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Was ist Vtiger CRM?

Vtiger ist eine CRM-Software, die alles enthält, was du benötigst, um in Vertrieb, Support und Marketing kundenorientiert zu sein. Verkaufsförderung – Kontakte verwalten, E-Mail-Kampagnen versenden (25.000 E-Mails/Monat), Transaktionen nachverfolgen, Angebote erstellen und senden. Erstelle und verfolge nach dem Verkauf Kundenprojekte und arbeite in den integrierten Kommunikationstools zusammen mit anderen. Anschließend bietet das Use-Case-Management eine großartige Unterstützung. Gehöre zu den Tausenden von Unternehmen, die mit Vtiger erfolgreich sind.

Wer verwendet Vtiger CRM?

Vtiger eignet sich perfekt für kleine bis große Unternehmen mit wachsenden Vertriebs-, Marketing- oder Kundendienstteams, die sich auf die Implementierung von Prozessen, die Nachverfolgung von Leistung und die Verbesserung von Erkenntnissen konzentrieren.

Vtiger CRM Software - 1
Vtiger CRM Software - 2
Vtiger CRM Software - 3
Vtiger CRM Software - 4
Vtiger CRM Software - 5

Du bist nicht sicher, ob Vtiger CRM das Richtige ist? Mit einer beliebten Alternative vergleichen

Vtiger CRM

Vtiger CRM

4,3 (337)
12,00 $
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
83
36
4,1 (337)
4,5 (337)
4,2 (337)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
20,00 €
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
205
70
4,1 (6.652)
4,3 (6.652)
4,1 (6.652)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu Vtiger CRM

Zoho CRM
Am besten bewertete Funktionen
CRM
Hilfe Desk-Management
Produktkatalog
Salesforce Sales Cloud
Am besten bewertete Funktionen
Für Vertriebsteams/ -organisationen
Gemeinsame Kontakte
Kundennachverfolgung
Zendesk Suite
Am besten bewertete Funktionen
Echtzeit-Chat für Kunden
Supportticket-Management
Ticket-Management
SuiteCRM
Am besten bewertete Funktionen
Kalender-/Erinnerungssystem
Kontaktmanagement
Leadmanagement
Salesforce Starter
Am besten bewertete Funktionen
Kontakt-Datenbank
Leadmanagement
Sales-Pipeline-Management
SugarCRM
Am besten bewertete Funktionen
Kontakt-Datenbank
Kontaktmanagement
Leadmanagement
Rev.io
Am besten bewertete Funktionen
Für dieses Produkt wurden noch keine Funktionen durch Nutzer bewertet.
Yetiforce CRM
Am besten bewertete Funktionen
Alarmfunktion / Benachrichtigungen
Kontakt-Datenbank
Kontaktmanagement
Dynamics 365
Am besten bewertete Funktionen
Bestell-Management
Einkommen & Bilanz
Finanzberichterstattung

Bewertungen über Vtiger CRM

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,3
Benutzerfreundlichkeit
4,1
Kundenservice
4,2
Funktionen
4,2
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,5

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
47%
4
42%
3
9%
2
1%
1
1%
Paulo
Paulo
Gerente Comercial (Ingeniero de Ventas en Telecomunicaciones) in Bolivien
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Informationstechnologie & -dienste, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Easy to use and customizable

5,0 vor 4 Jahren

Kommentare: I have all the clients info in vtiger but the more important info that I save are quotes and invoices, when I want to plan some strategy I just have to prepare some reports form the tool so I know how was the interaction with a specific client the last quarter.

Vorteile:

Its really easy to use and there are many options to customize the user experience

Nachteile:

As a CRM I would like more tools to show some specific info to my clients but in this field they are very limited

Carlos
VP of Sales in USA
Computer-Software, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Vtiger CRM vs Competition

5,0 vor 4 Jahren

Kommentare: overall, it's been great! The biggest bang for the buck for sure. It's still expensive but you get what you pay for and I highly recommend it.

Vorteile:

The best thing I liked about this software was the ability to do sales, marketing and support all in one program. Our sales team is able to track opportunities and view sales funnel reports. The marketing team is able to email and tag the contacts to specific target audiences. The support team is able to use a ticket system in order to keep all projects and assistance notes in one place.

Nachteile:

There are certain areas where you have to click here and there just to reroute you back to where you were. Like going from an opportunity to quotes and if you want to add notes, you have to go back to the opportunity and them go to your comments. Also the enterprise search tab doesn't always find everything you're looking for so you have to specifically go to contacts or organizations to find them.

Hanane
Freelance in Marokko
Marketing & Werbung, Selbstständig
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

The great app

4,0 vor 4 Wochen Neu

Kommentare: A very wonderful experience and still like you

Vorteile:

For ease of use .It offers a range of features for smaller companies

Nachteile:

A very good application in which there are no downsides

Thomas
CEO in Deutschland
Industrieautomation, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

QTE Training likes VTiger

3,0 vor 4 Jahren

Kommentare: See section pros

Vorteile:

one of the most reasons was the accessibility of the data from wheresoever, that'S absolutely given. Another one is the Independence from Software-Systems. We are using MS and also Apple-Systems, no Problem. Helpful is also the VT 360 App. whereever you are, and you spare time, just check for a customer or also call via mobile. the inside Team will see your activities immediately. Information that Counts.

Nachteile:

The Adoption of the System towards some specific needs is somewhat poore. no custom Buttons available, the print-templates Editor is poor on formating and sometimes you also Need a work around for list variables to be shown. It should have a customize package as from VT-Experts provided for teh serverbased solution (https://www.vtexperts.com/)

John
Marketing Manager in Australien
Bau, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Salesforce Killer

5,0 vor 4 Jahren

Kommentare: I can confidently say implementation of this software has significantly increased the sales and marketing efficiencies of the business in which i have implemented this software.

Vorteile:

This is an enterprise level ERP package that offers practically every feature of Salesforce, and structured to allow for SME type admins to build this via custom modules and flexible dev environments. It is a highly practical package that allows non-qualified programmers to get the equivalent bespoke style functionality out of the system/

Nachteile:

Project mangement is clunky. I cant drag/drop task bars in the gantt chart. the reality is i need to use smartsheet to get the flexibility i need here, together with the highly useful linking between the subtasks - i.e. STart to start lines the task bars from the start. End-to-Start is the typical 'cant start task 2 until task 1 is finished', plus the multiple day delays and advancement options with these relationships