Was ist Comm100 Live Chat?

Die Comm100-Plattform für digitales Engagement ermöglicht Echtzeitinteraktionen online, auf Mobilgeräten oder mittels Nachrichten. Die Software unterstützt Unternehmen dabei, Fragen zu beantworten, Probleme zu lösen und Kunden zufriedenzustellen. Von Marketing und Vertrieb bis hin zu fortlaufendem Service und Support bietet Comm100 hervorragende digitale Erlebnisse, die den Umsatz steigern, ohne die Kosten zu erhöhen. Unternehmen wie HP, Advanced Auto Parts, die Stanford University und die Veridian Credit Union setzen Comm100 ein, um die Kundenerwartungen täglich zu übertreffen.

Wer verwendet Comm100 Live Chat?

Unternehmen, die Probleme lösen und Kunden auf möglichst effiziente und kostengünstige Weise zufriedenstellen müssen.

Wo kann Comm100 Live Chat bereitgestellt werden?

Cloud, SaaS, webbasiert, Mac (Desktop), Windows (Desktop), Windows (On-Premise), Linux (On-Premise), Android (mobil), iPhone (mobil), iPad (mobil)

Über den Anbieter

  • Comm100 Network Corporation
  • Ansässig in Vancouver, Kanada
  • 2009 gegründet
  • Telefon-Support
  • 24/7 Live-Support
  • Chat

Erhältlich in diesen Ländern

Australien, Brasilien, China, Deutschland, Indien und 5 weitere

Sprachen

Bulgarisch, Chinesisch, Deutsch, Englisch, Französisch und 8 weitere

Über den Anbieter

  • Comm100 Network Corporation
  • Ansässig in Vancouver, Kanada
  • 2009 gegründet
  • Telefon-Support
  • 24/7 Live-Support
  • Chat

Erhältlich in diesen Ländern

Australien, Brasilien, China, Deutschland, Indien und 5 weitere

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Comm100 Live Chat – Videos und Bilder

Comm100 Live Chat Software - 1
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Comm100 Live Chat Funktionen

  • Aufgabenmanagement
  • Automatische Antworten
  • Berichterstattung / Analyse
  • Drittanbieter-Integration
  • E-Mail-Management
  • Echtzeit-Chat für Kunden
  • Geotargeting
  • Kundendatenbank
  • Kundenspezifisches Branding
  • Leistungskennzahlen
  • Live-Chat
  • Mobiler Zugriff
  • Multi-Channel-Kommunikation
  • Offline-Formular
  • Proaktiver Chat
  • Remote-Support
  • Remote-Zugriff/-Kontrolle
  • Supportticket-Management
  • Transfer / Weiterleitung
  • Transkripte / Chatverlauf
  • Video-Chat
  • Videokonferenzen
  • Warnungen / Eskalation
  • Warteschlangenmanagement
  • Websitebesucher-Nachverfolgung
  • Werkzeuge zur Zusammenarbeit
  • Wissensbasis-Management

Alternativen für Comm100 Live Chat

Die moderne Helpdesk-Plattform für jede Art von Organisation. Hosted Cloud oder installierbare Vor-Ort-Version für das Self-Hosting.
INSIDE von Powerfronts ist eine Omni-Channel-Kundendienstsoftware, die persönliche Erlebnisse nahtlos online repliziert.
Setze den Kundendienst in den Mittelpunkt deines Unternehmens. Mache Agenten produktiver, Manager wirkungsstärker und gib Kunden mehr Entscheidungsbefugnis.
Hochwertige Lösung für effektive Zusammenarbeit, Kommunikation, Social Networking, Workflow und Wissensmanagement. Erfahre mehr über Bitrix24
Ein fortschrittliches Marketing- und Vertriebssystem, das zur Automatisierung der personalisierten Kommunikation und zur Optimierung der internen Prozesse beiträgt.
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EcholoN, die Service Management Software Suite, stellt eine umfassende ösung für Service, Support und Kundenbetreuung dar.
Vision Helpdesk bietet Help Desk, Satellit oder Multi Unternehmen Help Desk und ITIL Service Desk Software-Tools für Unternehmen jeder Größe.
Unternehmen erhalten kostengünstige dialogorientierte KI-Lösungen für Chat, E-Mail und Sprache zur Transformation der Interaktion mit ihren Kunden. Erfahre mehr über Enterprise Bot
Service Cloud 360 ist eine führende Kundenservice-Plattform, die es Unternehmen ermöglicht, eine nahtlose Interaktion über die gesamte Kundenbeziehung hinweg zu fördern. Erfahre mehr über Salesforce Service Cloud
SaaS-Plattform, die Enterprise-Service-Management durch automatisiertes Routing, Warnungen, Interaktionsverfolgung und vieles mehr bietet.

Bewertungen über Comm100 Live Chat

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,7
Benutzerfreundlichkeit
4,7
Kundenservice
4,6
Funktionen
4,5
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,4

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
76%
4
22%
2
1%
1
1%
Drew P.
Drew P.
Customer Solutions Engineer, Team Lead in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Computer-Software, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

This is a great tool for providing live chat to our customers. We've been using it for 2.5 years now

5 vor 4 Jahren

Kommentare: Easy interaction with customers.

Vorteile:

Easy to get up and running and customize. Easy to manage multiple interactions. Switching between devices or refreshing browser doesn't lose session.

Nachteile:

When there are problems it can be a bit of a blackbox. No real troubleshooting tools. Can't monitor chats on the mobile app.

Antwort von Comm100

vor 4 Jahren

Hi Drew, thank you for taking time to leave us detailed comments. Glad to hear that you find our live chat product easy to use. Regarding the troubleshooting tools, may I know what kind of tools you'd like to have and the issues you run into? It would be great if you could contact our support team for suggestions and for troubleshooting. They can be reached at support@comm100.com, or you can chat with us online. For monitoring chats on the mobile app, we'll send it to our product team as feedback for future improvement. Thank you.

Chris D.
CTO in UK
Informationstechnologie & -dienste, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung
Quelle: SoftwareAdvice

In Betracht gezogene Alternativen:

Everything you could want from a live chat system and more...

5 vor 2 Jahren

Kommentare: The ability to provide solid, fluid, customer service. It seems a basic requirement and one all live chat providers should be able to meet, but after experience with numerous other providers, Comm100 has been the only one that has provided a consistency high level of service to internal teams and our customers. High availability built in makes it stress-free.

Engagement and relationships with our customers have certainly improved and we hope to be with Comm100 for the foreseeable future.

Vorteile:

Comm100 has excellent features, a good range of tools and is well-priced compared to some competitors. It's not as cheap as some alternatives but you really do get what pay for with Comm100. We've been with Comm100 for around 4 years now since making the move from LivePerson and it has improved the service and customer relations to no end. The system is easy it use and fluid from both agent and customer's perspective. The system has a plethora of different integrations through their library of pre-built integrations such as SalesForce, or if you have any self-hosted reporting does then you can integrate directly through the Comm100 API.

Nachteile:

In our experience we have come across nothing negative. There have been features that didn't exist or work for our particular use case in the beginning but Comm100 do not shy away from addressing customer needs and many development requests we've made have been considered and deployed to the platform.

Karim A.
association president in Türkei
Informationsdienst, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Comm100 didn't care about our data

1 vor 3 Jahren

Kommentare: The whole company should be closed down and the owners made to sell their private assets to compensate the people who they have let down

Vorteile:

nothing any more - I have to fill the box with this other blurb just to reach the minimum character count

Nachteile:

the fact that after confirming in writing that they were going to continue supprt for the User and Contact module they just deleted our entire data right in the middle of us working on it. Their wholly inadequate system would not even allow us to back up any more than about 1 MB at at a time. I am surprised they are still in business

Antwort von Comm100

vor 2 Jahren

Hi Karim, There may have been a misunderstanding here. Before discontinuing our User and Contact products, we ran a multi-month notification campaign and sent many emails to administrators. Users of the product were advised to download their data in advance of the close date. That being said, we are truly sorry for any inconvenience this caused you, and would like to offer you and your team 3 months of Comm100 for free. If you are interested, or need more help from us, please chat with us on our website.

Rob H.
WFM Phone Routing Coordinator in USA
Einzelhandel, 201-500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Comm100 has good pricing and functionality

5 vor 2 Jahren

Kommentare: Good customer service, good team, excellent follow through and easy to launch

Vorteile:

The pricing and features of this chat product is definitely top notch. The features included make it for an excellent, full experience for the agent and the customer

Nachteile:

The reporting is very lacking. Splitting out agents can be challenging. We normally will download to excel and apply pivot tables to get the information we need. It would be nice to have a click and go option within the application though

Glenn L.
President in USA
Elektrische/elektronische Fertigung, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Online Chat Services

5 vor 3 Jahren

Kommentare: Being available to our visitors when they are most interested. Unfortunately many clients rarely utilize chat, but for those that do, we're here!

Vorteile:

Very easy to use. I think web visitors have an expectation that companies have an online chat service. Comm100 does just that. One of the nice features is that it is not a bot. A real human interacts with the customer.

Nachteile:

Really can't think of anything. Support is good. Product does what it is supposed to do. Good company. Only concern is that many CRMs are beginning to provide chat as a free benefit. Thought about changing, however I know I can trust Comm100.