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Was ist FieldFlo?

FIELDFLO ist eine umfassende Außendienstmanagementplattform, die speziell für Spezial-Subunternehmen in der Baubranche entwickelt wurde. Die Software rationalisiert die Kommunikation zwischen Außendienstmitarbeitenden, Büropersonal und Kunden, indem sie Echtzeitzugriff auf Projektinformationen bietet und es Außendienstmitarbeitenden ermöglicht, Aufgaben über ein mobiles Gerät zu erledigen.

FIELDFLO ermöglicht eine effiziente Verwaltung von Projekten über folgende Module: Zeit, Terminplanung, Sicherheit, Lagerverwaltung, Schulung, Zertifizierungen und CRM.

Wer verwendet FieldFlo?

Spezial-Subunternehmen in der Bauindustrie

FieldFlo Software - 1
FieldFlo Software - 2
FieldFlo Software - 3
FieldFlo Software - 4

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FieldFlo

FieldFlo

4,9 (23)
Keine Preise gefunden
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
36
3
4,8 (23)
5,0 (23)
4,9 (23)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
Keine Preise gefunden
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
23
Keine Integrationen gefunden
4,2 (93)
4,3 (93)
4,9 (93)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu FieldFlo

HeavyJob
Am besten bewertete Funktionen
Budget Tracking
Mobiler Zugriff
Timesheet Management
Procore
Am besten bewertete Funktionen
Dokumentenmanagement
Mehrere Projekte
Mobiler Zugriff
Fieldwire
Am besten bewertete Funktionen
Dokumentenmanagement
Mobiler Zugriff
Projekt-Nachverfolgung
SiteDocs
Am besten bewertete Funktionen
Inspektions-Management
Störfallmanagement
Vorfall-Berichterstattung
RAKEN
Am besten bewertete Funktionen
Mehrere Projekte
Mobiler Zugriff
Projekt-Nachverfolgung
SafetyPlusWeb
Am besten bewertete Funktionen
Betriebliches Gesundheitsmanagement
Kursverwaltung
Trainingsverwaltung
QuickBooks Enterprise
Am besten bewertete Funktionen
Abrechnung & Rechnungsstellung
Finanzberichterstattung
Kontenabgleich
Sage Construction Suite
Am besten bewertete Funktionen
Abrechnung & Rechnungsstellung
Forderungen
Verbindlichkeiten
Archdesk
Am besten bewertete Funktionen
Bestell-Management
Budget Tracking
Mehrere Projekte

Bewertungen über FieldFlo

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,9
Benutzerfreundlichkeit
4,8
Kundenservice
4,9
Funktionen
4,7
Preis-Leistungs-Verhältnis
5,0

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
87%
4
13%
Anayensi
Anayensi
Operations Manager in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Bau, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Field fly to the rescue

5,0 vor 11 Monaten

Kommentare: Wonderful !!! It has helped us manage our daily tasks in a more organized matter and helped our company step it up a notch.

Vorteile:

I mostly enjoy the fact that it keeps everything together. One portal does it all!! I love how easy you can customize it and how they are constantly adding more features.

Nachteile:

If I have to choose something to complain about I think it would just be the time it takes to implement all the data , inventory in particular is my headache. But I don’t think that has anything to do with field flos system .

Antwort von FieldFlo

vor 10 Monaten

Thank you, Anayensi! We're so happy that FieldFlō is helping your company stay more organized!

Frantz
Project - Office Engineer in USA
Bau, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Enjoying the Experience of FieldFlo

5,0 vor 2 Monaten Neu

Kommentare: Over all we are happy with the use of FieldFlo both in the office and in the field. Once we got the hang of it.

Vorteile:

Simple to use. Keeps good track of the man hours. Our miss time has gone down significantly simple by having the men verify their hours on a daily basis.

Nachteile:

I have not experienced anything as yet to be disliked.

Matthew
Sr project director in USA
Bau, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Must have Software

5,0 vor 2 Monaten Neu

Kommentare: It makes our paperwork, extremely streamline with real time updates to our clientele.

Vorteile:

Simply put, user-friendly for the entire staff.

Nachteile:

Absolutely nothing, I find this product extremely easy to use

Nahree
Regional Safety Manager in USA
Bau, 201–500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Champion Painting Review

5,0 vor 2 Monaten Neu

Kommentare: FF had been an excellent tool/platform that my field crews can use to properly document site activities, inspections, trainings, incidents all from the convenience of their mobile devices.

Vorteile:

It’s very user friendly; Also the ability to customize forms and tasks.

Nachteile:

There is no demo video or training video available to distribute to new users.

Kristen
Chief Operations Officer in USA
Bau, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Best Bang for your Buck.

5,0 letztes Jahr

Kommentare: It has been a roller coaster of emotions from all levels of staff. The end users concern about the change in process (ended up loving it and are so glad we switched from paper job books), administrative staffing learning how to utilize new technology (again who love the ease an access of everything being in one system for tracking training, and ease of support for the field supervisor), to our accountant who is so excited for the inventory tracking system. It was a nerve wracking process at first to implement and get everyone on board with the idea, but once we started the process and encouraged our staff to try it and give us feedback on how we could better help them with the paperwork in the field there is not one employee at any level that would go back to the "old way" of doing things.

Vorteile:

The support is was critical in the implementation and training. They were knowledgeable and attentive to our needs. We rolled out to offices and realized we need to get thing set up in one first then roll out the second. They were great at helping us regroup and implement our plan to suite our needs.

Nachteile:

The headquarters platform is still in development for the corporate level oversight. I am excited to see all the opportunities this developed platform will offer the corporate level staff.

Antwort von FieldFlo

letztes Jahr

Thank you, Kristen, for the great review! We're so happy the team has ended up loving it, despite rolling out such a big change!