xapiapps

xapiapps

von Training Evidence Systems

Wer verwendet xapiapps?

200+ staff in healthcare, distribution, retail, industrial sectors.

Was ist xapiapps?

xapiapps is a learning experience platform (LEP) designed specifically for workers who learn on their feet.

Healthcare providers, line workers, wait staff, retail associates, etc. that cant use desk-based LMS training on the job. xapiapps has developed the LEP technology that delivers the coaching, demonstrations and observations to improve, meet and advance your business goals.

xapiapps is designed for the mobile workforce, delivering adaptive learning in real time, using mobile tool

xapiapps – Details

Training Evidence Systems

http://www.xapiapps.com

Gegründet 2005

xapiapps – Preisübersicht

xapiapps ist verfügbar ab 1.000,00 $/Monat. xapiapps bietet eine Gratisversion und eine kostenlose Testversion. Weitere Preisinformationen für xapiapps findest du unten.

Startpreis

1.000,00 $/Monat

Kostenlose Version

Ja

Gratis Testen

Ja

Einsatz

Cloud, SaaS, Web

Training

Live Online

Webinare

Dokumentation

Kundenbetreuung

24/7 (Live Vertreter)

Support während der Geschäftszeiten

xapiapps Funktionen

Lernplattformen
Asynchrones Lernen
E-Learning-Unternehmen
Elektronischer Handel
Gamification
Gemischtes Lernen
Hochschulbildung/Erziehung
Integrierter Autorensystem-Kurs
Mobiles Lernen
Portal für Lernende
SCORM-Compliance
Synchrones Lernen
Unternehmen/Geschäft
Videokonferenzen
Asynchrones Lernen
Ausbildungsbetriebe
Elektronischer Handel
Gemischtes Lernen
Hochschulbildung/Erziehung
Integrierter Autorensystem-Kurs
Integriertes LMS
Mobiles Lernen
Portal für Lernende
Simulation
Synchrones Lernen
Unternehmen/Geschäft
Zertifizierung-Management

Der Softwareanbieter hat diese Information nicht vervollständigt.

xapiapps – Nutzerbewertungen

Zeigt 1 von 1 Nutzerbewertungen

Gesamt
5/5
Benutzerfreundlichkeit
5/5
Kundenservice
5/5
Funktionen
5/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
5/5
Verifizierter Rezensent
Manager Training Delivery
Öl & Energie, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 11.7.2019

"ACAPMA Review"

Kommentare: The improvements from the new system include, less time I need to spend on customer service calls, easy to use how to guide (a lot less pages than the past system) The support from the team is great and really appreciated.

Vorteile: Easy to use for clients, great support team, the learning boards, easy to manage, visual reports, easy to customise

Nachteile: Would like to seem more features in reporting but I am working with the team on some improvement ideas

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 11.7.2019