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Was ist Ticket Tailor?

Verkaufe Tickets direkt an deine Teilnehmer. - Keine Ticketgebühren (spart tausende Euros) - Lass dich direkt über Stripe oder PayPal bezahlen - Passe deine Kasse komplett an - bette Buchungsformulare in deiner Website ein - sammle, behalte und besitze deine eigenen Teilnehmerdaten - Kostenlose Check-in-App - Integriere dein Lieblingstools über Zapier - Rabattcodes und Gutscheincodes

Wer verwendet Ticket Tailor?

Die Organisatoren von Veranstaltungen aller Größen, von Nacht-Events zu High-School-Treffen. Für alle, dich nach einer wertvollen, einfach zu bedienenden, voll integrierten Ticketing-Plattform suchen.

Wo kann Ticket Tailor bereitgestellt werden?

Cloudbasiert
On-Premise (vor Ort)

Über den Anbieter

  • Ticket Tailor
  • Ansässig in London, UK
  • 2010 gegründet

Support für Ticket Tailor

  • Telefon-Support
  • 24/7 Live-Support
  • Chat

Erhältlich in diesen Ländern

Amerikanische Jungferninseln, Anguilla, Antigua und Barbuda, Aruba, Australien und 44 weitere

Sprachen

Englisch

Ticket Tailor Kosten

Startpreis:

0,26 $/einmalig
  • Ja, kostenloser Test verfügbar
  • Ja, Gratisversion verfügbar

Ticket Tailor bietet eine Gratisversion und eine kostenlose Testversion. Die kostenpflichtige Version von Ticket Tailor ist ab 0,26 $/einmalig verfügbar.

Über den Anbieter

  • Ticket Tailor
  • Ansässig in London, UK
  • 2010 gegründet

Support für Ticket Tailor

  • Telefon-Support
  • 24/7 Live-Support
  • Chat

Erhältlich in diesen Ländern

Amerikanische Jungferninseln, Anguilla, Antigua und Barbuda, Aruba, Australien und 44 weitere

Sprachen

Englisch

Ticket Tailor – Videos und Bilder

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Videos zu Ticket Tailor
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Ticket Tailor Funktionen

  • API
  • Aktivitäts-Dashboard
  • Alarmfunktion / Benachrichtigungen
  • Angebot in sozialen Medien
  • Angebotsmanagement
  • Anpassbare Berichte
  • Aussteller- / Lieferanten-Management
  • Barcode-/Ticketscans
  • Berichterstattung / Analyse
  • Berichterstattung und Statistik
  • Bestätigung / Erinnerungen
  • Drittanbieter-Integration
  • E-Mail Marketing
  • Elektronische Zahlungen
  • Event-Ticketing
  • Eventplanung
  • Gruppenanmeldung
  • Gästelisten-Management
  • Kartenverkauf
  • Kontaktmanagement
  • Kundendatenverwaltung
  • Kundenspezifisches Branding
  • Mobiler Zugriff
  • Online-Anmeldung
  • Online-Zahlungen
  • QR-Code
  • Rabattmanagement
  • Registrierung vor Ort
  • Registrierungs-Management
  • Reservierte Plätze
  • Self-Check-in/-Check-out
  • Sitzplan
  • Social-Media-Integration
  • Teilnehmer-Tracking
  • Ticket-Reservierungen
  • Veranstaltungskalender
  • Veranstaltungsmanagement
  • Verkaufsberichte
  • Verkaufspunkt POS
  • Website-Management
  • Zahlungsabwicklung

Alternativen für Ticket Tailor

Bietet ein einfaches und stressfreies Ticketingerlebnis für Organisatoren und Teilnehmer.
Ein integriertes Online-Ticketsystem mit einem Ticketverkauf-Portal für den Verkauf von allgemeinen Tickets und Sitzplatzreservierungen in Echtzeit.
Ticketbud macht das Ticketing einfach, damit du dich auf deine Veranstaltung konzentrieren kannst. Online-Registrierung und -Ticketing mit unschlagbarer Kundenbetreuung.
Ticket- und Kassensoftware für Events für Desktop und Mobilgeräte. Website oder Facebook-Plugins. Angebote in 24 Stunden. Kostenloses Scannen. POS-Hardware.
Die All-in-one-Event-Software von Whova wurde 2016 mit dem Event Technology Award ausgezeichnet.
Software, die Dir beim Alumni-Management, Alumni Engagement hilft und etwas zurückgibt. Fordere eine Demo an. Erfahre mehr über VeryConnect
PayPal unterstützt über 17 Millionen Unternehmen mit Zahlungs- und Kreditlösungen.
Splash ist eine End-to-End-Event-Marketing-Technologie, mit der du deine Veranstaltungen unglaublich einfach ausführen, skalieren und messen kannst.
Online-Ticketing-Lösung (SaaS) für alle Arten von Veranstaltungen, die einen höheren Wert für Veranstalter bietet.

Bewertungen über Ticket Tailor

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,9
Benutzerfreundlichkeit
4,8
Kundenservice
4,8
Funktionen
4,7
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,8

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
87%
4
13%
3
1%
Kathy
Kathy
Executive Director in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Umweltdienstleistungen, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

A hidden treasure - Ticket Tailor has been critical in my organization's response to covid

5,0 vor 2 Jahren

Kommentare: My nonprofit organization relies heavily on visitor admission revenue to help advance our mission. We were closed for a year due to covid, which impacted us heavily. This year, we sought a solution to be able to open safely. One of our solutions was online, timed ticketing. I researched various options and found Ticket Tailor, which was listed as integrating with my Weebly website. I'm so glad I found this solution! Not only did it work well for our purposes, but the customer service they provide is excellent! They even had articles on implementing timed ticketing - just what we were looking for. The "chat" is always helpful and they always have ideas for how to use the program to do what I want it to do. And their regular updates are actually... Helpful! Always adding features or tweaking elements that make the program work just that bit better. They are affordable and responsive. I highly recommend Ticket Tailor.

Vorteile:

Ticket Tailor is easy to use and has excellent customer service. Any time I need help with doing something, they respond quickly. Also, they truly listen to their customers and make regular, helpful updates. I like the ease of use, ease of creating events and ticket options, ability to embed in my website, ability to customize events and communications, and so much more. The software is very affordable, and you can pass on the ticketing fees which is very common practice these days. It's a great platform!

Nachteile:

It's hard to say because I love this software. Reporting could be a little more robust, although it is similar to other types of platforms (e.g., online sales). Integration with a few more software platforms, such as more options for emailing, would be helpful. Much of what I would have said "like least" when I first started using the platform have already been addressed in the company's software updates!

In Betracht gezogene Alternativen: Tessitura und Eventbrite

Gründe für den Wechsel zu Ticket Tailor: It looked more user friendly and was more economical.

Jason
Jason
Chief Operating Officer in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Rundfunkmedien, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Best value in event ticketing services

5,0 vor 5 Jahren

Kommentare: Overall we've used TicketTailor for almost 10 events over the past 2 years and love it. It's the cheapest full-featured ticketing system you'll find, and much easier than hosting your own service to save money.

Vorteile:

The best thing about Ticket Tailor is the flat fee pricing model. You can charge as much or as little as you want for tickets, and not worry that they are taking a cut of every ticket sold. Especially for expensive tickets, this amounts to hundreds of dollars in savings.

Nachteile:

There are a few use cases that I've come across for which it isn't ideal, but I've contacted the developers and they are very helpful with taking suggestions and offering ideas. I will freely admit that some of my use cases are fairly esoteric, so if you're just doing a fairly normal event you should have no issues.

In Betracht gezogene Alternativen: Eventbrite

Warum Ticket Tailor gewählt wurde: CiviCRM worked fine but it was a lot of effort to keep updated and customized for our needs. We hosted it on our own server.

Zuvor genutzte Software: CiviCRM

Gründe für den Wechsel zu Ticket Tailor: We had fairly expensive events so any service that took a percentage of ticket prices was off the table.

Michelle
Event Coordinator in USA
Essen & Trinken, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Excellent Price

3,0 vor 4 Jahren

Kommentare: Overall, for the price it does the function necessary for a lower price that other platforms. If the platform was a little easier to use and easier for customers to find this would be helpful.

Vorteile:

As a small business owner, I love the low ticket fees and functionality of being able to sell a ticket online. I've used this software for lots of events.

Nachteile:

The ease of use and look of the software is not as nice as their competitors. Ticket tailor does not easily allow customers to find tickets without a direct link. Other platforms allow customers to easily find tickets when searching online.

In Betracht gezogene Alternativen: Brown Paper Tickets und Eventbrite

Gründe für den Wechsel zu Ticket Tailor: Price

Lauren
Event Director in USA
Eventservice, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Ticket Tailor is the best event software I’ve used

5,0 vor 4 Jahren

Kommentare: I work across many clients (currently three of our clients use Ticket Tailor) and it’s easy for both our team to use and for our clients teams to use. The reporting function is excellent and any time I’ve had a problem, their cCS TEAM usually helps solve it via chat.

Vorteile:

I’ve been in events for 10 years and Ticket Tailor is the easiest software I’ve used for smaller, highly customized events. It’s easy for our team to set up, it’s easy for our customers to check out AND it’s the most inexpensive fee structure around. I use it for big clients in Silicon Valley and small clients around Montana and it works for everyone.

Nachteile:

The refund process is tricky through PayPal and I wish you could partially refund orders right through the software. There’s also not an option to cancel a single ticket if it’s part of a larger order so we need to do a weird manual work around here. Also, the waitlist function is okay, but I’d LOVE if the waitlist had the ability to take first and last name too instead of just email.

In Betracht gezogene Alternativen: Splash

Warum Ticket Tailor gewählt wurde: The fees from Eventbrite were so oppressive especially on our higher ticket events. Also, Universe had terrible CS and their management team was the worst to work with.

Zuvor genutzte Software: Eventbrite

Gründe für den Wechsel zu Ticket Tailor: Ticket Tailor has nearly all the same functionality for a tiny fraction of the price. Even the things that we have to manually workaround are pretty negligible when considering the cost savings. Love this platform!

Verifizierter Rezensent
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Non-Profit-Organisation Management, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

TicketTailor - revolutionised our business

5,0 vor 4 Jahren

Kommentare: We have run over £300,000 of sales through - and we have had no problems with people turning up for events who are not "on the list"

Vorteile:

Ease of use. Technical support team very efficient. Monthly fees much less than "Eventbrite" style services We choose not to have any booking fees at all for our customers. It just works...

Nachteile:

My only reservation is that there is no support for multiple users, although we've been told this is on the roadmap.