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Was ist Flyx?
Flyx: Anbieter von Auftragsverwaltungs- und Omnichannel-Loyalitätssystemen
Flyx bietet eine fortschrittliche Loyalitätslösung mit einer umfassenden Suite, die über die erforderliche Agilität und Flexibilität verfügt, um Kunden über verschiedene digitale und In-Store-Vertriebskanäle wie mobile Apps, Kioske und Webanwendungen anzusprechen. Das Angebot umfasst Gutscheine, Punkte, Prämien, Sparkarten, Gamification und mehr und ist stark auf Personalisierung und Aktivierung ausgelegt.
Darüber hinaus fungiert das OMS (Order Management System) als Middleware und lässt sich nahtlos in deine bestehenden POS-Systeme integrieren. Deine Produkte, Preise und Bestände werden auf effiziente Weise abgebildet.
Flyx erfüllt zwei unterschiedliche aber miteinander verbundene Bedürfnisse: die Pflege von Kundendaten durch Treueprogramme für personalisierte Werbekommunikationen und die Verbesserung digitaler Bestellkanäle mit dem OMS. Die Synergie dieser Lösungen bietet ein äußerst flexibles Omnichannel-Kundenerlebnis zur Maximierung des Kundenengagements.
Wer verwendet Flyx?
Restaurantketten (QSRs [Quick Service Restaurants] und Ketten) Modeeinzelhändler mit einem großen Netzwerk von Geschäften Themenpark Erdöl- und Energieeinzelhändler mit einem großen Netzwerk von Pumpenstationen
Wo kann Flyx bereitgestellt werden?
Über den Anbieter
- Lvlp
Support für Flyx
- Telefon-Support
- Chat
Erhältlich in diesen Ländern
Afghanistan, Algerien, Amerikanisch-Samoa, Amerikanische Jungferninseln, Angola und 171 weitere
Sprachen
Englisch, Französisch
Flyx Kosten
Startpreis:
Über den Anbieter
- Lvlp
Support für Flyx
- Telefon-Support
- Chat
Erhältlich in diesen Ländern
Afghanistan, Algerien, Amerikanisch-Samoa, Amerikanische Jungferninseln, Angola und 171 weitere
Sprachen
Englisch, Französisch
Flyx – Videos und Bilder
Flyx Funktionen
Bewertungen über Flyx
Feedback on collaboration
Kommentare: In the first section of your evaluation, we acknowledged your energy, passion, and responsiveness to our requirements. However, 2023 presented some challenges for TotalEnergies Marketing Belgium, particularly with the upgrade of our custom tool. The project was hindered by a lack of proactive communication and difficulty in directly contacting the developers. After persistent efforts, we were able to establish communication with the developers, which greatly improved the project's progress. We would like to extend our gratitude to [sensitive content hidden] for their ability to comprehend our needs and provide practical and cost-effective solutions. Your developers are truly your strongest asset.
Vorteile:
From the onset of our partnership in 2018, your energy, passion, and communication skills were highly valued. You were attentive to our requirements and proactively offered customized solutions. Communication was flawless. Whenever we had an inquiry or an issue, you were prompt to respond. When you encountered a problem, you promptly notified us. However, this was not the case last year, leading me to the next section of your evaluation.
Nachteile:
I won't go into detail, but I have already expressed my dissatisfaction to your [sensitive content hidden], via phone on 12/02/2024. In summary, there has been a lack of proactive communication at all levels, whether it be with support or our account manager. The only exception is the communication with the developers, which has been very good.
Antwort von Lvlp
vor 6 Monaten
Dear Florence, Thank you for sharing your candid feedback with us. The past year, 2023, was undeniably a pivotal and challenging period for our company. It was a time marked by significant changes, particularly with the implementation of new processes that required patience and understanding from our valued clients. As we closed the year and stepped into 2024, these changes started to bear fruit, laying a foundation for a promising start to the new year. Over the past several months, we trust you have noticed a substantial improvement in our customer support services. Your positive experience with our team brings us great joy and pride. We are especially thrilled to hear about the proficiency and expertise demonstrated by our developers in crafting a solution tailored to your specific needs. We are committed to maintaining this momentum and continuously enhancing our services. Your satisfaction is our top priority, and we look forward to serving you even better in the future. BR,
Quick marketing
Vorteile:
De admin console laat je toe om zelf promo's, rewards, producten toe te voegen. Zo ben je in termen van content niet altijd afhankelijk van je leverancier.
Nachteile:
Er is vaak een lange leadtime om een product te lanceren. Als een merk in food & beverage waar je snel wilt inspelen op behoeftes is dit vaak een blokkade. Verder is de reporting & performance overzichten zeer beperkt. Het zou goed zijn als app leverancier hier meer mee bezig te zijn.