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Was ist Shipwire?

Die Shipwire Platform ist eine cloudbasierte Softwareplattform, die es Tausenden von Marken und Online-Händlern ermöglicht, ihre Auftragsabwicklung zu verwalten. Die Shipwire Platform verbindet sich mit Fulfillment-Zentren, Versandhilfsmitteln, Web-Services, innovativen Entwicklertools und ist in die besten eCommerce-Plattformen integriert, die sie an die Spitze der Cloud-Logistik stellen. Das Unternehmen entwickelt schnell Anwendungen, mit denen du dein Logistiknetzwerk von jedem Gerät und von jedem Ort aus einfach steuern kannst.

Wer verwendet Shipwire?

Die Shipwire-Plattform ist für Marken und Einzelhändler aller Größen konzipiert, um ihre Produkte über alle Vertriebskanäle, sei es direkt an den Verbraucher oder zwischen Unternehmen, mit dem Markt zu verbinden.

Shipwire Software - 1
Shipwire Software - 2
Shipwire Software - 3
Shipwire Software - 4
Shipwire Software - 5

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Shipwire

Shipwire

1,3 (16)
30,00 $
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
20
25
2,0 (16)
1,4 (16)
1,2 (16)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
100,00 $
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
147
Keine Integrationen gefunden
4,7 (44)
4,6 (44)
4,7 (44)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu Shipwire

Neurored TMS & SCM Software
Am besten bewertete Funktionen
Auftragsmanagement
Sendungsverfolgung
Transportmanagement
Infoplus
Am besten bewertete Funktionen
Auftragsmanagement
Bestandskontrolle
Inventarverwaltung
ShipMonk
Am besten bewertete Funktionen
Auftragserfassung
Produktkennzeichnung
Sendungsverfolgung
Logiwa WMS
Am besten bewertete Funktionen
Auftragsabwicklung
Auftragsmanagement
Inventarverwaltung
FreightPOP
Am besten bewertete Funktionen
Lieferpreisberechnung
Sendungsverfolgung
Versandetiketten
Shipfusion
Am besten bewertete Funktionen
Für dieses Produkt wurden noch keine Funktionen durch Nutzer bewertet.
BeOne
Am besten bewertete Funktionen
Angebote / Schätzungen
Lead-Generierung
Raten-Management
reybex
Am besten bewertete Funktionen
Abrechnung & Rechnungsstellung
Auftragsmanagement
Paketversand
ePDS
Am besten bewertete Funktionen
Für dieses Produkt wurden noch keine Funktionen durch Nutzer bewertet.

Bewertungen über Shipwire

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
1,3
Benutzerfreundlichkeit
2,0
Kundenservice
1,2
Funktionen
1,9
Preis-Leistungs-Verhältnis
1,4

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

3
13%
2
6%
1
81%
Anna
Anna
Sales
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Kosmetik, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung
Quelle: GetApp

losses and nightmares

1,0 vor 9 Jahren

Kommentare: few years ago started with shipwire, was great, but now they lost hundreds of dollars worth merchandise of mine inside their warehouse locations, and no one compensated me that loss, and also they are badly delaying shipping out so causing me more loss of money, loss of customers, and business reputaion.

Verifizierter Rezensent
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Bekleidung & Mode, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Do yourself a favor and use a different company

1,0 vor 5 Jahren

Kommentare: Please look elsewhere for your fulfillment needs. I’ve been trying the cancel my subscription for 6 months now. Their platform is full of glitches. If you have an order with more than 50 or so line items it will crash and force you to call their customer service team for help, of which you will receive NONE. I’ve gotten my service cancellation orders cancelled by their agents twice due to “no response” when their emails were responded to right away. If you have a question that’s outside of their script or what they’re used to they will route your request to “engineering” which means you have to start all over. If you have an urgent order to get out with right turn around, good luck. They’ll take 3+ weeks to route it. Their system has often held orders because of back ordered items yet when you review your order, there’s no shortages. Do yourself a favor, and go somewhere else.

Vorteile:

You can upload orders, which is convenient. You can automate fulfillment for e-commerce using a 3rd party connector. As long as the item orders per customer are 1-2 pcs the system works as it should.

Nachteile:

If you have a bigger order, our want to transfer all of your inventory they are not capable. Your merchandise will be held hostage by a broken down system and mediocre customer service agents.

Andrea
OM in Österreich
Einzelhandel, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Outsourced bad support, horrible experience

1,0 vor 6 Monaten

Kommentare: One of the worst warehouse experiences we had

Vorteile:

At first Shipwire looked great and they have a lot of features but all in all it is more of a platform, meaning their focus lies there and not in actually order dispatch or support

Nachteile:

Outsourced support, agents are not well trained at all. Slow responses with canned responses. Horrible experience with shipping parcels Wrong stock counts Lost parcels Really bad support Long processing for work orders and many mistakes made We have been using them for about 2 years and then left. It was the best decision we have made. Shipwire seems to put their focus in trying to provide a good interface with many features but it seems their focus does not lie in the most important thing which is actually order dispatch, proper service.

jeff
owner in Kanada
Sportartikel, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Garbage Company.

1,0 vor 6 Jahren

Kommentare: They will not save you money, and in fact you will lose thousands! Money and time will be spent getting far away from them. Do your own research. You'll find years of similar horror stories. People don't spend their time making websites and blogs telling people to stay away from a company unless it is seriously messed up. You've been warned.

Vorteile:

at first we liked that hey linked into shopify.

Nachteile:

I can't list all the problems with this company. Literally everything is shit, except for their service at getting you signed up and locked in. They are the best company until your products are in their warehouses.

Verifizierter Rezensent
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Fluggesellschaften/Luftfahrt, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Terrible on all counts

1,0 vor 6 Jahren

Kommentare: Terrible - buggy system, expensive, no support for customer care at all. They simply don't care: dirty products, badly packaged, software that stops working and prevents customers from ordering for TEN DAYS, I could go on and on. First time I think I've ever written a bad review for a company. Someone please some up with an alternative company - or fire the CEO at this company and find someone capable of leadership.

Vorteile:

When it works. Which is sometimes. The auto shipping calculation and international warehouses are why we use them.

Nachteile:

When it fails. Which is frequently. With very poor service.