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Was ist BlueFolder?

BlueFolder ist der einfachste und schnellste Weg zu vereinfachtem Außendienstmanagement mit den meisten Organisationen, das in nur einer Stunde einsatzbereit ist. Robuste Funktionen wie wiederkehrende Aufträge, Multi-Zuweisungsmanagement, Planung/Versand, intelligente Listen mit Arbeitsaufträgen und Integrationen mit QuickBooks, FreshBooks und Xero haben Organisationen dabei geholfen, den monatlichen Umsatz um 25 % zu steigern und die Kommunikation von „Statusüberprüfungen“ um bis zu 80 % zu senken. Probiere es kostenlos 15 Tage lang aus und sieh dir an, wie nutzerfreundlich es ist.

Wer verwendet BlueFolder?

BlueFolder eignet sich hervorragend für medizinische Gerätewartung, Gebäudemanagement, industrielle/Herstellungsausrüstung oder für Unternehmen, die eine geräteorientierte Außendienstsoftware benötigen.

BlueFolder Software - 1
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BlueFolder

BlueFolder

4,7 (73)
Keine Preise gefunden
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
105
8
4,7 (73)
4,6 (73)
4,7 (73)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
45,00 $
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
98
15
4,3 (626)
4,4 (626)
4,4 (626)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu BlueFolder

Fiix
Am besten bewertete Funktionen
Arbeitsauftragsverwaltung
Terminplanung
Vorbeugende Wartung
ConnectWise PSA
Am besten bewertete Funktionen
Supportticket-Management
Ticket-Management
Warnungen/Eskalation
Dynamics 365 Business Central
Am besten bewertete Funktionen
Abrechnung & Rechnungsstellung
Finanzmanagement
Inventarverwaltung
Service Fusion
Am besten bewertete Funktionen
Arbeitsauftragsverwaltung
Kundendatenbank
Versandmanagement
ServiceBox
Am besten bewertete Funktionen
Abrechnung & Rechnungsstellung
Angebote / Schätzungen
Terminplanung
AyaNova
Am besten bewertete Funktionen
Arbeitsauftragserstellung
Kundendienst-Historie
Mobiler Zugriff
Jobber
Am besten bewertete Funktionen
Rechnungserstellung
Rechnungsverarbeitung
Terminverwaltung
AIMS
Am besten bewertete Funktionen
Für dieses Produkt wurden noch keine Funktionen durch Nutzer bewertet.
ServiceTrade
Am besten bewertete Funktionen
Kundendienst-Historie
Mobiler Zugriff
Terminplanung

Bewertungen über BlueFolder

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,7
Benutzerfreundlichkeit
4,7
Kundenservice
4,7
Funktionen
4,3
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,6

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
68%
4
32%
Kavindu Githsara
Kavindu Githsara
System Specialist in Sri Lanka
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
E-Learning, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

BlueFolder: The Key to Effortless Asset Management

5,0 vor 2 Jahren

Kommentare: Overall, BlueFolder has been a valuable tool for my company. Its ability to track and manage all of our company's assets in one platform, ability to customize fields and forms and powerful reporting capabilities have greatly improved our asset management. While the software has a bit of a learning curve and requires a bit of effort to fully set it up and customize it, the benefits of BlueFolder far outweigh the cons for our business.

Vorteile:

As an admin user of BlueFolder in my company, I have found it to be a comprehensive and user-friendly asset management software. One of the biggest advantages of this software is its ability to track and manage all of our company's assets in one platform. From equipment, vehicles, to tools and inventory, BlueFolder provides a seamless experience for our team and our customers. Another great feature of BlueFolder is the ability to customize fields and forms to fit our company's specific needs. This has been especially useful in terms of tracking and managing the maintenance of our assets.

Nachteile:

While it offers a wide range of features, it takes some time and effort to fully utilize all the functionalities, especially for non-technical users.

malinda
Service Manager in USA
Hausmeisterservice, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

I finally found the software I've been looking for!

5,0 vor 5 Monaten

Kommentare: Blue Folder is an excellent company that is dedicated to providing software that meets your specific needs. They are attentive and supportive throughout the process. The software is user-friendly and easy to navigate. It allows for easy addition of special fields, tracking of work orders, and generation of reports. I truly believe that the software setup couldn't be any easier. A big thank you to the team at Blue Folder! Matt and Paulina, thank you for your patience with navigating my request.

Vorteile:

The Blue Folder Team, consisting of Matt and Paulina, listened and worked hard to provide me with everything I needed to make my HVAC service calls software great. I had tried multiple companies, but each one was lacking in some area. Whenever I asked for help, they would say it was a special request and would increase our monthly cost. However, Blue Folder never hesitated to make it work and fulfilled my requests without any additional charges. They are truly awesome.

Nachteile:

The only thing lacking is the Map function.

David
Office Manager in Kanada
Bau, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Good tool but expensive

4,0 vor 2 Jahren

Kommentare: Overall it serves us well, but the increasing costs might drive us to look at other options.

Vorteile:

Work order management works well both in the office and in the field. Automated recurring work orders help keep preventative maintenance organized. Work history is easily located, it's easy to add attachements etc. Customer support is excellent, always a quick response, always quick to address any issues we have.

Nachteile:

Sold in US dollars only makes it quite expensive for Canadian companies. Overall cost has become quite high. For our setup we have to do a lot of manual setup for preventative maintenance. Easier than on paper and automatically triggers work orders in the months we need though.

Krunal
Cybersecurity Analyst in USA
Informationstechnologie & -dienste, 5.001–10.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

BlueFolder Excellent Asset Management

5,0 letzten Monat Neu

Vorteile:

BlueFolder holds a crucial role in tracking and managing all of our company assets. Not only equipment but vehicle tracking also. It provides reporting capabilities based on our needs to track and stay on top of inventory maintenance needs.

Nachteile:

BlueFolder takes some time to implement within an organization and for the software capabilities to be fully apparent for users. It is important to have someone technically sound to incorporate the software within the company for maximum benefit.

Marie
Owner in USA
Halbleiter, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

BF works well

4,0 vor 4 Wochen Neu

Kommentare: 5 years in, were good. A little pricey lately

Vorteile:

Keeps everyone on track for their daily duties

Nachteile:

None, it does all that we need to run our bidness