Wer nutzt diese Software?

Zoho People ist eine integrierte HR Software-Lösung, um den Bedürfnissen kleiner, mittlerer und großer Unternehmen gerecht zu werden. Der Monatsplan beginnt bei $ 9 / Monat für 5 Mitarbeiter.

Durchschnittliche Bewertung

164 Bewertungen
  • Gesamt 4.3/5
  • Benutzerfreundlichkeit 4/5
  • Kundenservice 4/5
  • Funktionen 4.2/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis 4.4/5

Produktinformationen

  • Startpreis 0,83 $
  • Kostenlose Version Ja
  • Gratis Testen Ja
  • Einsatz Cloud, SaaS, Web
    Mobile - iOS Native
    Mobile - Android Native
  • Training Live Online
    Webinare
    Dokumentation
  • Kundenbetreuung Support während der Geschäftszeiten
    Online

Angaben zum Hersteller

  • Zoho
  • http://www.zoho.com
  • Gegründet 1996

Über Zoho People

Erschwingliche On-Demand-HRIS und Recruitment-Lösung mit einem Mitarbeiterportal, Rekrutierung- & Lebenslauf-Management und vielem mehr. Zoho People ermöglicht es dir, all deine Personalwesen- und Bonus-Programme von einer zentralen Stelle aus zu verwalten, so dass es einfacher als je zuvor ist, Top-Talente zu gewinnen, zu halten und zu belohnen.

Zoho People Funktionen

  • Berichterstattung / Analyse
  • FMLA Nachverfolgung
  • Kalenderverwaltung
  • Mitarbeitereinsatzplanung
  • Self-Service Portal
  • Zeitverfolgung
  • Überstunden-Berechnung
  • Automatisierte Terminplanung
  • Berichterstattung / Analyse
  • Lohn- und Gehaltslisten-Management
  • Mobiler Zugriff
  • Online Stempeluhr
  • Ressourcenmanagement
  • Schichttausch
  • Terminplanverteilung
  • Textnachrichtenversand
  • 360-Grad-Feedback
  • Ausfallzeit-Management
  • Bewerber-Tracking
  • Einstellungen (Personalbeschaffung)
  • Entschädigungsmanagement
  • Leistungsmanagement
  • Lohn- und Gehaltslisten-Management
  • Mitarbeiter-Datenbank
  • Mitarbeiterprofile
  • Personalbeschaffungs-Management
  • Self-Service Portal
  • Verwaltung von Unterstützungsleistungen
  • Zeit- und Anwesenheitsmanagement
  • Asynchrones Lernen
  • E-Learning-Unternehmen
  • Elektronischer Handel
  • Gamification
  • Gemischtes Lernen
  • Hochschulbildung/Erziehung
  • Integrierter Autorensystem-Kurs
  • Mobiles Lernen
  • Portal für Lernende
  • SCORM-Compliance
  • Synchrones Lernen
  • Unternehmen/Geschäft
  • Videokonferenzen
  • 360-Grad-Feedback
  • Anpassbare Vorlagen
  • Benutzerdefinierte Bewertungsskalen
  • Beurteilungen der Kompetenzen
  • Bewertungszyklen tracken
  • Entschädigungsmanagement
  • Gewichtete Leistungskennzahlen
  • Individuelle Entwicklungspläne
  • Kollegen-Bewertungen
  • Laufende Leistungsverfolgung
  • Selbsteinschätzungen
  • Self-Service Portal
  • Arbeitsprognosen
  • Auftragnehmer-Management
  • Budgetierung/Prognosen
  • Fähigkeiten-Nachverfolgung
  • Lebenszyklus-Management für Mitarbeiter
  • Leistungskennzahlen
  • Mitarbeitereinsatzplanung
  • Personalbeschaffungs-Management
  • Variable Mitarbeiter
  • Zeit- und Anwesenheitsmanagement
  • Arbeitsplatz-Nachverfolgung
  • Berichterstattung / Analyse
  • Biometrische Erkennung
  • Krankheitsausfall-Nachverfolgung
  • Lohn- und Gehaltslisten-Management
  • Mitarbeiter-Standortverfolgung
  • Mobiler Zugriff
  • Online-Stechkarte
  • Stechkarte
  • Textnachrichtenversand
  • Timesheet Management
  • Urlaubsverwaltung
  • Abrechnung & Rechnungsstellung
  • Abrechnungsfähige & Nicht-abrechnungsfähige Stunden
  • Automatische Zeiterfassung
  • Mehrere Abrechnungstarife
  • Mitarbeiter-Datenbank
  • Mobile Zeiterfassung
  • Offline-Zeiterfassung
  • Timesheet Management
  • Urlaubsverwaltung
  • Überstunden-Berechnung

Die hilfreichsten Reviews für Zoho People

Best app for your employees

Bewertet am 18.6.2019
Luis daniel R.
Lead Application Developer
Computer-Software, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
4/5
Benutzerfreundlichkeit
4/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
Kundenbetreuung
4/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Non intrusive, robust and easy to use hr tool.

Vorteile: This app is great for companies that don't have a clock in/out system, a file repository per each employee for HR documents and a company calendar with events or things that will be done in the company per employee. It's a valuable resource since it also provides geolocation limits so you can check where your employees are clocking in and out and securely host important documents like tax forms for your employees. You can also use it to tabulate the work hours an employee has made for the week or month and export it for you to use with any payroll programs. You can also keep track of personal days, vacation days and sick days. This is basically the best suit for managing employees. It has a mobile app as well! So you can clock in and out or view your documents on the go.

Nachteile: The mobile app can be a little buggy sometimes, they patch it a lot. But the geolocation feature, it's a little buggy since they've done improvements, because in the past you could spoof the location by faking the GPS coordinates, but now you cannot do that since it does some work with the IP Addresses to triangulate where you are, but sometimes it gets the location of the ISP and not from where you are, so sometimes you will have problems checking in and out.

Great HRMS for the Money

Bewertet am 26.6.2019
Adam J.
Director of Technology Solutions
Religiöse Einrichtungen, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Quelle des Nutzers 
4/5
Gesamt
3/5
Benutzerfreundlichkeit
4/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5/5
Kundenbetreuung
5/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: great - has been an excellent step into the HRMS world from our spreadsheets and manual processes. Good support, great price, deep feature set.

Vorteile: Very reasonable pricing, with a great depth of features. You can customize everything, build out approvals, workflows, automation and even custom script entire new modules. If you use other products in the Zoho Suite, it has incredible integrations as well. It was a huge step up (but small commitment in terms of cost) from our spreadsheets and manual processes.

Nachteile: Complicated to set up - but that is expected given the level of customization, flexibility and functionality involved. HR is a complex thing - setting up HR Software to conform with your policies is too. But this software provides great value. Also, shifts feature was a bit lacking for how we operate, but that was not a critical feature need for us.

Zoho Peoples Review

Bewertet am 14.5.2019
David P.
IT Manager
Telekommunikation, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
4/5
Benutzerfreundlichkeit
3/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
2/5
Kundenbetreuung
4/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: It is marginal over all

Vorteile: They have a lot of HR related resources pre-configured, time sheet and check-in/out services

Nachteile: not able to configure the time sheets to match our payroll cycle, it's only based on a bi-monthly or monthly calendar only. They take over 24 hrs to respond to any assistance needed

Customer Support is non existent

Bewertet am 1.10.2019
David C.
President
Finanzdienstleistungen, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Quelle des Nutzers 
4/5
Gesamt
1/5
Benutzerfreundlichkeit
4/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
1/5
Kundenbetreuung
3/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Very, very, very disappointed in the customer support at Zoho People. We tried calling customer support and got a voicemail. I have sent emails and no response. If the interface was more user friendly I would not have to call them. Coming from WIW the customer service was amazing. Now we don't even get a response.

Vorteile: Tons of features that some of the other time tracking programs don't have

Nachteile: Not the most user friendly. Then on top of that you are lucky to get anyone to respond to customer support inquiries.

As usual with ZoHo - A good idea that's not working out

Bewertet am 8.9.2018
Verifizierter Rezensent
Executive Chef
Einzelhandel, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Quelle des Nutzers 
3/5
Gesamt
2/5
Benutzerfreundlichkeit
2/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
1/5
Kundenbetreuung
2/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: (I ran out of room in the "What did i like least) section.. so I'll continue here) The many many times I contacted support they were very slow to respond, unhelpful, and more than a little condescending... Many times I wound up skipping customer support and contacting the sales representative who was trying to get me to use the software (he was financially motivated to help me) Overall - Zoho People is an unrefined, difficult to use and poorly supported piece of software. I wish it weren't so! But.. alas...

Vorteile: There's a lot of conceptual things to like about zoho people - as with most Zoho products out there (And believe me.. I have tried just about all of them) There are a lot of great ideas.. Zoho promises the ability to track time, integrate with Zoho projects, track and measure performance, create employee profiles and in short manage every aspect of your employees. As i'll describe below - these things don't actually pan out the way they should. Since I have to pick one thing I like most about this software (That isn't theoretical) I would say it's ability to (almost) easily integrate with other zoho platforms - notably the various messaging systems

Nachteile: Zoho People is like every other Zoho software I have ever used - Too good to be true. What makes most of the zoho software so attractive seems to stem from two things... 1. The price is always fantastic 2. The marketing team is clearly miles ahead of the development team (in other words, it looks better than it is) With specific regard to Zoho people.. to start with, you definitely feel like you need to be a developer to set it up. They have pretty extensive support documentation but it's often out of date - and at least a half dozen times I went to the documentation and found it was missing the specific problem/issue or feature I was trying to figure out. Zoho people uses a lot of labels for things that aren't adequately explained which oftens leaves the user thinking that they are doing one thing.. only to find out they aren't. An easy example is that you can have employees, or users - and sometimes employees are users, but not always.. I wish I could tell you more about it but honestly I have no idea what it means. If you manage to get any pieces of this software set up, you will find that the functionality is more limited than planned. It doesn't integrate well with things like projects and it always seems to be lacking that ONE feature you really needed.. (for me, it was project task time tracking)

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