Wer verwendet Amilia?

Entwickelt für Organisationen, die Registrierungen optimieren, den Umsatz steigern und neue Einnahmequellen finden möchten. Sie schätzen die Kundenerfahrung, die sie Kundschaft online und offline bieten können.

Was ist Amilia?

Webbasierte Online-Registrierungssoftware mit allem, was dein Unternehmen für einen reibungslosen Betrieb benötigt. Spare dir Papierkram, Verwaltungsaufwand und die damit verbundenen Kosten und manage deine Aktivitäten, Mitglieder, Veranstaltungen, Inventarbestände und Finanzen mit Amilia. Biete deiner Kundschaft eine großartige Kauferfahrung, indem du die Registrierung, Mitgliedschaft und den Warenkauf in einer einfachen Transaktion zentralisierst. Du kannst sogar Kampagnen für Spendenaktionen erstellen.

Amilia – Details

Amilia

http://www.amilia.com

Gegründet 2004

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Amilia – Preisübersicht

Amilia bietet keine Gratisversion, aber eine kostenlose Testversion. Die kostenpflichtige Version von Amilia ist ab 99,00 $/Monat verfügbar.


Startpreis

99,00 $/Monat

Kostenlose Version

Nein

Gratis Testen

Ja

Amilia – Bereitstellung und Support

Kundenbetreuung

  • Support während der Geschäftszeiten
  • Online

Einsatz

  • Cloud, SaaS, Web
  • Mobile - iOS Native
  • Mobile - Android Native

Training

  • Persönlich
  • Live Online
  • Webinare
  • Dokumentation

Amilia Funktionen

  • Abrechnung & Rechnungsstellung
  • Besuchermanagement
  • Inventarverwaltung
  • Marketing-Management
  • Mitglieder-Portal
  • Mitgliedschaft-Management
  • Mobiler Zugriff
  • Online-Buchungen
  • Team-Management
  • Veranstaltungsmanagement
  • Verfolgen der Teilnahme
  • Verkaufspunkt POS
  • Website-Management
  • Zahlungsabwicklung

Siehe die vollständige Club Management Software Liste

  • Elternportal
  • Fähigkeiten-Nachverfolgung
  • Klassenterminplanung
  • Mitgliedschaft-Management
  • Online-Anmeldung
  • Online-Zahlungen
  • Score-Verfolgung
  • Team-Management
  • Veranstaltungsmanagement
  • Verfolgen der Teilnahme
  • Wartelisten-Management

Siehe die vollständige Gymnastik Software Liste

  • Abrechnung & Rechnungsstellung
  • Elternportal
  • Immunisierung & Allergieüberwachung
  • Kalenderverwaltung
  • Kommunikationsmanagement
  • Mahlzeiten-Tracking
  • Mitarbeitermanagement
  • Mitglieder-Datenbank
  • Registrierungs-Management
  • Self-Check-in/-Check-out
  • Tägliche Protokolle
  • Wartelisten-Management
  • Zahlungsabwicklung

Siehe die vollständige Kinderbetreuung Software Liste

  • Abrechnung & Rechnungsstellung
  • Anwesenheitsmanagement
  • Gürtelklassifizierung
  • Kurs- und Trainingsmanagement
  • Mitgliederkommunikation
  • Online-Anmeldung
  • Studenten-Management
  • Veranstaltungsmanagement
  • Verkaufspunkt POS

Siehe die vollständige Martial Arts Software Liste

  • Abzeichen-Management
  • Benutzerdefinierte Formulare
  • Eventregistrierung
  • Gruppenanmeldung
  • Kalenderverwaltung
  • Klassenregistrierung
  • Kontaktmanagement
  • Marketing-Management
  • Online-Anmeldung
  • Registrierung vor Ort
  • Rückerstattungsabwicklung
  • Self-Check-in
  • Teilnehmer-Tracking
  • Umfragen & Feedback
  • Zahlungsabwicklung

Siehe die vollständige Registrierungssoftware Liste

  • Abrechnung & Rechnungsstellung
  • Anwesenheitsmanagement
  • Elternportal
  • Für Sommer-Camps
  • Kalenderverwaltung
  • Kundenmanagement
  • Medizinisches Management
  • Online-Anmeldung
  • Personalverwaltung
  • Programm-Management

Siehe die vollständige Schullandheim & Ferienlager Software Liste

  • Elternportal
  • Fähigkeiten-Nachverfolgung
  • Klassenterminplanung
  • Mitarbeiter-Management
  • Mitglieder-Management
  • Online-Anmeldung
  • Online-Zahlungen
  • Team-Management
  • Veranstaltungsmanagement
  • Verfolgen der Teilnahme

Siehe die vollständige Schwimmschulen Software Liste

  • Abrechnung & Rechnungsstellung
  • Berichterstattung
  • Klassen-Management
  • Klassenterminplanung
  • Kostümmanagement
  • Kundenmanagement
  • Mitarbeiter-Management
  • Online-Anmeldung
  • Online-Zahlungen
  • Self-Service Portal
  • Verfolgen der Teilnahme
  • Verkaufspunkt POS

Siehe die vollständige Tanzschulsoftware Liste

  • Angebotsmanagement
  • Anmeldebestätigung
  • Erinnerungen
  • Gruppenanmeldung
  • Kalenderverwaltung
  • Marketing-Management
  • Online-Anmeldung
  • Registrierung vor Ort
  • Teilnehmer-Tracking
  • Umfragen & Feedback
  • Wartelisten-Management
  • Zahlungsabwicklung

Siehe die vollständige Teilnehmerregistrierung Software Liste

  • Ausschuss-Management
  • E-Mail Marketing
  • Finanzmanagement
  • Fundraising-Management
  • Gebühren-Management
  • Job-Anzeigetafel
  • Kapitel-Verwaltung
  • Mitglieder-Gemeinschaften
  • Mitglieder-Portal
  • Mitgliederverzeichnis
  • Mitgliedschaft-Management
  • Veranstaltungsmanagement
  • Wahlmanagement
  • Website-Management

Siehe die vollständige Vereinssoftware Liste

Amilia Alternativen

Mehr Alternativen zu Amilia

Amilia – Nutzerbewertungen

Alle Bewertungen lesen

Gesamtbewertung

4,4/5

Durchschnittliche Bewertung

Benutzerfreundlichkeit 4,2
Kundenservice 4,6
Funktionen 3,9
Preis-Leistungs-Verhältnis 4,1

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Zoé F.
Recreation and Tourism Coordinator
Sport, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
  • Gesamtbewertung
    5 /5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5 /5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5 /5
  • Kundenbetreuung
    5 /5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5 /5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 19.8.2019

"Amilia, a good and user-friendly software for every employee"

Kommentare: With Amilia, we no longer have double bookings and we are offering a better customer service. Client can easily register online and manage their activities. Our staff can easily manage rentals and contract.

Vorteile: Amilia is a user-friendly for company who has a lot of employees using the software. It is easy to understand, easy to learn and easy to find your way around. New employees don't need a big training, steps are pretty obvious once you know the basics of the software.
The best thing about Amilia is their after-sale service. They are always contacting you to make you confortable to call if you have any question. They are listening to your concern and trying the best they could to add the features you asked for. They are always doing follow-ups with their client.

Nachteile: It's hard to speak to someone when you call the technical support, you can wait a lot over the phone and finish on a voicemail. If you need immediate assistance, it's hard to get in touch with someone. It seems employee of Amilia working at the technical support are new. I had to chat with them often for technical problems, and rarely they can solve my problem. They are only opening a technical ticket and getting back to me weeks after. Most of the time, I finished by solving my problem alone and find a way around. It seems sometime I know more Amilia than the customer service.

  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 19.8.2019
Lindsay G.
Finance & Operations Manager
Darstellende Künste, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
  • Gesamtbewertung
    4 /5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5 /5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    3 /5
  • Kundenbetreuung
    5 /5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    Nicht bewertet
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    8/10
  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 13.4.2020

"Excellent Customer Service, Some Functionality Still Improving"

Kommentare: Overall, great! As I said there are some issues in finance and reporting, but the quality of their customer service and ease of use outweighs these troubles. Plus - the development team at Amilia is constantly adding and improving upon features! I am hopeful that the troubles we have had in reporting will improve as other features have over our year of using this software.

Vorteile: - Great customer service! Team is always available for questions ranging from quick pokes to lengthy problems
- Easy to use; their mass edit tool has been a life saver! Overall has been easy to train staff in basic functionalities (registrations, refunds, creating activities, etc.)

Nachteile: - Finance & Reporting function still needs some work. Our comptroller has continued troubles with creating reports that show with total accuracy how our organization is performing. Amilia has been helpful in pointing me in the right direction, but their reports are not very customizable. What they lack in customization is the number of reports they offer; however that is not always enough.

  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 13.4.2020
Kelly B.
  • Gesamtbewertung
    2 /5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4 /5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    2 /5
  • Kundenbetreuung
    5 /5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    2 /5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    1/10
  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 14.10.2016

"If you like to talk with Customer Support...."

Kommentare: ...Then Amilia is for you! They are super nice, and very helpful in trying to find solutions. My problem was that there were just too many problems to be solved.... I encountered a lot of "wackiness", which is my general term for things not working as described. For example, I ran a report and got data from someone else' business records in a different language and from 2007... In the onboarding process, the sales guy was sooooooo nice. Promised me no problem to cancel if it didn't work out. They originally wanted and entire year's commitment but there was no way I would commit my new business to an unknown for an entire year.... so I signed up based on the promise of a way out. I was initially very excited... their support to get setup seemed very strong. But throughout the setup process, random bugs in the system simply resulted in unproductive time sucking loops and holes. Promised flexibility proved to be "oops - nope, can't really do that"... so I was never actually able to open up shop with the Amilia system. The first impressions are great ~ but Salesman was Not Nice when I had to break up with them. I was held to pay an entire month in advance because they were closed over the new year holiday and I was unable to contact anyone to make my cancelation by the end of month deadline. Their response when I tried to make my case implied that I should actually owe them more money for "all the time they spent training me" - which was really us all trying to fix the wackiness that occurred during my setup process. Just not worth it until they get it sorted out.
Could be a really cute system for a simple setup.
And their support team is really nice. ;)

Vorteile: customer support is very nice

Nachteile: not flexible enough

Antwort des Softwareanbieters

von Amilia an 18.10.2016

Hi Kelly,
Thank you for your feedback, we are not taking it lightly.

We are sorry to hear about your mixed experience with Amilia and understand how frustrated you were with the process.

Every business we come across is different and we are actively and consistently learning about the diverse and complex business rules that our current an potential clients have. As a result, we've implemented new procedures to double and triple check that we are a fit for the businesses we work with.

If you have any other feedback (good or back)for us, we'd be happy to hear it. You can reach us at customersuccess@amilia.com

  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 14.10.2016
Nicole P.
Owner
Sport, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
  • Gesamtbewertung
    4 /5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4 /5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4 /5
  • Kundenbetreuung
    5 /5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    4 /5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 6.4.2020

"Excellent customer service"

Kommentare: It's been wonderful. I'm huge on personal service and they have the best help.

Vorteile: The assistance provided is phenomenal. Lots of options for many things. I mostly love that they are always growing it. I hope for more options in the future.

Nachteile: It was a complicated learning curve. And some features that the "other guys" have, are not a priority for amilia.

  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 6.4.2020
Dwayne D.
IT Mnager
Non-Profit-Organisation Management, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
  • Gesamtbewertung
    5 /5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4 /5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4 /5
  • Kundenbetreuung
    5 /5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5 /5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 31.3.2020

"Great Software - Very valuable to any organization"

Vorteile: This is an amazing software. We are using it to track registrations and transactions relating to our summer camp. This software has helped the organization throughout the summer. We are now working through the financial reporting to for the previous year. The major reason for our organization was the ability to generate RL-24 tax slips.

Nachteile: There is a steep learning curve for this software. We need a few weeks to get used to all the functionalities. I would like to see some additional functions added: 1- Ability to back date transactions
2- Track and issue donation receipts
3- Send notification to different email address' based on the activity
4- More options for levels of access (ex: the ability for agent to
5- Easier/Customization financial reporting

  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 31.3.2020