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Was ist Rezlynx?

Rezlynx ist ein PCI-konformes Liegenschaftsverwaltungssystem, mit dem Objekte jeder Größenordnung einschließlich Buchungen und Betrieb effizient und profitabel verwaltet werden können. Die Software wird in der Cloud gehostet und enthält viele Module, die unter einer einheitlichen Oberfläche laufen. Es gibt Schnittstellen zu führenden Online-Reisevermittlern (OTAs), globalen Distributionssystemen (GDS), anderen Guestline-Lösungen und Systemen von Drittanbietern. Alles wird in Echtzeit aktualisiert, Tarife und Verfügbarkeit können umfassend verwaltet werden, so dass alle Chancen zur Umsatzmaximierung genutzt werden.

Wer verwendet Rezlynx?

Alle Hotels, Apartments mit Hotelservice, Gruppenhotels, unabhängige Hotels, Studentenheime, Jugendherbergen, Lokale

Rezlynx Software - 1
Rezlynx Software - 2
Rezlynx Software - 3
Rezlynx Software - 4
Rezlynx Software - 5

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Rezlynx

Rezlynx

4,8 (16)
250,00 $
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
35
Keine Integrationen gefunden
4,8 (16)
4,7 (16)
4,9 (16)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
Häufig bewertet

Holidu

Lokales Produkt
80,00 €
einmalig
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
122
4
4,7 (71)
4,3 (71)
4,6 (71)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu Rezlynx

Holidu
Am besten bewertete Funktionen
Datensynchronisation
Kalenderverwaltung
Reservierung-Management
Stayntouch  PMS
Am besten bewertete Funktionen
Integrierte Buchführung
Online-Buchung
Raten-Management
HOPE
Am besten bewertete Funktionen
Für dieses Produkt wurden noch keine Funktionen durch Nutzer bewertet.
Hostaway
Am besten bewertete Funktionen
Für die Ferienvermietung
Gästekommunikation
Reservierung-Management
RMS Cloud
Am besten bewertete Funktionen
Kundenbetreuung
Raten-Management
Reservierung-Management
WebRezPro
Am besten bewertete Funktionen
Front Desk Management
Online-Buchung
Reservierung-Management
Newbook
Am besten bewertete Funktionen
Kundenmanagement
Online-Anmeldung
Reservierung-Management
mycloud PMS
Am besten bewertete Funktionen
Front Desk Management
Raten-Management
Reservierung-Management
IQware
Am besten bewertete Funktionen
GDS-/OTA-Integration
Online-Buchung
Reservierung-Management

Bewertungen über Rezlynx

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,8
Benutzerfreundlichkeit
4,8
Kundenservice
4,9
Funktionen
4,8
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,7

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
81%
4
19%
Tori
Tori
Group Revenue & Distribution Manager in UK
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Gastgewerbe, 1.001–5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Great Product, Great Customer Service

5,0 vor 6 Jahren

Vorteile:

Guestline deliver on everything they say they will! They have great account management, the implementation process is thorough and we are guided through every step and made to feel at ease. It is seamless and stress-free. The Cloud based system ensures that access to the system is never an issue. The Guestline systems have allowed us to become much more efficient in our operation. The whole booking process is a much simpler and speedier process, making the customer journey more enjoyable for our guests. Guestline is a company with great customer service and hands on support when required which is exactly what we wanted in choosing a provider.

Antwort von Guestline

vor 6 Jahren

Thank you Tori - It is a pleasure to work with Legacy hotels and the team!

Verifizierter Rezensent
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Gastgewerbe, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Great PMS for Big / Small Size Hotels

5,0 vor 6 Monaten

Kommentare: So far so good and looking forward putting it in other hotels

Vorteile:

The best part about rezlynx is the flexibility in making changes to the system in order to support each individual business and match their needs. The Selfcheck in that has been introduced to us is a wonderfull tool that makes the hotel succsesfull

Nachteile:

With is being could based platform ofther error due to the internet speed.

Verifizierter Rezensent
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

An upcoming product to watch out for

4,0 vor 6 Jahren

Vorteile:

the PMS platform is a great all in one platform. It is very easy to use and has great flexibility in it. The data capture of the PMS is also great and therefore the system is capable of collection vital bits of data.

Nachteile:

The system is capable of collecting good data but the system should be able to provide more reports. At the moment the choice is limited but this could be improved going forward.

Tony
Compant IT / Comms Manager in UK
Gastgewerbe, 1.001–5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Empowering software that is easy to use and read. True property management at it's best.

5,0 vor 7 Jahren

Kommentare: Centralisation, standardisation and channel distribution,

Vorteile:

The team at Guestline have a refreshing common sense approach to Hotel Property Management. With industry grassroots professionals throughout their departments from first line support to the development team, you are assured of quality service, support and advice at all times. Seamless distribution of live availability across all channels with the ability to flex pricing easily, automatically and/or at will has proved invaluable. Ease of use combined with common sense terminology has proven successful in training staff at all levels from on-site front desk personnel to off-site head office accountants. Several years on from our first hotel install, we now have the full Guestline product set throughout our entire group. Being guest-centric has always maintained our strong position in the marketplace and with Guestlines help, we are now starting to offer digital check-in with smartphone door entry. Customers wishing to use this technology can be assured of swift check-in and check-out all safely transacted within PCI-DSS compliance. Guestline? .....No Brainer!

Nachteile:

No one product be it bespoke or otherwise, is perfect but in my opinion, Rezlynx ticks more boxes than the competition. Having implemented and worked with several PMS over the years as well as researching plenty of others, I am satisfied that we have the best of the breed.

Antwort von Guestline

vor 7 Jahren

Thank you for the fantastic review Tony!

Andreea
Front of House Manager in UK
Gastgewerbe, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

PMS user friendly

5,0 letztes Jahr

Kommentare: I am satisfied by this program and I am confident that soon will be the strongest PMS on the market as it is always seeking to upgrade and implement new futures of the software which is amazing

Vorteile:

I like the complexity of the software and how user friendly it is. You are able complete tasks in multiple ways . I also like the amount of reports you can pull from the system.

Nachteile:

nothing. maybe the integration with OTAs vcc

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