Wir helfen Unternehmen seit 17 Jahren,
bessere Software zu finden

Was ist Dibsido?

Ofisly ist eine Anwendung für die Buchung von Arbeitsplätzen und die Verwaltung von Büros. Die nutzerfreundliche Oberfläche macht das Buchen von Schreibtischen oder Parkplätzen für deine Mitarbeitenden zum Kinderspiel.

Verabschiede dich von traditionellen Büroproblemen – Ofisly integriert nahtlos Frontdesk-Tools, von der Besucherverwaltung bis hin zur Paketverfolgung.

Ofisly wurde mithilfe von Erkenntnissen von Büromanagern entwickelt und ist darauf ausgelegt, deine Arbeitsplatzabläufe zu rationalisieren und die Produktivität deines Teams zu steigern.

Wer verwendet Dibsido?

Büromanager, Personalverantwortliche, Facility-Manager und Arbeitsplatzfachleute oder alle, die den Bürobetrieb rationalisieren und die Effizienz am Arbeitsplatz, insbesondere an hybriden oder flexiblen Arbeitsplätzen, verbessern möchten.

Wo kann Dibsido bereitgestellt werden?

Cloudbasiert
On-Premise (vor Ort)

Über den Anbieter

  • Ofisly.com

Support für Dibsido

  • Chat

Erhältlich in diesen Ländern

Afghanistan, Albanien, Algerien, Amerikanisch-Samoa, Amerikanische Jungferninseln und 221 weitere

Sprachen

Deutsch, Englisch, Finnisch, Französisch, Italienisch und 6 weitere

Dibsido Kosten

Startpreis:

0,00 $/Monat
  • Ja, kostenloser Test verfügbar
  • Ja, Gratisversion verfügbar

Dibsido bietet eine Gratisversion und eine kostenlose Testversion. Die kostenpflichtige Version von Dibsido ist ab 0,00 $/Monat verfügbar.

Preismodelle Kostenlose Testversion

Über den Anbieter

  • Ofisly.com

Support für Dibsido

  • Chat

Erhältlich in diesen Ländern

Afghanistan, Albanien, Algerien, Amerikanisch-Samoa, Amerikanische Jungferninseln und 221 weitere

Sprachen

Deutsch, Englisch, Finnisch, Französisch, Italienisch und 6 weitere

Dibsido – Videos und Bilder

Dibsido Software - 1
Dibsido Software - 2
Dibsido Software - 3
Dibsido Software - 4
5 weitere anzeigen
Videos zu Dibsido
Dibsido Software - 1
Dibsido Software - 2
Dibsido Software - 3
Dibsido Software - 4

Dibsido Funktionen

  • Abzeichen-Management
  • Aktivitäts-Dashboard
  • Alarmfunktion / Benachrichtigungen
  • Arbeitsauftragsverwaltung
  • Aufgabenmanagement
  • Belegungsmanagement
  • Berichterstattung / Analyse
  • Berichterstattung und Statistik
  • Digitale Unterschrift
  • Fahrzeuginformationen
  • Garantie-Nachverfolgung
  • Genehmigungsmanagement
  • Grundrisse und Karten
  • Inspektions-Management
  • Kalenderverwaltung
  • Kostennachverfolgung
  • Kraftstoff-Nachverfolgung
  • Kreditplanung
  • Kundendienst-Historie
  • Merkliste
  • Nutzungsberichte
  • Online-Buchung
  • Parkzonenmanagement
  • Platzreservierung
  • Real-Time Updates
  • Reparatur-Nachverfolgung
  • Reservierung-Management
  • Reservierungs-Management
  • Ressourcenmanagement
  • Self Check-In/Check-Out
  • Self-Service Portal
  • Statusverfolgung
  • Ticket-Management
  • Verfolgen der Teilnahme
  • Verwaltung von Einzelteilen
  • Vorabregistrierung
  • Vorbeugende Wartung
  • Vorfall-Berichterstattung
  • Wartungsplanung
  • Wireless Internet Access Control
  • Zugriffskontrollen / Berechtigungen

Alternativen für Dibsido

Terminplanungslösung, die Unternehmen bei der Erstellung von gemeinsam nutzbaren Kalendern mit geplanten Events oder Meetings und Konferenzraumdetails unterstützt.
Die # 1 Parkplatz-Management-Plattform für Wohnungen & HOAs
Führende Tabellenkalkulations- und Datenanalyse-Software. In der Regel mit Microsoft Office gebündelt.
Kombinierte E-Mail- und Kalenderlösung, mit der Nutzer E-Mails senden, empfangen und verwalten sowie Termine und Ereignisse verfolgen können.
Mit Wayleadr kommst du einfacher an. Vereinfache den Weg zur Arbeit, automatisiere das Parken, verbessere die Ladevorgänge für Elektrofahrzeuge und optimiere Fahrgemeinschaften.
Verwalte das Parken in deinem Unternehmen intelligent und nahtlos mit Hybo. Reserviere Parkplätze und optimiere die Nutzung des Parkraums effizient.
Innovatives, IoT-fähiges IWMS (Integrated Workplace Management System). Integrierte Lösungen für Gebäude-, Immobilien- und Arbeitsplatzmanagement.
HybridHero: Software für das Arbeitsplatzmanagement (Schreibtische, Räume, Parkplätze, Besucher) Wird in 40 Ländern in 11 Sprachen verwendet
Eine Planungsplattform für Geräte, Labore, Besprechungsräume, Arbeitsplätze, Freizeiteinrichtungen, Fitnesseinrichtungen und mehr.

Bewertungen über Dibsido

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,8
Benutzerfreundlichkeit
4,9
Kundenservice
4,9
Funktionen
4,5
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,9

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
80%
4
20%
Blanka
Blanka
Front Office and Facility Manager in Tschechien
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Informationstechnologie & -dienste, 201–500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Great product with a constant support right at your hand

5,0 letztes Jahr

Kommentare: Ofisly solved our issues and made the situation noticeably easier.

Vorteile:

It helped us sort the chaos in the garage and a seeming lack of parking spots. It's a great product, intuitive and easy to use - for both users and admins.

Nachteile:

Ofisly is missing SSO at the moment which is a bit of a con but that should be solved soon.

Alvaro
Team Leader in Spanien
Immobilien, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

Dibsido - a user friendly solution for parking management in the office (any parking slot)

5,0 vor 4 Monaten

Kommentare: Overall, I am very satisfied with the application. I explored other functionalities of the app, such as desktop access and car sharing, and they seem equally user-friendly and easy to manage. The users of the parking slots are now completely satisfied since they have equal rights to book, and they no longer encounter any "surprises" as they did in the past. This has helped us to avoid conflicts among the parking users. I sincerely recommend this app and hope it works out well for them. They truly deserve it.

Vorteile:

I was pleasantly surprised to discover an app that can manage our parking slots exactly as I had envisioned. I literally spent days searching for different options—websites, apps, etc.—but nothing quite fit my expectations. With Dibsido, I can manage all the users and parking slots every day, ensuring there is an equitable distribution of rights among the users. It is easy to book and very user-friendly. It even allows for uploading the real map of the garage, which makes it even more user-friendly.

Nachteile:

I was not able to clear the dashboard from a second feature (different to the parking one). Overall, it does not bother me but it would be great to have a modular dashboard and move components around.

In Betracht gezogene Alternativen: Wayleadr

Gründe für den Wechsel zu Dibsido: It was exactly what I needed and I could see it as soon as I opened the app. Not the case in the other solutions.

Martin
Purchasing manager in Bulgarien
Automotive, 10.000+ Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

Short term monkey clicking

4,0 vor 10 Monaten

Kommentare: I am usually each day at work so in old app, I booked as "repeated" option by 5 clicks same parking place for 1 year ahead and just when I know, I will be out of office, I deleted my reservation. In Ofisly - nor repeatable reservation nor longer period in ahead is possible.

Vorteile:

Up to now nothing, but I am just starting.

Nachteile:

In ofisly I have to wake up each weekend in the morning and as monkey click 5 times for 4th week ahead which is actually opened to book some parking place.

Lucie
Key account specialist in Tschechien
Pharmazeutika, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Excellent desk booking solution

5,0 vor 12 Monaten

Kommentare: Our overall experience with Ofisly has been great. It smoothly replaced the chaotic Outlook system, making desk and parking reservations more straightforward. It's a user-friendly and efficient solution, enhancing satisfaction among employees. I highly recommend it!

Vorteile:

Ofisly made desk reservations much clearer than our previous system with Outlook. It's easy to use, and everyone can reserve seats without confusion. The app also improved parking convenience, creating overall satisfaction among employees.

Nachteile:

There's not much to dislike about Ofisly. We appreciate that Ofisly is continually releasing new features. It's a significant improvement from our old system, and the ongoing updates enhance the overall user experience.

Petr
Vice president in Tschechien
Metallabbau, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Seamless car-sharing system

5,0 vor 11 Monaten

Kommentare: My overall experience with Ofisly has been highly positive. The app effectively resolved the chaos in our company's fleet management, leading to efficient use of vehicles and eliminating disputes among employees. It's a simple and practical solution that not only saved time and energy but also fostered a more organized and cooperative work environment.

Vorteile:

Ofisly brought much-needed order to our company's fleet management. I appreciate how it efficiently addressed our chaotic car-sharing system, making it easy for employees to reserve and use shared cars. This not only saved time but also improved the overall culture of car-sharing within the company.

Nachteile:

Honestly, there's nothing I didn't like about Ofisly.

Vladimir
Frontend Engineer in Tschechien
Informationstechnologie & -dienste, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Intuitive desk booking system

5,0 vor 12 Monaten

Kommentare: We tried out different tools before, but none of them worked well for us. They were slow, and some had weird reservation options like canceling old bookings. So, I'm happy that we finally found a solution that's user-friendly, fast, and does the main task just right.

Vorteile:

Our experience with Ofisly's desk booking system has been really good. We've been using it for a few months now, and so far, it's been great. Both the web and mobile apps are easy to use, making it simple for me to book desks, even from my phone.

Nachteile:

Personally, I wish there were more options for booking desks in terms of time. Right now, the app only lets you reserve a desk for half a day or the full day. But maybe that's just our company's policy.

Jakub
People Specialist in Tschechien
Elektrische/elektronische Fertigung, 201–500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Ofisly review

5,0 letztes Jahr

Kommentare: Our overall experience is more than positive. We had no issue which couldn't be solved by the Ofisly owner. :-)

Vorteile:

The most crucial and important trait to us about the Ofisly is the "hands-on" approach that Ofisly has. No question is bad. :-)

Nachteile:

None, all is good. All the potential problems that we had were quickly solved.

Marek
Workplace Operations Specialist in Tschechien
Computer- & Netzwerksicherheit, 1.001–5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Ofisly - great reservation system

5,0 letztes Jahr

Vorteile:

We use Ofisly primarily for managing our parking reservations, where it works great. The biggest advantage over the competition is the possibility of assigning permanent spaces for company cars. We lacked this feature in competitors' applications.

Nachteile:

I don't see any downside. Application meets all our requirements.

Marek
Head of Operations and Marketing in Tschechien
Computer-Vernetzung, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Overall review

5,0 vor 10 Monaten

Vorteile:

For me, as someone who runs an operational agenda, it's a great tool for a complex overview of what's going on in the office with a nice user-friendly interface and a comprehensive set of tools for the day-to-day running of the business. I highly recommend it to all companies that strive for efficiency and organization in the workplace.

Nachteile:

Probably nothing, would be good to have a feature for booking of meeting rooms :)

Martin
Martin
Partnership marketing specialist in Slowakei
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Informationsdienst, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

Helps with flexible working mode

5,0 vor 11 Monaten

Kommentare: In overal, I am very satisfied with Ofisly, becase the app is nice and saves me a lot of time.

Vorteile:

Easy to use and useful tool, which really helps with booking desk, car, etc.

Nachteile:

For now everything is okay. I do not see any cons.

Tomas
Systems Engineer in Tschechien
Logistik & Lieferkette, 1.001–5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Ofisly parking and desk reservations

5,0 letztes Jahr

Vorteile:

Ofisly offers the advantage of easy deployment, minimising the time and resources required for implementation. The high level of customer service significantly contributes to the overall appreciation and satisfaction with the product.

Nachteile:

The product aligns perfectly with our requirements.

Lenka
technical department in Tschechien
Bankwesen, 201–500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

good experinces with ofisly

4,0 letztes Jahr

Vorteile:

intuitive control clear, well arranged client support frequent innovations

Nachteile:

the negatives that we have during use are caused by the specific requirements of our company

Lukáš
Senior Accountant in Tschechien
Elektrische/elektronische Fertigung, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Somfy - ofisly

5,0 letztes Jahr

Vorteile:

Clear application and really easy to use.

Nachteile:

I haven't detected any weakness in this application yet.

Martin
Finance Manager in Tschechien
Baumaterial, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Quick solution for parking management

4,0 vor 12 Monaten

Vorteile:

It has user friendly mobile application with which is easy to work.

Nachteile:

Using it only for parking management, no cons on this.

Barbora
Product Marketing Specialist in Slowakei
Informationstechnologie & -dienste, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Kostenlose Testversion
Herkunft der Bewertung

Easiest to use booking management

5,0 vor 11 Monaten

Kommentare: Ofisly gives us the flexibility to book a workplace or parking slot, saving us a lot of money, stress, and anxiety. We have an overview of how many places will be occupied or free, etc.

Vorteile:

Very useful tool. It eliminates chaos and many messages just to book a desk or parking slot.

Nachteile:

There is nothing I would say I do not like.