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Was ist TicketPeak?

Kostengünstige Ticketverkaufslösung für Organisatoren häufiger Veranstaltungen. Am besten geeignet für Organisationen, die mindestens 2.000 Tickets pro Jahr verkaufen und viele Veranstaltungen pro Jahr anbieten. Niedrigste Preise: 0,75 $ pro Ticket plus 1,5 % des Ticketwerts (Rabatte für gemeinnützige Organisationen). Einfach ausprobieren!

Wer verwendet TicketPeak?

Veranstaltungsunternehmen häufiger Veranstaltungen, die mindestens 2.000 Tickets pro Jahr verkaufen. Musical-Theater-Organisationen: Volkstheater, Hochschulen, Sekundarschulen, Bühnenkunst, Symphonien, Musikveranstaltungsorte, Nachtclubs

TicketPeak Software - 1
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TicketPeak

TicketPeak

4,6 (41)
0,75 $
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
57
4
4,6 (41)
4,7 (41)
4,9 (41)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
Keine Preise gefunden
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
34
5
3,8 (37)
3,8 (37)
3,6 (37)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu TicketPeak

Brown Paper Tickets
Am besten bewertete Funktionen
Kundendatenverwaltung
Sitzplan
Ticket-Reservierungen
Angage
Am besten bewertete Funktionen
Echtzeit-Updates
Mobiler Zugriff
Teilnehmer-Management
Nutickets
Am besten bewertete Funktionen
Barcode-/Ticketscans
Eventplanung
Ticket-Reservierungen
Showpass
Am besten bewertete Funktionen
Barcode-/Ticketscans
Mobiler Zugriff
Ticket-Reservierungen
ThunderTix
Am besten bewertete Funktionen
Event-Ticketing
Eventplanung
Ticket-Reservierungen
Accelevents
Am besten bewertete Funktionen
Eventplanung
Online-Anmeldung
Teilnehmer-Management
Purplepass Ticketing
Am besten bewertete Funktionen
Barcode-/Ticketscans
Kundendatenverwaltung
Ticket-Reservierungen
EventTitans
Am besten bewertete Funktionen
Eventplanung
Registrierungs-Management
Teilnehmer-Management
Eventdex
Am besten bewertete Funktionen
Daten-Import / -Export
Registrierungs-Management
Teilnehmer-Management

Bewertungen über TicketPeak

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,6
Benutzerfreundlichkeit
4,6
Kundenservice
4,9
Funktionen
4,4
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,7

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
63%
4
37%
Lesa
Lesa
Director of House Operations in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Unterhaltung, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

TicketPeak offers a valuable service for our theatre.

5,0 vor 3 Jahren

Kommentare: We've used them for over nine years and have been very pleased!

Vorteile:

We have used TicketPeak as our ticketing vendor for over nine years. As we've grown, they have grown with us. When we have a new need, they either show us how to use their system in a new way, or will accommodate their system to meet our needs. The product is very functional and their support is exceptional! Highly recommend them!

Nachteile:

Any cons I might have had were either something I didn't know how to do, or were addressed with their tech department and fixed to accommodate my needs.

Antwort von TicketPeak

vor 3 Jahren

Hi Lesa, thank you for the kind words and positive feedback. We truly value clients like The ACT and strive to provide the best service and support.

Jennifer
Owner in USA
Darstellende Künste, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Great Customer Service

5,0 vor 3 Jahren

Kommentare: Excellent!

Vorteile:

[SENSITIVE CONTENT HIDDEN] is great! Customer service is always available when I need to launch a show.

Nachteile:

We are limited with some covid necessities, but if it weren't for that, it's very user friendly.

Antwort von TicketPeak

vor 3 Jahren

Thank you very much Jennifer for taking the time to review TicketPeak. The TicketPeak Team.

Dan
Executive Director in USA
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

TicketPeak has been a great fit for our organization. So easy to learn, and service is wonderful.

4,0 vor 7 Jahren

Vorteile:

Though perhaps not the most feature-rich option, TicketPeak is so easy to use that our all-volunteer box office staff can learn to use it in no time. And the rates are low so we don't have to worry so much about the bottom line.

Nachteile:

There are enough options and enough reports to handle our basic operations, but a large organization may need something more robust.

Antwort von TicketPeak

vor 7 Jahren

Hi Dan, Thank you for reviewing TicketPeak we appreciate your feedback and are continuously making improvements!

Chelsea
Chelsea
Board Member in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Musik, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Low Cost Solution for a simple performing arts group

5,0 vor 4 Monaten

Vorteile:

It’s everything we need for a low-cost solution for ticketing. Many of our tickets are comped or free, so we generally only have to pay a fee to cover The ticket usage.

Nachteile:

The user interface is a little clunky for making changes to an event, and how it presents attendance is a little bit confusing too.

Antwort von TicketPeak

vor 3 Monaten

Thank you very much Chelsea for taking the time to review TicketPeak. We appreciate clients like you.

Timothy
Executive Director in USA
Darstellende Künste, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Ticket is a versatile platform for small and mid sized performing arts venues

4,0 vor 3 Jahren

Kommentare: TicketPeak has really allowed us to take all of our shows and activities online and create an interface with our volunteers and actors in an inexpensive and versatile way.

Vorteile:

I have appreciated the versatility of the platform, especially for a small, black-box theatre like ours. That fact that you can design and implement your own seating chart without having to have the involvement of other technicians was really the game changer for us, as our performances can have a totally different setup every show. I also have utilized and like the various reports for customers and purchases, and they are constantly adding improvements.

Nachteile:

It was a little clunky and not very user friendly in its first iteration, but that has improved dramatically. It does have a bit of a longer learning curve, but the feature set is worth it.

Antwort von TicketPeak

vor 3 Jahren

Thank you Timothy for taking the time to provide some great feedback. We truly value clients like you as we strive to provide the best service and support we can.