Wer nutzt diese Software?

Calabrio is a customer engagement software company that provides analytic insights to catalyze growth through customer service contact centers.


Durchschnittliche Bewertung

3 Bewertungen
  • 3.5 / 5
    Gesamt
  • 4 / 5
    Bedienkomfort
  • 3.5 / 5
    Kundenservice
  • 3.5 / 5
    Funktionen
  • 4 / 5
    Preis-Leistungs-Verhältnis

Produktdetails

  • Kostenlose Version
    Nein
  • Kostenlose Testversion
    Nein
  • Einsatz
    Cloud, SaaS, Web
    Installiert - Windows
  • Training
    Persönlich
    Live Online
    Webinare
    Dokumentation
  • Kundenbetreuung
    24/7 (Live Vertreter)
    Online

Angaben zum Hersteller

  • Calabrio
  • http://www.calabrio.com
  • Gegründet 2007

Über diese Software

Calabrio provides a range of options for monitoring and recording calls to nurture the customer experience, control quality and protect the interest of the business: Call Recording, Live Voice and Screen Monitoring, Quality Management, and Speech Analytics. Regardless of the application, Calabrio offers: A modern Web-based interface, role-based access, and flexible and reliable architecture options. Our Call Recording solution is part of the Calabrio ONE software suite.


Calabrio Call Recording Funktionen

  • Archivierung
  • Aufzeichnung bei Bedarf
  • Aufzeichnung der Bildschirmaktivität
  • Bookmarking-Aufzeichnung
  • Dateitransfer
  • Ereignisgesteuerte Berichtserstattung
  • Programmierte Aufnahme
  • Sofortiger Abruf
  • Teilen von Anrufen
  • Verteilte Anrufaufzeichnung
  • Videoanruf-Aufzeichnung

Die hilfreichsten Reviews für Calabrio Call Recording

Calabrio Call Recording

  Mit Google übersetzen
4/5
Gesamt
5 / 5
Bedienkomfort
4 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
4 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis

Kommentare: Calabrio Call Recording is user friendly for the non-technical users. Ease of searching by unit, knowledge worker, contact ID, or date and time is seamless. Back end administrative setup is a little cumbersome but once all the steps are followed it is understandable why the setup was configured that way. A good product for any contact center or organization needing to record calls for quality!

Calabria Call Recording

  Mit Google übersetzen
3/5
Gesamt
3 / 5
Bedienkomfort
2 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
3 / 5
Kundenbetreuung
3 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis

Vorteile: Functions were use friendly and not too difficult to grasp. Was able to efficiently review calls and use program to help aid workers using program in how to be more successful.

Nachteile: Program frequently crashed without notice and calls would be lost, unable to be heard. When program works it is great, but it did often fail.