BMSI Fund Accounting

von Business Management Systems

4.5 / 5 4 Bewertungen
BMSI Fund Accounting

Durchschnittliche Bewertung

4 Bewertungen
  • Gesamt 4.5 / 5
  • Benutzerfreundlichkeit 4.5 / 5
  • Kundenservice 5 / 5
  • Funktionen 4 / 5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis 4.5 / 5

Produktdetails

  • Startpreis $3000/einmalig
  • Einsatz Installiert - Windows
  • Kundenbetreuung Support während der Geschäftszeiten

Angaben zum Hersteller

  • Business Management Systems
  • http://www.bmsi-fund.com
  • Gegründet 1982

Über BMSI Fund Accounting

This intuitive yet powerful accounting system takes the complexity out of entering, maintaining, tracking and reporting detailed financial data. The combination of visually appealing data entry screens, well-defined user features, and quick access to on line help make data management easy. Manage financial strategies with on demand, system compiled budget information, including actual current to budget position comparisons.

Spotlight_media_placeholder

BMSI Fund Accounting Funktionen

  • Anlagegegenstand-Management
  • Arbeitsauftragsverwaltung
  • Besteuerung & Bewertung
  • Code-Durchführung
  • Compliance Management
  • Einkauf & Empfang
  • Genehmigungserteilung
  • Inventarverwaltung
  • Kostenplanung und Prognosen
  • Lizenzvergabe
  • Self-Service Portal
  • Utility-Abrechnung
  • Aktivitäts-Verfolgung
  • Compliance Management
  • Einkauf & Empfang
  • Forderungen
  • Hauptbuch
  • Kontenabgleich
  • Kostenplanung und Prognosen
  • Partnerschaft-Buchhaltung
  • Spender-Management
  • Verbindlichkeiten
  • Vermögensverwaltung

Die hilfreichsten Reviews für BMSI Fund Accounting

Town of Columbia, CT

Mit Google übersetzen Bewertet am 11.3.2019
Beverly C.
Finance Director
Staatsverwaltung, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
4 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: The Town has always had a postivie experience with BMSI and is looking forward to continuing into the future.

Vorteile: BMSI currently fits our needs as a small municipality plus it is easy to learn as well as learn. When there has been an issue with the software, the staff has been most helpful to figure out the issue as well as resolve it. The staff is very knowledgeable and willing to help out the clients. When the State of Connecticut moved to the Uniform Chart of Accounts, BMSI created a report to assist town with their annual filing plus they are willing to assist in moving towns to implementing the new Chart of Accounts.

Nachteile: You can not access or print out a report where revenues and expenditures are on the same report.

Pros and cons with BMSI

Mit Google übersetzen Bewertet am 11.3.2019
Amy B.
Financial Supervisor / HR
Staatsverwaltung, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
4/5
Gesamt
4 / 5
Benutzerfreundlichkeit
4 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
4 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Vorteile: I work with the payroll, accounts payable and fund accounting. The programs are easy to work with, I am not the most knowledgeable person on computers but I have been using these programs for the last 15 years. When issues or errors happen, the support help I have received has been great. They take the time to go into the program with you and help resolve the issue along with explaining to you what was done.

Nachteile: I have windows 10 and lately I have has a problem signing into the software. I have contacted our tech support and they tell me that it is the BMSI program. I have to log off my computer several time through out the day in order to sign into the program.

Lies weitere Bewertungen