Wer nutzt diese Software?

Das skalierbare Apothekensystem, zusammen mit einer Reihe von Dienstleistungen, wird auf die Bedürfnisse von unabhängigen und großen Apothekenketten abgestimmt und kann dir auch helfen, auf Spezialbehandlungen umzusteigen.

Durchschnittliche Bewertung

5 Bewertungen
  • Gesamt 2.8/5
  • Benutzerfreundlichkeit 3/5
  • Kundenservice 3.5/5
  • Funktionen 3.2/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis 2.3/5

Produktinformationen

  • Kostenlose Version Nein
  • Gratis Testen Nein
  • Einsatz Cloud, SaaS, Web
    Installiert - Windows
  • Training Persönlich
    Live Online
    Dokumentation
  • Kundenbetreuung 24/7 (Live Vertreter)

Angaben zum Hersteller

  • PDX
  • http://www.pdxinc.com/

Über Enterprise Pharmacy System

Softwarelösung für großvolumige unabhängige Apotheken sowie große und kleine Ketten.

Spotlight_media_placeholder

Enterprise Pharmacy System Funktionen

  • Aufzinsung
  • Automatisches Nachfüllen
  • Barcodes/Etiketten
  • Elektronische Rezepte
  • Elektronische Unterschrift
  • Formularverwaltung
  • Inventarverwaltung
  • Management mehrerer Geschäfte
  • Online-Ersatzfüllung
  • Reklamationsabwicklung
  • Rezept -erarbeitung
  • Tablettendatenbank
  • Verkaufspunkt POS

Die hilfreichsten Reviews für Enterprise Pharmacy System

Our company switched to this system in 2012

Bewertet am 22.2.2018
Patti T.
Pharmacy Specialist
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
4/5
Gesamt
4/5
Benutzerfreundlichkeit
5/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
4/5
Kundenbetreuung
4/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Processing goes quicker most of the time. There are so many functions for good record keeping and helping to keep our stores compliant.

Vorteile: There are a lot of features designed to make processing quicker, learning to use the system is tricky at first, customer support is good.

Nachteile: The features don't always work the way they are designed to, this makes for frustration on the users part. Constant patches and updates.

Interesting

Bewertet am 25.2.2019
Trevor B.
Pharmacist
Krankenhausversorgung & Gesundheitswesen, 10.001+ Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Quelle des Nutzers 
4/5
Gesamt
4/5
Benutzerfreundlichkeit
4/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
Kundenbetreuung
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Vorteile: It is a major upgrade from the current pdx system that I am using. Pretty user friendly and capable of most things.

Nachteile: Has some weird quirks that pop up every so often. Also, dont like using fingerprints every time I have to sell something.

This software has a lot of complicated steps to get an easy task done. Customer support is sub-par.

Bewertet am 7.3.2018
Caroline J.
Pharmacy Manager
Pharmazeutika, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
2/5
Gesamt
2/5
Benutzerfreundlichkeit
2/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
3/5
Kundenbetreuung
2/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Vorteile: Graphics are nice and easy to navigate, but, unfortunately, I do not have a lot of good things to say about this software.

Nachteile: A lot of what should be simple functions are made extremely difficult with this software. For example, if a nursing home needs the directions changed on a medication label, you cannot go in and edit the label after it has been refilled one time. You have to unnecessarily scan in a whole new prescription image to update the label which takes extra time. Each new prescription requires a bar code sticker to be attached as well, which is another annoying step.
Reports are difficult to run as well. We needed a simple report for a hospice company to list compound ingredients and pricing. To get that report would have cost several hundred dollars for them to create it.
Customer support was typically nice, but could often be rude and take forever to contact you back about an issue.

Antwort des Softwareanbieters

von PDX an 21.3.2018

We apologize for your experience with EPS, but appreciate your feedback. We strive to meet all legal regulations with our application and once a medication has been filled, any changes legally require a new prescription which is why users need to go through each of those steps to make changes. We are always working to improve our system to better help you as the end user. Thank you for the input!

Good pharmacy operation system

Bewertet am 15.9.2019
Trevor B.
Pharmacist
Gesundheit, Wellness & Fitness, 10.001+ Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Quelle des Nutzers 
3/5
Gesamt
4/5
Benutzerfreundlichkeit
4/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
4/5
Kundenbetreuung
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Overall, a good pharmacy system with functionality that meets most pharmacy's need.

Vorteile: It can do most things that you need it to for filling a prescription and running a pharmacy. It also improved workflow from the last system we used. Organization is pretty good and allows you to find most prescriptions easily.

Nachteile: You have to go through a bunch of screens to get anything done. We call it the system of a thousand clicks. It also organizes things by wait time which is fine but prescriptions get lost if we get behind.

Outdated

Bewertet am 7.8.2018
Yesenia G.
Pharmacy tech
Pharmazeutika, 10.001+ Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Quelle des Nutzers 
1/5
Gesamt
1/5
Benutzerfreundlichkeit
1/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
3/5
Kundenbetreuung
1/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Vorteile: Since I've been sitting here for 5 minutes trying to think of something positive to write and nothing has came to mind..I guess that answers it ....NOTHING!

Nachteile: This PDX system is so outdated. I can't believe someone actually thought that it would be good. All the functions are difficult not that they're hard to understand but you have to use 4 different screens just to do 1 task. If you're in the middle of typing the system doesn't let you check "Will Call." Yes you can have a secondary screen but not all the tasks are available. I could go on and on. My best advice is if you sit in a corporate office and do not work in the pharmacy every day don't take it upon yourself to pick the system.

Lies weitere Bewertungen