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Was ist Hummingbird?

Medizinisches Multi-User-Managementsystem, das die vollständige klinische und Business-Software für die Community in der Hospiz- und Palliativversorgung bietet.

Wer verwendet Hummingbird?

Hospiz- und Palliativversorgung

Hummingbird Software - 1
Hummingbird Software - 2
Hummingbird Software - 3
Hummingbird Software - 4

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Hummingbird

Hummingbird

4,0 (27)
Keine Preise gefunden
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
40
Keine Integrationen gefunden
4,1 (27)
4,0 (27)
4,3 (27)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
Keine Preise gefunden
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
11
Keine Integrationen gefunden
3,0 (4)
2,3 (4)
3,3 (4)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu Hummingbird

Consolo Hospice Software
Am besten bewertete Funktionen
Für dieses Produkt wurden noch keine Funktionen durch Nutzer bewertet.
Helix
Am besten bewertete Funktionen
Für dieses Produkt wurden noch keine Funktionen durch Nutzer bewertet.
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Am besten bewertete Funktionen
Diagramm-Erstellung
HIPAA konform
Reklamationsabwicklung
MEDITECH Expanse
Am besten bewertete Funktionen
Abrechnung & Rechnungsstellung
Diagramm-Erstellung
HIPAA konform
AZZLY Rize
Am besten bewertete Funktionen
Diagramm-Erstellung
Für mentale Gesundheit/Verhaltenstherapie
HIPAA konform
MedEZ
Am besten bewertete Funktionen
Für dieses Produkt wurden noch keine Funktionen durch Nutzer bewertet.
SimplePractice
Am besten bewertete Funktionen
HIPAA konform
Terminplanung
Terminverwaltung
Elation Health
Am besten bewertete Funktionen
Elektronische Rezepte
HIPAA konform
Terminplanung
ClinicTracker
Am besten bewertete Funktionen
Code- & Gebühreneintrag
Für mentale Gesundheit/Verhaltenstherapie
Terminplanung

Bewertungen über Hummingbird

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,0
Benutzerfreundlichkeit
4,1
Kundenservice
4,3
Funktionen
3,9
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,0

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
41%
4
33%
3
15%
2
11%
Jennifer
Clinical supervisor in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Krankenhausversorgung & Gesundheitswesen, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Good customer support

5,0 vor 5 Jahren

Vorteile:

Love the reports, the ease of use and the quick responses from customer service. Plus they custom Makes our forms for us!

Nachteile:

It can be buggy at times. But they are great about fixing it quickly

Antwort von mumms Software

vor 5 Jahren

Thank you Jennifer. We're very proud of our support team, and we're happy to hear that they're coming through for you.

Patricia
Administrator in USA
Gesundheit, Wellness & Fitness, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Best Electronic Medical Record

5,0 vor 5 Jahren

Kommentare: The billing process is faster and reliable when it comes to holding bills for different reasons

Vorteile:

The software is geared more towards hospice than any other software I have reviewed. It is simple to use and very reliable when it comes to Federal and State Regulations

Nachteile:

Not user friendly for a surveyor. Takes too much time when trying to print charts or go to a timeline that a surveyor requests. I have also had a few issues when visits didn't show up in the record or where patients didn't show up on the mobile side for employees to chart their visit(s)

Antwort von mumms Software

vor 5 Jahren

Thank you Patricia. We're glad that you're satisfied with Hummingbird, and we also appreciate your input in ways that we can improve.

David
HIM Superivsor in USA
Krankenhausversorgung & Gesundheitswesen, 1.001–5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Piece of Software

2,0 vor 5 Jahren

Kommentare: I think this software is garbage. It serves a purpose I suppose,
another example is database corruption happened, this caused patients with multiple admissions to experience data spillage from one admit to another. I find at least two charts with this issue per day. This has been going on for over two weeks with no plan to fix the corruption on their end, only for the user to submit a ticket then it gets fixed.

Vorteile:

Not Much. - I suppose since I should leave something positive, I would have to say the separation of the Admin and Clinical into two separate programs. This does eliminate any possibility of someone with no need to look at clinical information from accessing it. It does come with its own set of headaches.

Nachteile:

The horrible interface, the lack of basic input masks for dates, the above mentioned positive is also a negative, as they don't talk to each other very well. As an example if a patient is admitted on a Tuesday evening, I will not see the patient on my reports until Thursday morning. Oh yes the clinical side is tied to an old version of Firefox. and you cannot update Firefox or it will break the software.Can anyone see the inherent security risk in this. The admin sides uses Google Chrome and it manages the updates rather well

Antwort von mumms Software

vor 4 Jahren

David, we appreciate your feedback. Based on your review, it appears you are referencing your organization's use of the system during our early adoption phase. All of the items you referenced have long been corrected, and we hope your user experience is now excellent.

Ju Yeon
Clinical Director in USA
Gesundheit, Wellness & Fitness, 501–1.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Good and supportive

4,0 vor 5 Jahren

Kommentare: When our clinician has any issues with software, it's easy to contact them. They create a ticket and follow up with updates until it's solved. They also share the issues with the clinical manager, so the management team know what has been going on. They also have the account manager and check with provider periodically to make sure things are going okay. It has been great with Hummingbird.

Vorteile:

We have used Hummingbird from the start-up. They have been very supportive. As you can imagine, I had so many questions to ask since I was in charge of setting up the hospice program in our agency. The Hummingbird team members, including the liaison, marketing assistant, and technicians, responded to me promptly and provided resources.

Nachteile:

Previously, it wasn't a web based software. But now they are. I'm happy about it.

Antwort von mumms Software

vor 5 Jahren

Thank you so much for your review, Ju Yeon.

Trever
IT Director in USA
Gesundheit, Wellness & Fitness, 501–1.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Great EMR

4,0 vor 5 Jahren

Kommentare: It has been a positive experience up to this point. Look forward to all of the changes that are on the table for the future.

Vorteile:

Its ease of use and navigation. Also easily tailored to fit our specific companies needs.

Nachteile:

Uses older version of firefox and sometimes you have to reinstall multiple times.