Wer nutzt diese Software?

Alle Hotels, Apartments mit Hotelservice, Gruppenhotels, unabhängige Hotels, Studentenheime, Jugendherbergen, Lokale

Durchschnittliche Bewertung

14 Bewertungen
  • Gesamt 5 / 5
  • Benutzerfreundlichkeit 5 / 5
  • Kundenservice 5 / 5
  • Funktionen 5 / 5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis 4.5 / 5

Produktdetails

  • Kostenlose Version Nein
  • Kostenlose Testversion Ja
  • Einsatz Cloud, SaaS, Web
  • Training Persönlich
    Live Online
    Webinare
    Dokumentation
  • Kundenbetreuung Support während der Geschäftszeiten
    Online

Angaben zum Hersteller

  • Guestline
  • http://www.guestline.com/
  • Gegründet 1991

Über Rezlynx PMS

Rezlynx ist ein PCI-konformes Liegenschaftsverwaltungssystem, mit dem Objekte jeder Größenordnung einschließlich Buchungen und Betrieb effizient und profitabel verwaltet werden können. Die Software wird in der Cloud gehostet und enthält viele Module, die unter einer einheitlichen Oberfläche laufen. Es gibt Schnittstellen zu führenden Online-Reisevermittlern (OTAs), globalen Distributionssystemen (GDS), anderen Guestline-Lösungen und Systemen von Drittanbietern. Alles wird in Echtzeit aktualisiert, Tarife und Verfügbarkeit können umfassend verwaltet werden, so dass alle Chancen zur Umsatzmaximierung genutzt werden.

Rezlynx PMS Funktionen

  • CRM
  • Catering
  • Einzelne Immobilie
  • Ferien-Vermietung
  • GDS-/OTA-Integration
  • Instandhaltungsmanagement
  • Integrierte Buchführung
  • Marketing-Automatisierung
  • Mehrere Immobilien
  • Mitarbeitermanagement
  • Online-Buchung
  • Treueprogramm
  • Verkaufspunkt POS
  • Verlängerter Aufenthalt

Die hilfreichsten Reviews für Rezlynx PMS

Empowering software that is easy to use and read. True property management at it's best.

Bewertet am 11.5.2017
Tony C.
Compant IT / Comms Manager
Gastgewerbe, 1.001-5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Centralisation, standardisation and channel distribution,

Vorteile: The team at Guestline have a refreshing common sense approach to Hotel Property Management. With industry grassroots professionals throughout their departments from first line support to the development team, you are assured of quality service, support and advice at all times. Seamless distribution of live availability across all channels with the ability to flex pricing easily, automatically and/or at will has proved invaluable. Ease of use combined with common sense terminology has proven successful in training staff at all levels from on-site front desk personnel to off-site head office accountants. Several years on from our first hotel install, we now have the full Guestline product set throughout our entire group. Being guest-centric has always maintained our strong position in the marketplace and with Guestlines help, we are now starting to offer digital check-in with smartphone door entry. Customers wishing to use this technology can be assured of swift check-in and check-out all safely transacted within PCI-DSS compliance.
Guestline? .....No Brainer!

Nachteile: No one product be it bespoke or otherwise, is perfect but in my opinion, Rezlynx ticks more boxes than the competition. Having implemented and worked with several PMS over the years as well as researching plenty of others, I am satisfied that we have the best of the breed.

Antwort des Softwareanbieters

von Guestline an 11.5.2017

Thank you for the fantastic review Tony!

Great Product, Great Customer Service

Bewertet am 8.2.2018
Tori A.
Group Revenue & Distribution Manager
Gastgewerbe, 1.001-5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis

Vorteile: Guestline deliver on everything they say they will! They have great account management, the implementation process is thorough and we are guided through every step and made to feel at ease. It is seamless and stress-free. The Cloud based system ensures that access to the system is never an issue. The Guestline systems have allowed us to become much more efficient in our operation. The whole booking process is a much simpler and speedier process, making the customer journey more enjoyable for our guests. Guestline is a company with great customer service and hands on support when required which is exactly what we wanted in choosing a provider.

Antwort des Softwareanbieters

von Guestline an 13.2.2018

Thank you Tori - It is a pleasure to work with Legacy hotels and the team!

I have used Guestline and rezlynx in several of the properties I have managed and it's great.

Bewertet am 10.5.2017
Susie F.
Former General Manager
Gastgewerbe, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
4 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
4 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Very easy to integrate, we used zonal as well so good till linking system and good layout for housekeeping, revenue, forecasting etc. Great support from help desk.

Vorteile: Help desk fantastic and when you have had no training on the system and are self taught they are a godsend. Overall navigation very simple and for managers you can do everything if you know how!

Nachteile: Lack of training for new staff, pricing makes it difficult for smaller hotels to invest in this which is imperative particularly when staff leave and take all the knowledge with them. Groups and setting up packages still need to be simplified.

Antwort des Softwareanbieters

von Guestline an 10.5.2017

Thank you for the review Susie!

We wouldn't want to run one of our hotel's without it

Bewertet am 19.6.2018
Verified Reviewer
General Manager
Gastgewerbe
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
4 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Rezlynx saves us time and is continuously evolving to keep up with new developments.

Vorteile: Guestline's systems and Rezlynx in particular make managing our three hotel's easier for us. The systems are reliable and well thought out with in depth functionality which gives us an edge over some of the competition.

Nachteile: There is little to dislike but if there's to be one complaint it's that the system is quite complicated for new starters to learn.

Antwort des Softwareanbieters

von Guestline an 21.6.2018

Thank you very much for taking the time to leave us a review. Fantastic feedback and very much appreciated!

An upcoming product to watch out for

Bewertet am 14.5.2018
Verified Reviewer
VP Revenue Management
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
4/5
Gesamt
4 / 5
Benutzerfreundlichkeit
4 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
4 / 5
Kundenbetreuung
3 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Vorteile: the PMS platform is a great all in one platform. It is very easy to use and has great flexibility in it. The data capture of the PMS is also great and therefore the system is capable of collection vital bits of data.

Nachteile: The system is capable of collecting good data but the system should be able to provide more reports. At the moment the choice is limited but this could be improved going forward.

Lies weitere Bewertungen