Wir helfen Unternehmen seit 17 Jahren,
bessere Software zu finden

Was ist Prismatic?

Hauptbuchlösung, mit der Unternehmen mehrere Konten verwalten, Bilanzen führen, Audit-Trails handhaben und vieles mehr tun können.

Wer verwendet Prismatic?

Nicht vom Anbieter bereitgestellt

Du bist nicht sicher, ob Prismatic das Richtige ist? Mit einer beliebten Alternative vergleichen

Prismatic

Prismatic

5,0 (2)
Keine Preise gefunden
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
35
Keine Integrationen gefunden
5,0 (2)
5,0 (2)
5,0 (2)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
35,00 €
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
171
127
4,2 (7.830)
4,2 (7.830)
4,0 (7.830)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu Prismatic

QuickBooks Online
Am besten bewertete Funktionen
Finanzberichterstattung
Kontenabgleich
Kostenverfolgung
Restaurant365
Am besten bewertete Funktionen
API
Abrechnung & Rechnungsstellung
Rechnungsmanagement
Sage Intacct
Am besten bewertete Funktionen
Buchhaltung
Einkommen & Bilanz
Gewinn-und Verlustrechnung
NetSuite
Am besten bewertete Funktionen
Einkommen & Bilanz
Gewinn-und Verlustrechnung
Versand-Management
OneStream
Am besten bewertete Funktionen
Budgetierung/Prognosen
Einkommen & Bilanz
Finanzberichterstattung
QuickBooks Online Advanced
Am besten bewertete Funktionen
Aufgabenmanagement
Buchhaltung
Chart of Accounts
Striven
Am besten bewertete Funktionen
Abrechnung & Rechnungsstellung
Finanzmanagement
Hauptbuch
Acumatica Cloud ERP
Am besten bewertete Funktionen
Abrechnung & Rechnungsstellung
Auftragsmanagement
Hauptbuch
Aqilla
Am besten bewertete Funktionen
Für dieses Produkt wurden noch keine Funktionen durch Nutzer bewertet.

Bewertungen über Prismatic

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
5,0
Benutzerfreundlichkeit
5,0
Kundenservice
5,0
Funktionen
5,0
Preis-Leistungs-Verhältnis
5,0

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
100%
Patricia
CFO in USA
Bekleidung & Mode, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung
Quelle: SoftwareAdvice

Finally an Accounting Software that meets all my needs

5,0 vor 12 Monaten

Vorteile:

Financial reporting is a major plus. It offers comprehensive, real-time insights into my business’s financial health. The reports are detailed, yet intuitive, which is crucial for making timely, data-driven decisions. Dashboards are easy to create and can display all of my relevant ratios in real time. The dimensions component is really cool and allows me to stack up all of my different locations to understand what's working and whats not. I can also see all my metrics by location in real time in one dashboard. Offering me more visibility into my financial performance. The general ledger feature is robust yet surprisingly easy to navigate. It allows me to track every financial aspect of my business effortlessly, offering both depth and customization. The suggestive features offer a unique look into things.

Nachteile:

Initially, I found the platform a bit overwhelming. It took some time to familiarize myself with all the features. For those not tech-savvy, the learning curve might be a bit steep. But after a few weeks it felt like tying my shoes.

Andrew
President in USA
Gastgewerbe, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung
Quelle: SoftwareAdvice

In Betracht gezogene Alternativen:

Profit and Loss reporting

5,0 vor 12 Monaten

Kommentare: The people at Prismatic are super knowledgeable and friendly. They seemed to really care about our business, getting to know us, documenting our goals and aligning the solution to solve for our challenges and get us ready to scale. Most software vendors we work with we don't really know or couldn't even name our account manager, but Prismatic's executive team meets with us regularly and responds to our emails which is pretty impressive.

Vorteile:

How easy it is to set up and start using. My team and I learned everything we needed to start using it in less than an hour. Reporting is much much better than what we were getting out of Quickbooks. It even has a pretty slick user interface for setting up dashboards. We project our financial dashboards here in the corporate offices and get to watch the numbers in real time. Makes it easy to slice and dice by department, revenue source, employee, location, vendor, etc.

Nachteile:

Cost: It's definitely a little more expensive than Quickbooks, but not as crazy as NetSuite so I guess not that bad.