Was ist ClubWise?

ClubWise ist eine vollständig integrierte Club-Management-Lösung, die FCA-akkreditierte Direct-Debit-Inkasso-, Club- und Mitgliedermanagement-Tools, Marketing- und Engagement-Tools wie die beliebte FitSense-Mitgliederanwendung kombiniert. Die cloudbasierte ClubWise-Lösung bietet auch eine Reihe von Produkten zur Verbesserung deines Mitgliedsangebotes und zur Optimierung des Mitgliederengagements, einschließlich Gruppenherzfrequenz, Analyse der Körperzusammensetzung und ein Treueprogramm für Mitglieder.

Wer verwendet ClubWise?

Unabhängige und Fitnessclubs mit mehreren Studios, die Verwaltung reduzieren, die Mitgliederzahl erhöhen, den Cashflow verbessern und die Mitgliederbindung optimieren möchten.

ClubWise – Details

ClubWise Software

2001 gegründet

ClubWise – Details

ClubWise Software

2001 gegründet

ClubWise – Videos und Bilder

Videos zu ClubWise
ClubWise Software - 1 - Vorschau
ClubWise Software - 2 - Vorschau
ClubWise Software - 3 - Vorschau
ClubWise Software - 4 - Vorschau
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Startpreis

Nicht verfügbar
69,00 $/Monat
129,00 $/Monat
Nicht verfügbar

Kostenlose Version

Kostenlose Version Nein
Kostenlose Version Nein
Kostenlose Version Nein
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ClubWise – Bereitstellung und Support

Kundenbetreuung

  • E-Mail/Helpdesk
  • FAQ/Forum
  • Wissensdatenbank
  • Telefon-Support
  • 24/7 Live-Support
  • Chat

Einsatz

  • Cloud, SaaS, webbasiert
  • Mac (Desktop)
  • Windows (Desktop)
  • Android (mobil)
  • iPhone (mobil)

Training

  • Persönlich
  • Live Online
  • Webinare
  • Dokumentation
  • Videos

Funktionen von ClubWise

  • API
  • Abrechnung & Rechnungsstellung
  • Aktivitäts-Dashboard
  • Alarmfunktion / Benachrichtigungen
  • Anpassbare Berichte
  • Anpassbare Formulare
  • Anpassbare Vorlagen
  • Anwesenheitsmanagement
  • Automatisierte Terminplanung
  • Berichterstattung und Statistik
  • Besuchermanagement
  • Daten-Import / -Export
  • Drittanbieter-Integration
  • E-Mail-Management
  • Elektronische Zahlungen
  • Erinnerungen
  • Eventplanung
  • Instruktor-Management
  • Inventarverwaltung
  • Kalenderverwaltung
  • Klassenterminplanung
  • Kreditkartenbearbeitung
  • Kreditplanung
  • Kundendatenbank
  • Kundenkonten
  • Kundenmanagement
  • Kundenportal
  • Kundenspezifisches Branding
  • Marketing-Automatisierung
  • Mitarbeitermanagement
  • Mitglieder-Buchhaltung
  • Mitglieder-Portal
  • Mitgliedschaft-Management
  • Mobiler Zugriff
  • Online-Buchung
  • Registrierungs-Management
  • Reservierungs-Management
  • SMS-Nachrichtenversand
  • Self-Service Portal
  • Social-Media-Integration
  • Team-Management
  • Terminverwaltung
  • Veranstaltungskalender
  • Veranstaltungsmanagement
  • Verfolgen der Teilnahme
  • Verkaufspunkt POS
  • Webseitenintegration
  • Website-Management
  • Wiederkehrende- / Abonnement-Abrechnung
  • Zahlungsabwicklung

Siehe die vollständige Club Management Software Liste

  • API
  • Abrechnung & Rechnungsstellung
  • Aktivitäts-Dashboard
  • Aktivitäts-Verfolgung
  • Anpassbare Berichte
  • Anpassbare Formulare
  • Anpassbare Vorlagen
  • Anwesenheitsmanagement
  • Automatisierte Terminplanung
  • Berichterstattung und Statistik
  • Drittanbieter-Integration
  • E-Mail Marketing
  • E-Mail-Management
  • Elektronische Zahlungen
  • Erinnerungen
  • Eventplanung
  • Instruktor-Management
  • Inventarverwaltung
  • Kalenderverwaltung
  • Klassen-Management
  • Klassenterminplanung
  • Kommunikationsmanagement
  • Kreditkartenbearbeitung
  • Kreditplanung
  • Kundendatenbank
  • Kundenkonten
  • Kundenmanagement
  • Kundenportal
  • Kundenspezifisches Branding
  • Marketing-Automatisierung
  • Mehrere Standorte
  • Mitarbeitermanagement
  • Mitgliedschaft-Management
  • Online-Buchung
  • Rabattmanagement
  • Registrierungs-Management
  • Reservierungs-Management
  • SMS-Nachrichtenversand
  • Self-Check-in/-Check-out
  • Social-Media-Integration
  • Terminverwaltung
  • Veranstaltungskalender
  • Veranstaltungsmanagement
  • Verfolgen der Teilnahme
  • Verkaufspunkt POS
  • Vertrags-/Lizenz-Management
  • Wartelisten-Management
  • Webseitenintegration
  • Wiederkehrende- / Abonnement-Abrechnung
  • Zahlungsabwicklung

Siehe die vollständige Fitnessstudio Software Liste

  • API
  • Abrechnung & Rechnungsstellung
  • Aktivitäts-Dashboard
  • Alarmfunktion / Benachrichtigungen
  • Anpassbare Berichte
  • Anpassbare Formulare
  • Anpassbare Vorlagen
  • Anwesenheitsmanagement
  • Automatisierte Terminplanung
  • Berichterstattung und Statistik
  • E-Mail Erinnerungen
  • E-Mail Marketing
  • E-Mail-Management
  • Echtzeit-Berichterstattung
  • Elektronische Zahlungen
  • Erinnerungen
  • Eventplanung
  • Für Kampfkünste
  • Gürtelklassifizierung
  • Instruktor-Management
  • Inventarverwaltung
  • Kalenderverwaltung
  • Klassen-Management
  • Klassenterminplanung
  • Kreditkartenbearbeitung
  • Kreditplanung
  • Kundendatenbank
  • Kundenkonten
  • Kundenmanagement
  • Kundenportal
  • Kundenspezifisches Branding
  • Mehrere Standorte
  • Mitarbeitermanagement
  • Mitgliederkommunikation
  • Online-Anmeldung
  • Registrierungs-Management
  • Reservierungs-Management
  • SMS-Nachrichtenversand
  • Self-Service Portal
  • Social-Media-Integration
  • Studenten-Management
  • Transaktionshistorie
  • Veranstaltungskalender
  • Veranstaltungsmanagement
  • Verfolgen der Teilnahme
  • Verkaufspunkt POS
  • Vertrags-/Lizenz-Management
  • Vorlagen-Management
  • Webseitenintegration
  • Wiederkehrende- / Abonnement-Abrechnung

Siehe die vollständige Martial Arts Software Liste

  • API
  • Aktivitäts-Dashboard
  • Aktivitäts-Verfolgung
  • Anmeldung / Onboarding
  • Anpassbare Berichte
  • Anpassbare Felder
  • Anpassbare Formulare
  • Anpassbare Vorlagen
  • Anwendungsmanagement
  • Anwesenheitsmanagement
  • Ausschuss-Management
  • Berichterstattung und Statistik
  • Daten-Import / -Export
  • Drittanbieter-Integration
  • E-Commerce-Management
  • E-Mail Erinnerungen
  • E-Mail Marketing
  • E-Mail-Vorlagen
  • Elektronische Zahlungen
  • Erinnerungen
  • Eventplanung
  • Filesharing
  • Gebühren-Management
  • Kalenderverwaltung
  • Klassenterminplanung
  • Kommunikationsmanagement
  • Kontakt-Datenbank
  • Kreditkartenbearbeitung
  • Kundendatenbank
  • Kundenportal
  • Kundenspezifisches Branding
  • Mitglieder-Buchhaltung
  • Mitglieder-Datenbank
  • Mitglieder-Portal
  • Mitgliederkommunikation
  • Mitgliederverzeichnis
  • Mitgliedschaftsarten
  • Mitgliedschaftsverlängerung
  • Rechnungsmanagement
  • Registrierungs-Management
  • Self-Service Portal
  • Social-Media-Integration
  • Veranstaltungskalender
  • Veranstaltungsmanagement
  • Verfolgen der Teilnahme
  • Webseitenintegration
  • Website-Management
  • Wiederkehrende- / Abonnement-Abrechnung
  • Zahlungsabwicklung
  • Zugriffskontrollen / Berechtigungen

Siehe die vollständige Mitgliederverwaltung Software Liste

Alternativen für ClubWise

Mehr Alternativen zu ClubWise

Erfahrungen mit ClubWise

Alle 39 Nutzerbewertungen lesen

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4
Benutzerfreundlichkeit
3,8
Kundenservice
4,1
Funktionen
3,9
Preis-Leistungs-Verhältnis
4

Nutzerbewertungen nach Bewertung

5
10
4
20
3
7
2
2

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001
Daniel S.
Director in UK
Gesundheit, Wellness & Fitness, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

In Club Review

5 letzten Monat Neu

Kommentare: Overall I am quite happy with the experience permitted with the software bar a few tweaks I would have carried out. Especially if looking to be integrated with a number of clubs and allow for the smooth running of the membership process.

Vorteile:

DD integration with the club software management is great and easy to communicate directly with Clubwise. There support centre is also extremely efficient, professional and polite. Also very helpful.

Nachteile:

Class timetable application; Once the features have been figured out the system can be used quite well but the process for copying and pasting the same set of classes on a given week to follow through to weeks ahead (if the class timetable will remain the same) is rather tricky as you can only repeat and schedule a single class at a time in stead of an entire week which would minimise a lot of unnecessary administration work. In addition, the process for adding staff members to each individual class is also quite long winded.

Antwort von ClubWise Software

vor 2 Wochen

Dear Daniel, Thank you for taking the time to share your feedback on ClubWise. We are glad to hear that you find the ClubWise team so efficient and professional. Thank you also for the constructive feedback regarding the class timetable, this type of feedback is useful in allowing us to review future development areas. If you would like the opportunity to speak further about your experience with ClubWise, please send your contact number and a good time to call on the email below. feedback@clubwise.com With warm regards, ClubWise

Alistair C.
Leisure Manager in UK
Gastgewerbe, 201-500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Fairmont St. Andrews / Clubwise

4 letzten Monat Neu

Kommentare: Overall, a positive experience.

Vorteile:

The integration process from our previous software was easy, with continuous support provided throughout. The thing I like most about Clubwise, is the features that put you in control of managing the club (in particular DD and annual membership management such as freezes and rate changes).

Nachteile:

I think a premium package option could be introduced. This would include automatic reminder emails to members who are due to expire, and also an online sign up for new members as well as an online renewal feature for existing members. This would make a huge improvement if Clubwise could introduce this without including a third party.

Antwort von ClubWise Software

vor 2 Wochen

Dear Alistair, Thank you for taking the time to share your feedback on ClubWise. We are pleased to see that you have found the system puts you in control of managing the important things for the club. We do offer a CRM package which allow for emails and SMS to be sent out to remind members about renewals etc and we can offer an online joining solution for new members. To discuss these options, or if you would like the opportunity to speak further about your experience with ClubWise, please send me your contact number and a good time to call on the email below. feedback@clubwise.com With warm regards, ClubWise

Jo H.
Operations Manager in UK
Gesundheit, Wellness & Fitness, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Useful Club Management system for independent gym

3 letzten Monat Neu

Kommentare: Clubwise is a useful daily membership management tool. I think the calibre of follow on training should match the initial training as you're often left to figure it out yourself. Support used to be more reliable.

Vorteile:

The initial integration and instruction for use was very good.

Nachteile:

The lack of further instruction and courses. The reporting is often not the same as the dashboard information.

Antwort von ClubWise Software

vor 2 Wochen

Dear Jo Thank you for taking the time to share your feedback on Clubwise, we are disappointed to hear that your experience with us has been below your expectations. We do look to offer further training where needed either with a member of staff or via our customer zone. Our support team are also available to provide additional support with any areas of Clubwise you may need. We would like to invite you to please send over your preferred contact number and a suitable time to call on the email address below to speak further about your feedback. The feedback we receive directly from clubs is incredibly important to us, and we are committed to improving our service going forwards. feedback@clubwise.com We hope to hear from you soon. With warm regards, ClubWise

Aida P.
Director in UK
Freizeit, Reisen & Tourismus, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Complicated software from the start up point and still being developed but improves each year

4 letzten Monat Neu

Kommentare: With regards to DD payments is great. Also would like to integrate payments online for non direct memberships like day or month pass. I don't think this is possible, or maybe it is but we have found the other way round for now. Product names cannot be renamed, so we have to create a new product if a slight change. If members that decide to join us again online, we end up with duplicate entries. It would be great if existing entry was updated. We currently rename duplicate with "duplicate".

Vorteile:

Support during the pandemic was great. Usually quick to respond to support tickets.

Nachteile:

I bought the business with Clubwise and was trying to learn from scratch without any help just tutorials online. It was a nightmare. We're still learning as we go along but getting better. There are still many areas we're struggling but it does the job. I'm 3 years owning the business and still don't understand how some areas work. Very complex database. Have no other to compare with, but wouldn't switch to another software as if other is as complicated as Clubwise, just can't face those struggles I've been through.

Antwort von ClubWise Software

vor 3 Wochen

Dear Aida, Thank you for taking the time to share your feedback on ClubWise. We are pleased to see that you have found our customer support excellent, and would love to provide some further training to help you to use all aspects of the software including the options available to set up other membership types online. To book in some training, or if you would like the opportunity to speak further about your experience with ClubWise, please send me your contact number and a good time to call on the email below. feedback@clubwise.com With warm regards, ClubWise

Cliff B.
CEO in Spanien
Sport, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

a comprehensive software at accessible price range

4 letzten Monat Neu

Vorteile:

it is a good all round tool. It is also very responsive for a cloud product.

Nachteile:

We need a family feature for Fitsense. We have an issue where parents with multiple children that need to be booked in to sessions have to have different email addresses and account within Fitsense and log in and out for each child. I would also be interested in setting up a weekly Direct Debit option.

Antwort von ClubWise Software

vor 2 Wochen

Dear Cliff, Thank you for taking the time to share your feedback on ClubWise. We are pleased the system provides what you need for your club. We are always looking at ways to improve and enhance our products so please do feedback to the support team any areas which you would like to see improvements to. To discuss the requirements you have with Fitsense, or if you would like the opportunity to speak further about your experience with ClubWise, please send me your contact number and a good time to call on the email below. feedback@clubwise.com With warm regards, ClubWise