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Was ist RateTiger?

RateTiger bietet Echtzeitüberwachung und -verwaltung von Zimmerpreisen, Verfügbarkeiten und Einschränkungen über alle angeschlossenen Vertriebskanäle hinweg. Die Lösung hilft Hotels, ihre Hotelerträge durch effizientes Tarif- und Bestandsmanagement zu steigern und bietet mehrere Module für spezifische Anforderungen.

Wer verwendet RateTiger?

Hotel- und Beherbergungsbetriebe, Online-Reisebüros, Geschäftsreisemanager, Eventplaner, Reisemanagementunternehmen, PMS, CRS und andere Hoteltechniksysteme.

RateTiger Software - 1
RateTiger Software - 2
RateTiger Software - 3

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RateTiger

RateTiger

4,5 (37)
69,00 $
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
92
Keine Integrationen gefunden
4,5 (37)
4,6 (37)
4,5 (37)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
85,00 $
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
29
Keine Integrationen gefunden
4,1 (181)
3,9 (181)
3,7 (181)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu RateTiger

SiteMinder
Am besten bewertete Funktionen
Multichannel-Synchronisation
Raten-Management
Raum-Inventar
Busy Rooms CRS
Am besten bewertete Funktionen
Für dieses Produkt wurden noch keine Funktionen durch Nutzer bewertet.
STAAH Channel Manager
Am besten bewertete Funktionen
Auftragsmanagement
Bestandskontrolle
Partnermanagement
AxisRooms
Am besten bewertete Funktionen
Auftragsmanagement
Bestandskontrolle
Online-Buchung
Tars
Am besten bewertete Funktionen
Für dieses Produkt wurden noch keine Funktionen durch Nutzer bewertet.
Vyte
Am besten bewertete Funktionen
Kalender-Synchronisierung
Kalenderverwaltung
Online-Buchung
Mini Hotel PMS
Am besten bewertete Funktionen
Front Desk Management
Online-Buchung
Reservierung-Management
ResNexus
Am besten bewertete Funktionen
Online-Buchung
Reservierung-Management
Zahlungsabwicklung
RMS Cloud
Am besten bewertete Funktionen
Kundenbetreuung
Raten-Management
Reservierung-Management

Bewertungen über RateTiger

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,5
Benutzerfreundlichkeit
4,5
Kundenservice
4,5
Funktionen
4,4
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,6

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
62%
4
35%
1
3%
Alankar
Alankar
Director -Sales & Marketing in Vereinigte Arabische Emirate
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Gastgewerbe, 201–500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Ratetiger - Ease of distribution & Excellent support team

5,0 vor 4 Jahren

Kommentare: My overall experience with Ratetiger is great.Support team , Sales team are the main USP of this software.Single window operation is must tool when you compare to other similar product.Pricing is the one issue which they can work out specially with long standing client - mainly in price sensitive market like Dubai.

Vorteile:

Best part of the software is customer support , wherever you stuck just drop an email to support team & they make sure query resolved.Its single window use for inventory , rate , stop sale , LOS is USP. We are using them since last 06 years and keep recommending to our peers as well.This software is very user friendly , which comes so handy during training session with new staff.

Nachteile:

Pricing - Mainly for long time associate they should reduce pricing or try to add new features like Live OS or revenue management tool without any charges.

Antwort von eRevMax

vor 4 Jahren

Dear Alankar, Thanks for your kind review. We are glad to know you like RateTiger and we have be able to optimize your hotel online distribution process and make it seamless. Your feedback encourages us to work harder to offer customers like you more features and functionalities that can further enhance your day-to-day product experience. We look forward to serving you as best as we can! Have a great day! Best regards, Team RateTiger

Verifizierter Rezensent
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Gastgewerbe, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Manage Your Inventory

4,0 vor 3 Jahren

Kommentare: Ratetiger Suite facilitate the process of the booking and connectivity to the third party channels , Which impact positivily direct on the customer satisfaction and increase in the same time the productivity and reduce waste times and concentrate in the real business .

Vorteile:

The Software of ratetiger make the life easy in regards of controlling the inventory , price , rate shopper ,price analysis and morover managing rates , the software easy to use and integration process with suppliers and the system is very efficient and easy . There are many features available in the software that enables you to easily control the product you sell and get seameless Experience .

Nachteile:

The features of the software are very efficient and professional , we were able to connect the system to the booking engine very easily plus ability to connect with the most metasearch sites , and even guest experience sites as well.

Antwort von eRevMax

vor 3 Jahren

Dear Patron, We would like to thank you for your review and rating. Its our privilege and pleasure to have received such positive inputs. Your feedback encourages us to work harder and continue to provide you with world-class products and support. We look forward to our continued association in the coming years. Have a great day! Best regards, Team RateTiger

Sandeep
Sandeep
Ceo in Malaysia
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Gastgewerbe, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Overbooking, rude staff, do not use.

1,0 vor 4 Monaten

Kommentare: Overbooking, staff very rude, management not responsive. Do not make this mistake.

Vorteile:

Cheap, but you pay peanuts, you get monkeys like these guys.

Nachteile:

Overbooking, rude staff, non responsive management

Jani
Revenue Manager in Finnland
Gastgewerbe, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Awesome

5,0 vor 4 Jahren

Kommentare: Our main benefit is that all the rate changes we do can be handled and delivered via RateTiger, so we don't need to worry about rate parity.

Vorteile:

From my point of view RateTiger is intuitive and easy to use. I am able to manage each channel separately or all together and it is pretty simple to do so.

Nachteile:

We set up RateTiger for the new property during October 201 and mostly the set up is pretty simple, we encountered some challenges. How ever, these challenges were mostly in OTAs end, not RateTiger's (ant nothing major, just some restrictions in OTA's end for room amounts and room type names).

Antwort von eRevMax

vor 4 Jahren

Dear Jani, Thanks for your kind review. We are glad to know you like RateTiger and we have be able to optimize your hotel online distribution process and make it seamless. Your feedback encourages us to work harder to offer customers like you more features and functionalities that can further enhance your day-to-day product experience. We look forward to serving you as best as we can! Have a great day! Best regards, Team RateTiger

Verifizierter Rezensent
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Gastgewerbe, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Great tool for a good price

5,0 vor 2 Jahren

Kommentare: Easy to use product, helps to reduce daily workload a lot.

Vorteile:

Implementation was well planned, took a bit longer than scheduled. Support is fast and effective Very small downtime and errors

Nachteile:

Support was a bit inconsistent in the beginning. I have asked for a dedicated support person, since than it is working perfectly fine.

Antwort von eRevMax

vor 2 Jahren

Hi Thank you for the review; we highly appreciate your comments about RateTiger product and service. We are looking into your feedbacks and our team will reach out to you soon. We believe in offering our clients the best of products and services and will continue to bring exciting new features to make your daily workflow even more seamless and simple!