed us to really be clear with what we are paying out. We have definitly seen an increase in profitability due to more cost control.

Nachteile: Would be good to see more analytics or reports.

Antwort des Softwareanbieters

von iHotelligence an 16.1.2019

Good afternoon,
Thank you for your review on iHotelligence. We are delighted you are using the system to it's full capability and reaping the rewards because of it.
Kind Regards
iHotelligence Team

I hotel hotel software

Bewertet am 15.1.2019
Elizabeth N.
Mgt durv
Gastgewerbe, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
4/5
Gesamt
4/5
Benutzerfreundlichkeit
3/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
4/5
Kundenbetreuung
3/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Good very helpful always there to assist with a fault or problem
Some items however take a long time to resolve
An annual meeting with each property to check functionality and requirements initated from I hotel

Vorteile: Ease of use
Interface with website
3rd party websites
Easy to view rooms
Billing with pixel interfaced

Nachteile: Updates very slow
Pictures of rooms on booking page not big enough
Reports too many ability to do bespoke reports to suit hotel requirements

Antwort des Softwareanbieters

von iHotelligence an 23.1.2019

Hi Elizabeth,
Thank you very much for your positive review. Thank you also for your feedback on reporting and pictures. We will ask our development team to take a look at both. We will contact you directly to discuss bespoke reports you may require.
Kind regards
iHotelligence Team

When I needed your help

Bewertet am 31.1.2020
Daphne S.
Reservation & Sales Manager.
Gastgewerbe, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
4/5
Gesamt
4/5
Benutzerfreundlichkeit
4/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5/5
Kundenbetreuung
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: To be honest, when ever we are met with a challenge, the support we recieve from ihotelligence is dealt with immediately and efficiently. If we are looking for a new report, they are able to write a program to aid our requirements.

Vorteile: This program is extremely practical for our company. We are in a niche market and not your regular multi-bedroomed hotel with floors of the same room type.
This software allows us to work with our individual rooms, but collectively manage reservations easily on a daily basis.

Nachteile: It's being an evolving journey over the last few years and over time, new features have being added. However, some of the generic features are not required by us as an individual hotel and we are not able to "delete" them from our system.

Antwort des Softwareanbieters

von iHotelligence an 4.2.2020

Thank you for your kind words Daphne. We are delighted that you are happy with the service and support you receive from us. We are currently working on the ability to hide certain features for properties that they do not use so keep an eye out for new updates!
iHotelligence Team.

Review

Bewertet am 15.1.2019
Caroline C.
office assistant
Gastgewerbe, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5/5
Benutzerfreundlichkeit
5/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5/5
Kundenbetreuung
4/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: You offer excellent custoner service and the backup support is 100% when you need it. Overall we are happy with the service in all aspects.

Vorteile: It is very easy to use and functional. the support and service is exceptional.

Nachteile: N/A - there is not much we do not like about the software as it is all easy to use.

Antwort des Softwareanbieters

von iHotelligence an 23.1.2019

Hi Caroline,
Thank you very much for your review - we are delighted that you are so happy with our product and our Customer Service. It is something we pride ourselves on so it is great to see our customers as happy with it as we are.
Kind Regards
iHotelligence Team

Ihotel review

Bewertet am 15.1.2019
Rachael K.
Sales & Marketing
Gastgewerbe, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5/5
Benutzerfreundlichkeit
5/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5/5
Kundenbetreuung
4/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Vorteile: Easy to use and for new staff to train and learn

Nachteile: Some difficulties in linking with other systems

Antwort des Softwareanbieters

von iHotelligence an 16.1.2019

Thank you very much Rachel for your review. We are delighted that you find our system easy to use. We are always working on integrating with other systems and we will advise all our customers when updates are happening. We look forward to a fruitful relationship with you in 2019.
Kind Regards
iHotelligence Team