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Medallia Experience Cloud

Medallia Experience Cloud

Was ist Medallia Experience Cloud?

Während Kundenfeedback ein wichtiges Barometer für die Unternehmensqualität ist, fehlt vielen Unternehmen die Infrastruktur, die Prozesse und die Kultur, um sie zu verbessern. Medallia verwandelt Kundenfeedback in umsetzbare Erkenntnisse in Echtzeit, die vom gesamten Unternehmen genutzt werden können, um potenzielle Risikokunden zu halten, mehr Stammkunden zu gewinnen und die Innovationen zu identifizieren, die deine Kunden am meisten schätzen. Diese Lösungen machen das Kundenerlebnis transparent, besiegen Datensilos und binden alle ein, um eine stete Verbesserung zu erreichen.

Wer verwendet Medallia Experience Cloud?

Unternehmen jeder Größe, die wollen, dass jeder, von der Geschäftsleitung bis zum Außendienst, kundenbewusst ist und über Tools verfügt, um Erlebnisse zu schaffen, die Kunden dazu bringen, wiederzukommen und mehr auszugeben.

Medallia Experience Cloud Software - 1
Medallia Experience Cloud Software - 2
Medallia Experience Cloud Software - 3
Medallia Experience Cloud Software - 4
Medallia Experience Cloud Software - 5

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Medallia Experience Cloud

Medallia Experience Cloud

4,5 (31)
5,00 $
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
60
17
4,5 (31)
4,3 (31)
4,3 (31)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
25,00 €
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
194
26
4,0 (18.354)
4,0 (18.354)
4,1 (18.354)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu Medallia Experience Cloud

Salesforce Sales Cloud
Am besten bewertete Funktionen
Für Vertriebsteams/ -organisationen
Gemeinsame Kontakte
Kundennachverfolgung
Delighted
Am besten bewertete Funktionen
Anpassbare Fragen
Berichterstattung / Analyse
Kundenerlebnis-Management
Jotform
Am besten bewertete Funktionen
Anpassbare Felder
Anpassbare Formulare
Formularerstellung und -design
Alchemer
Am besten bewertete Funktionen
Anpassbare Felder
Anpassbare Formulare
Umfragenerstellung
SurveySparrow
Am besten bewertete Funktionen
Berichterstattung / Analyse
Daten-Import / -Export
Umfragenerstellung
SurveyLab
Am besten bewertete Funktionen
Berichterstattung / Analyse
Datenanalyse-Werkzeuge
Umfragenerstellung
Netigate
Am besten bewertete Funktionen
Berichterstattung / Analyse
E-Mail Marketing
Umfragenerstellung
SurveyMonkey
Am besten bewertete Funktionen
Befragungs-/Umfragemanagement
Berichterstattung / Analyse
Umfragenerstellung
Startquestion
Am besten bewertete Funktionen
Berichterstattung / Analyse
NPS-Umfragestruktur
Umfragenerstellung

Bewertungen über Medallia Experience Cloud

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,5
Benutzerfreundlichkeit
4,5
Kundenservice
4,3
Funktionen
4,4
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,3

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
52%
4
45%
3
3%
Bojan
Bojan
Business Development Manager in Kroatien
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Outsourcing/Offshoring, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

The best way to measure and record your customer satisfaction

5,0 vor 5 Jahren

Vorteile:

If you are a customer facing organization such as a hotel and struggle to deal with customer feedback, it's time to digitalise. Medallia is a great software for hotels, I've used it in 2 hotels and never had issue. Customer feedback was easily collected from customers through customizable surveys and the data ranked. It is important to train your front line to collect customers emails in order to get a higher respose rate and improve your NPS. Works with most of the CRM's.

Nachteile:

No issue. Many reporting capabilities. I was very happy with the product.

Verifizierter Rezensent
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Gastgewerbe, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Manage Customer Relations in One Place

4,0 vor 3 Jahren

Kommentare: I am overall very satisfied with Medallia. It is perfect for dealing with customer relations across numerous websites. There is also a lot of data provided which can be useful to the organization. The interface makes the experience for the user good as information is presented well and is easy to find. The app is also a must get as it sends you a notification after a review has been left.

Vorteile:

I like that all the customer reviews are in one place and I am able to reply to them on the website. I also like the analytics that are provided. These analytics can also be exported, so I can apply advanced statistics on any of the data with Python if I wish to. The user interface is also modern and information is mostly easy to find.

Nachteile:

I wish there were more statistical analysis done within the website. I would like to see predictive analysis calculated for the business. This is very important for hotels and other businesses. I can export the data and do it myself, but having it done in Medaliia would be very convenient.

Antwort von Medallia

vor 3 Jahren

Thank you for your review. We continually invest in the analytical capabilities of Medallia and customer feedback, like yours, to help us prioritize our roadmap. We are in the process of adding additional features to address your feedback regarding predictive analytics. Please reach out to your Medallia success team or ask questions directly on our Help Site - https://help.medallia.com.

Verifizierter Rezensent
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Telekommunikation, 1.001–5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

High Total Cost of Ownership

3,0 vor 5 Jahren

Vorteile:

It just works once extensive setup is in place.

Nachteile:

Very expensive to run. Medallia's model is based on maximising Medallia consultancy - even for simple things like adding new touchpoints, help requests, simple customisations. I prefer cloud based services that gives much more control to the customer.

Verifizierter Rezensent
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Excellent from introduction to implementation. It was first rate.

5,0 vor 6 Jahren

Kommentare: Improved performance from front line agents as well as leadership who really have embraced the new tools.

Vorteile:

Flexibility, ease of use and ability to train users quickly for use right out of the box. This application provides a way for Call Centers to become true Contact Centers. As a high quality Customer Experience steps to the forefront of business demands and requirements, this software tool gives me as a consultant a way to help clients boost their efficiency, overall Customer Satisfaction and, employee satisfaction. The better the customer experience is the better employees enjoy their job and they love when tools give them added tools that give them the ability to surprise customers.

Nachteile:

Cost is always a concern. There is a steep learning curve to consider your team fully utilizing all of the features that this product delivers. You have to commit to it and make learning and using the system a priority. It provides a great deal of data output that can be useful if leadership is given the flexibility and time to review and use the data to improve performance.

Alex
Coach Customer Services in Panama
Verbraucherdienste, 201–500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Important for any customer service department/Organization.

5,0 vor 10 Monaten

Kommentare: Excellent tool. I can have a better understanding of what customers are telling us via the surveys and what are their needs.

Vorteile:

Reports, customers comment and the full chart of the department i manage. Has a full view of what are the strengths and weakness. Can plan according what its been pointed on each feedback.

Nachteile:

When downloading reports most of the time webpage is slow as ever and it gives a hard time.