Was ist XERA POS?

Erschwingliche, nutzerfreundliche, funktionsreiche und 100 % mehrsprachige Restaurant-Point-of-Sale- und Store-Management-Lösung.

Wer verwendet XERA POS?

Aldelo ist eine Restaurantverwaltungssoftware, die Restaurants unterstützt, organisiert zu bleiben und einen nahtlosen Service zu bieten.

Wo kann XERA POS bereitgestellt werden?

Cloud, SaaS, webbasiert, Windows (Desktop), Windows (On-Premise), Linux (On-Premise)

Über den Anbieter

  • Aldelo
  • 24/7 Live-Support

Erhältlich in diesen Ländern

Vereinigte Staaten

Sprachen

Englisch

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XERA POS

59,00 $
Kostenlose Version
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39,99 $/Monat
Kostenlose Version
Gratis Testen
90,00 $
Kostenlose Version
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1,00 $/Monat
Kostenlose Version
Gratis Testen

XERA POS Funktionen

  • Inventarverwaltung
  • Kontrollen aufteilen
  • Liefermanagement
  • Mobiler Zugriff
  • Routing
  • Tabellenverwaltung
  • Verkaufspunkt POS
  • für Restaurants

Alternativen für XERA POS

Smooth is a complete Operating System for your restaurant, food truck or dark kitchen. POS, KDS, Inventory, Customer App and more!
Einfaches ERP für Einzelhandels-, Vertriebs- und Großunternehmen sowie Restaurants, die sich für Digitalisierung entschieden haben, um sie dabei zu unterstützen, wettbewerbsfähig zu bleiben.
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Square POS ist eine vollständige Point-of-Sale-Lösung mit einer Reihe von Tools für die Verfolgung von Verkäufen und Inventar bis hin zu umfangreichen Analysen.
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Bewertungen über XERA POS

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
3,4
Benutzerfreundlichkeit
3,6
Kundenservice
3,1
Funktionen
3,1
Preis-Leistungs-Verhältnis
2,7

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

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36%
4
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Jimmi
Jimmi
Software Developer | Network Engineer in Kenia
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Computer- & Netzwerksicherheit, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Easy to use and cost friendly and I would highly recommend for start up businesses.

5,0 vor 4 Jahren

Vorteile:

Great user interface requiring little post training. Very diverse in terms of functionality allowing for customization to best fit the restaurants needs and requirements . Very good support with nice responses and staff willing to help

Nachteile:

A few crashes here and there but what I don't like is the support if the issue is an OS or network issue its as if they don't want to help or are not capable because they try and avoid the issue altogether

Verifizierter Rezensent
Digital Account Executive and Social Media Manager in Puerto Rico
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Very good for quick service restaurants.

4,0 vor 4 Jahren

Vorteile:

I have been using Aldelo for three years and it makes it really easy to connect the front of the house and the back of the house. Orders go in easy and the menu items are easily customizable for your benefit.

Nachteile:

Some reports are very general and could use some advance features. It sometimes crashes and meanwhile tech support is 24/7 and good, when it comes to networks or OS issues they stay clear and you have to look for additional tech help.

Carlos
CEO in USA
Restaurants, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Program works fine until it crashes..Then good luck.getting help after your 1st year.

3,0 vor 4 Jahren

Kommentare: Got an education on the restaurant POS system industry.. Very uninspiring indeed. Very few players with quality products. Everyone wants to process money transaction and software is becoming irrelevant.

Vorteile:

Relatively easy to set up and make continual changes. Give you lots of adaptability. Lots of modifiers and preset menu items, especially for pizzarias.

Nachteile:

They will shut your license down if you can't make a payment. I had a returned NSF and they gave no warning about pending shutdown. When i realized that payment was not made I tried calling right away and they DO NOT ACCEPT credit Cards for immediate payment. In the meantime, I was shut out of the system. They did not care. I had to pay wire transfer and wait until everything cleared on their part before being restored, took a total of 9 days. Can you afford that??. Any thing that is wrong from a network they will not fix or give any help, just pass the buck..Must pay for customer service after your term is up. Overall a very BAD customer service experience with them. Looking for a replacement ASAP. Will NOT recommend to anyone.

Linda
General Manager in USA
Restaurants, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Great tech support from POS Nation

4,0 vor 3 Jahren

Kommentare: Overall, adding Aldelo for Restaurants has been an incredible upgrade.

Vorteile:

Aldelo is very easy for new employees to learn. Aldelo's "training mode" helps management onboard new employees quickly.

Nachteile:

Back Office can be somewhat difficult to navigate. This may be due to our menus numerous modifiers. Reports are more generic than I would like.

Salvatore
Salvatore
General Manager in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Essen & Trinken, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Aldelo for the last 10 years

4,0 vor 5 Jahren

Kommentare: Very user friendly

Vorteile:

Aldelo makes it really easy to connect the front of the house and the back of the house. Orders go in easy and POS crashes are few. Tech support is 24/7

Nachteile:

Some reports are very general, could use some advance features. Tech support is good, but when it comes to networks or OS issues they stay clear.