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Was ist webCRM?

webCRM ist eine preisgekrönte Cloud-basierte CRM-Lösung für KMU mit fünf oder mehr Benutzern. Hochfunktional und dennoch schnell zu implementieren, kann das System in eine große Anzahl von gängigen Systemen wie Office 365, Sage und Xero integriert werden. Zu den wichtigsten Funktionen gehören Prognosen-, Aufgaben-, Lead-, Pipeline- und Auftragsmanagement, Angebotserstellung, Helpdesk und E-Mail-Marketing. Manager haben Zugriff auf ein einfach zu bedienendes Berichterstattungs- und Dashboard-System. Vertrieb und Support wird von einem Team in Großbritannien zur Verfügung gestellt.

Wer verwendet webCRM?

webCRM ist perfekt für KMU-Kunden, die jetzt bereit sind für die nächsthöhere Stufe eines CRM-Systems, um ihr Unternehmen zu vergrößern.

Du bist nicht sicher, ob webCRM das Richtige ist? Mit einer beliebten Alternative vergleichen

webCRM

webCRM

4,5 (19)
22,00 £
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
25
3
4,3 (19)
4,6 (19)
4,7 (19)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
25,00 €
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
194
26
4,0 (18.401)
4,0 (18.401)
4,1 (18.401)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu webCRM

Salesforce Sales Cloud
Am besten bewertete Funktionen
Für Vertriebsteams/ -organisationen
Gemeinsame Kontakte
Kundennachverfolgung
Zoho CRM
Am besten bewertete Funktionen
CRM
Für Startups
Hilfe Desk-Management
Creatio CRM
Am besten bewertete Funktionen
Kontakt-Datenbank
Kontaktmanagement
Sales-Pipeline-Management
Dynamics 365
Am besten bewertete Funktionen
Bestell-Management
Einkommen & Bilanz
Finanzberichterstattung
Agile CRM
Am besten bewertete Funktionen
Kontakt-Datenbank
Kontaktmanagement
Leadmanagement
SugarCRM
Am besten bewertete Funktionen
Kontakt-Datenbank
Kontaktmanagement
Leadmanagement
Pipeliner CRM
Am besten bewertete Funktionen
Lead-Erfassung
Leadmanagement
Sales-Pipeline-Management
VipeCloud
Am besten bewertete Funktionen
Berichterstattung / Analyse
E-Mail-Management
Kontaktmanagement
Gold-Vision CRM
Am besten bewertete Funktionen
Kontakt-Datenbank
Kontaktmanagement
Sales-Pipeline-Management

Bewertungen über webCRM

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,5
Benutzerfreundlichkeit
4,3
Kundenservice
4,7
Funktionen
4,6
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,6

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
63%
4
26%
3
11%
James Dean
James Dean
Head of Marketing & Growth in UK
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Telekommunikation, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

WebCRM has revolutionised the way we work

5,0 vor 6 Jahren

Vorteile:

- Amazing customer service. They're always happy to help - The ability to bespoke the platform to our business Ease of use - The seamless transfer between Activities (Lead Generation Team) and Opportunities (Sales) - Email marketing capabilities - Excellent reporting facilities - Easy for managers to see workload of employees

Nachteile:

- None! It's totally changed the way we work. We have transformed from a sub company to a projected organisation this year while using WebCRM. It is perfect for our business.

Antwort von Efficy

vor 6 Jahren

Thank you James. Very kind and so glad webCRM has been a tool to help you grow so rapidly. Long may it continue.

Verifizierter Rezensent
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Krankenhausversorgung & Gesundheitswesen, 201–500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung
Quelle: GetApp

WebCRM - work from home

5,0 vor 4 Jahren

Kommentare: I use it daily and can register every video consultation during this pandemic as well as all packages sold during this time. Making working from home a blessing during this time.

Vorteile:

No matter where I am in the world, as long as I have internet connectivity I am able to work. Working from home is easy with this product.

Nachteile:

Only that the amount of users are limited depending on which package you buy. It is a pity that not more users are able to make use of this great software at our company. To add video calls would be a great option!

Margrit
Head of Operations in Deutschland
Gastgewerbe, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Administrative customer Software

3,0 vor 2 Jahren

Kommentare: To organize an online customer administrative process is helpfull for working together with a team .

Vorteile:

Funktions for teamwork with several tasks at administrative customer invoice process are helpfull.

Nachteile:

Reports are better showing up since some month. But complicated to use.

Antwort von Efficy

vor 2 Jahren

Hi Margrit and thank you for your review ! Concerning your comment, we're planning to organize quite soon webinars for our customers. Reports could be one topic, you're right. Thanks again and see you online ;-) The Efficy Team

Lynne
Director in UK
Verbraucherdienste, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Great CRM syste

5,0 vor 6 Jahren

Kommentare: Excellent experience. The customer services was second to none, everyone at WebCRM are always happy to help with any issues, nothing is too much trouble.

Vorteile:

This software is easy to use, easy to set up and has excellent editable reporting facilities. I have used several CRM systems but this is by far the easiest to use. I started using WebCRM with little or no knowledge of how to adapt the system but with the help of a trainer, I was able to adapt the sytem to my requirements, where necessary ultimately creating a system that was personalised to our needs.

Nachteile:

It doesn't make the tea! Nothing apart from that.

Antwort von Efficy

vor 6 Jahren

Thank you for sharing your experience Lynne. Really pleased you have integrated webCRM into your business so successfully and smoothly.

Jamie
Operatons Manager in UK
Bau, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

James Bouge & The CRM Team - spent the time to understand our business, A pleasure to work with,

5,0 vor 6 Jahren

Kommentare: saved man hours, we know just where our business is at any minute,

Vorteile:

A great System - the team ensured it easily taylored to fit our business, importantly the ongoing support has been second to none, As our business is quiet dynamic (no doubt as per most) an off the shelf CRM< just didint cut it, webCRM has saved numerous man hours, and the reports are great for us to monitor easily,

Nachteile:

hmmm - nothing it couldnt do ! Drag and drop for documents - which i was told will be avilable later this year,