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Was ist BlueFolder?

BlueFolder ist eine webbasierte Wartungsmanagementlösung, die eine einzigartige Mischung aus Nutzerfreundlichkeit und Funktionalität bietet. Neben Funktionen wie unbegrenzten Arbeitsaufträgen, Planung/Versand und Abrechnung zeichnet sich BlueFolder mit einem leistungsstarken Kundenportal, Ressourcen-/Ausrüstungsverfolgung und Kundenbenachrichtigungen aus. Teste es 15 Tage lang kostenlos (keine Kreditkarte erforderlich) und finde heraus, wie einfach und leistungsstark es ist.

Wer verwendet BlueFolder?

BlueFolder eignet sich hervorragend für medizinische Gerätewartung, Gebäudemanagement, industrielle/Herstellungsausrüstung oder für Unternehmen, die eine geräteorientierte Außendienstsoftware benötigen.

BlueFolder Software - 1
BlueFolder Software - 2
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BlueFolder Software - 5

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BlueFolder

BlueFolder

4,7 (65)
100,00 $
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
104
8
4,7 (65)
4,6 (65)
4,7 (65)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
45,00 $
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
99
15
4,3 (620)
4,4 (620)
4,4 (620)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu BlueFolder

Fiix
Am besten bewertete Funktionen
Arbeitsauftragsverwaltung
Terminplanung
Vorbeugende Wartung
Dynamics 365 Business Central
Am besten bewertete Funktionen
Abrechnung & Rechnungsstellung
Finanzmanagement
Inventarverwaltung
ServiceBox
Am besten bewertete Funktionen
Abrechnung & Rechnungsstellung
Mobiler Zugriff
Terminplanung
ServiceTrade
Am besten bewertete Funktionen
Angebote / Schätzungen
Mobiler Zugriff
Terminplanung
AyaNova
Am besten bewertete Funktionen
Arbeitsauftragserstellung
Kundendienst-Historie
Mobiler Zugriff
AIMS
Am besten bewertete Funktionen
Für dieses Produkt wurden noch keine Funktionen durch Nutzer bewertet.
BigChange
Am besten bewertete Funktionen
Echtzeit-Planung
Mobiler Zugriff
Terminplanung
Service Fusion
Am besten bewertete Funktionen
Arbeitsauftragsverwaltung
Echtzeit-Updates
Versandmanagement
ConnectWise PSA
Am besten bewertete Funktionen
Supportticket-Management
Ticket-Management
Warnungen/Eskalation

Bewertungen über BlueFolder

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,7
Benutzerfreundlichkeit
4,7
Kundenservice
4,7
Funktionen
4,3
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,6

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
69%
4
31%
Kavindu Githsara
Kavindu Githsara
System Specialist in Sri Lanka
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
E-Learning, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

BlueFolder: The Key to Effortless Asset Management

5,0 letztes Jahr

Kommentare: Overall, BlueFolder has been a valuable tool for my company. Its ability to track and manage all of our company's assets in one platform, ability to customize fields and forms and powerful reporting capabilities have greatly improved our asset management. While the software has a bit of a learning curve and requires a bit of effort to fully set it up and customize it, the benefits of BlueFolder far outweigh the cons for our business.

Vorteile:

As an admin user of BlueFolder in my company, I have found it to be a comprehensive and user-friendly asset management software. One of the biggest advantages of this software is its ability to track and manage all of our company's assets in one platform. From equipment, vehicles, to tools and inventory, BlueFolder provides a seamless experience for our team and our customers. Another great feature of BlueFolder is the ability to customize fields and forms to fit our company's specific needs. This has been especially useful in terms of tracking and managing the maintenance of our assets.

Nachteile:

While it offers a wide range of features, it takes some time and effort to fully utilize all the functionalities, especially for non-technical users.

Kelly
Mobile Service Coordinator in Kanada
Automotive, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

An effective tool for your daily needs

5,0 letztes Jahr

Kommentare: Overall, we are very happy with the program. We are hoping for some future integration with our documentation.

Vorteile:

I really like the ease of use and the implementation of the system was virtually seamless with the tech team from BlueFolder. The reports are very good for our needs. The technicians really like to use the desktop program and that what's most important.

Nachteile:

The mobile app needs a lot of work. There is limited ability to print out equipment reports for single units.

David
Office Manager in Kanada
Bau, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Good tool but expensive

4,0 vor 2 Jahren

Kommentare: Overall it serves us well, but the increasing costs might drive us to look at other options.

Vorteile:

Work order management works well both in the office and in the field. Automated recurring work orders help keep preventative maintenance organized. Work history is easily located, it's easy to add attachements etc. Customer support is excellent, always a quick response, always quick to address any issues we have.

Nachteile:

Sold in US dollars only makes it quite expensive for Canadian companies. Overall cost has become quite high. For our setup we have to do a lot of manual setup for preventative maintenance. Easier than on paper and automatically triggers work orders in the months we need though.

AMBER
President in USA
Bau, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Ease in service work operations

4,0 vor 4 Jahren

Kommentare: This program keeps my operations organized in an easy way. I am sure I don't even use half the features in which I would like to be able to learn more about the options to see if it will help my operation even more.

Vorteile:

The flow of a work order, from quote, to executed work order an scheduling, to completion of work order with a signature feature, to batching work orders to Quickbooks

Nachteile:

Lacking a Drag and Drop feature and project management

Sue
Business Manager in USA
Biotechnologie, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Great product!

5,0 letztes Jahr

Kommentare: The service has been amazing. [SENSITIVE CONTENT] is readily available and has excellent product and industry knowledge so he really understands our needs. He has a great skill in finding "work arounds" for features that Blue Folder may not have. Its clear he is very proficient in knowing this program and best practices for use.

Vorteile:

I love how this product is simple and easy to navigate and use. The amount of customization is really great

Nachteile:

I wish there was the ability to create a "master list" of equipment (so that we can use the same equipment for different customers) and the ability to work offline