NewVoiceMedia

NewVoiceMedia

von NewVoiceMedia

Wer verwendet NewVoiceMedia?

Zu den Kunden zählen kleine Unternehmen mit nur wenigen Mitarbeitern am Telefon bis hin zu großen Unternehmen und Kontaktzentren mit mehreren Standorten in verschiedenen Ländern mit Tausenden von Agenten.

Was ist NewVoiceMedia?

NewVoiceMedia ist der führende Anbieter von Cloud-Kontaktcenter-Software für Salesforce, mit der Vertriebs- und Serviceorganisationen ihre Agenten sofort per Telefon, E-Mail und über soziale Kanäle mit Interessenten und Kunden verbinden können. NewVoiceMedia bietet ContactWorld, eine globale Cloud-Kommunikationsplattform mit garantierter Plattformverfügbarkeit von 99,999 Prozent.

NewVoiceMedia – Details

NewVoiceMedia

http://www.newvoicemedia.com

Gegründet 1992

NewVoiceMedia – Preisübersicht

NewVoiceMedia bietet keine Gratisversion und keine kostenlose Testversion. Weitere Preisinformationen für NewVoiceMedia findest du unten.

Kostenlose Version

Nein

Gratis Testen

Nein

Einsatz

Cloud, SaaS, Web

Training

Persönlich

Live Online

Webinare

Dokumentation

Kundenbetreuung

24/7 (Live Vertreter)

NewVoiceMedia Funktionen

CEM Software (Customer Experience Management)
Analytik
Befragung / Umfragemanagement
Dashboard
Empfindungsanalyse
Feedback-Management
Kundensegmentierung
Multichannel-Datenerfassung
Prädiktive Analytik
Textanalyse
Wissensmanagement
Anrufaufzeichnung
Anrufprotokoll
Anruftext-Aufzeichnung
Berichterstattung / Analyse
Echtzeit-Chat
Eskalationsmanagement
Gemischtes Call-Center
Inbound Callcenter
Interaktive Sprachantwort
Kampagnenmanagement
Manuelles Wahlsystem
Outbound-Callcenter
Progressives Wählersystem
Prädiktive Wähler
Warteschlangenmanagement
Anrufaufzeichnung
Anrufprotokoll
Call Center
Mehrfache Skripts
Stimmenanpassung
Telefon-Tasteneingabe
Text in Sprache (verwandeln)
Umfrage-Management
Voice-Mail
Weiterleitung von Anrufen (Call Routing)
Anrufaufzeichnung
Automatische Einwahl
Dashboard
Datenmanagement
Kampagnenmanagement
Lead Scoring
Lead-Distribution
Lead-Erfassung
Leistungsmanagement
Management der Anruflisten
Call-Center-Management
E-Mail-Management
Leistungskennzahlen
Live-Chat
Self-Service Portal
Social-Media-Integration
Terminverwaltung
Umfragen & Feedback
Virtueller Assistent
Warnungen / Eskalation
Warteschlangenmanagement
Wissensdatenbank
Workflow-Management
Anrufüberwachung
Automatisches Telefonwählgerät
Berichterstattung / Analyse
Call-Center-Management
IVR / Spracherkennung
Kontaktmanagement
Prädiktive Wähler
Telemarketing-Management
VoIP (IP-Telefonie)

NewVoiceMedia – Nutzerbewertungen

Zeigt 5 von 60 Nutzerbewertungen

Gesamt
4.4/5
Benutzerfreundlichkeit
4.4/5
Kundenservice
4.5/5
Funktionen
4.4/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
4.3/5
Jesse J.
Support, Operations Manager
Computer-Software, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
  • Overall Rating
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Likelihood to Recommend
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 11.11.2019

"A great partner"

Kommentare: We were having multiple problems with our previous vendor. We made the decision to change to NVM and from the start this was an amazing tool for our agents.

Vorteile: The software is stable, easy to use and the support is amazing.

Nachteile: There are a few basic reports that they are lacking and they need a better Supervisor Dashboard

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 11.11.2019
Sarah R.
Head of Customer Service
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Overall Rating
    4/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    3/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    4/5
  • Likelihood to Recommend
    Unrated
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 20.12.2017

"Level of support & relationship with NVM developed hugely - great centralisation support "

Vorteile: The Contactworld software, integrated with our Query Management software was a significant enabler for step change from 10 Customer Service Centres nationwide, to virtual centralisation and latterly to full centralisation. It has allowed us to unlock the capacity we have and optimise resources to give the best possible Service Level to our customers.

Nachteile: Colleagues with previous experience of other software / telephony systems have found some of the functionality / features to be a bit 'behind'. This was one of the reasons for our recent up-grade to the UCD platform, which should have resolved some issues.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 20.12.2017
Kaylen C.
Executive Assistant
Personalbeschaffung & -besetzung, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
  • Overall Rating
    4/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    2/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    3/5
  • Kundenbetreuung
    3/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    Unrated
  • Likelihood to Recommend
    6/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 12.12.2019

"Difficult to fix technical issues"

Kommentare: The pros outweigh the cons and that is why we continue to use this program.

Vorteile: This product can be integrated with salesforce which allows for us to monitor calls and record them. It also allows us to make more calls with the voicemail drop option.

Nachteile: The software is so advanced that every time a technical issue arises I cannot fix it by myself and always have to reach out to customer support. This process does take some time as they are an international company and there is a time difference. Sometimes what I describe seems to be a problem that they do not understand what I mean and it is difficult to work with customer support. They definitely try to help though so I wouldn't say that their customer service is bad, it's just that the product isn't very user friendly and is more technical so it makes troubleshooting an issue.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 12.12.2019
Ryan S.
Membership Account Executive
Computer-Software, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
  • Overall Rating
    3/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    2/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4/5
  • Kundenbetreuung
    Unrated
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    Unrated
  • Likelihood to Recommend
    5/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 12.9.2019

"I'm always having to wait on NewVoiceMedia"

Vorteile: I like the face that NewVoiceMedia runs in the background and I don't have to think about it most of the time. Call transfers are top notch with the software. It is easy to change the number I'm ringing and the interface is simply enough.

Nachteile: I spend most of my day waiting on NewVoiceMedia to catch up with Salesforce. Salesforce might take 4 seconds to load a record. NewVoiceMedia will often take another 10 seconds on top of that before I can dial the number. I dislike the fact that the NewVoiceMedia window insists on popping up when I'm making a call. That is not helpful. There should be a way to keep it minimized indefinitely.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 12.9.2019
Greg B.
Salesforce Product Owner
Elektrische/elektronische Fertigung, 5.001-10.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
  • Overall Rating
    4/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    3/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    3/5
  • Kundenbetreuung
    3/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    3/5
  • Likelihood to Recommend
    4/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Quelle: SoftwareAdvice
  • Bewertet am 4.12.2018

"Implemented as CTI for former company"

Vorteile: When they work the features of NVM work brilliantly. Integrating with the CRM solution picking up the contact details and presenting them to the call centre agent so they can see who is on the call before the customer speaks. Allowing call logging in real time and a set period of cool down between calls so that extra notes and further actions can be undertaken.

Nachteile: The configuration page can be a little clunky at times. And confusing when designing the initial call flow. Once it's all set up the dashboard is quite basic and reporting was difficult to get too much useful information from for the management.

  • Quelle des Nutzers 
  • Quelle: SoftwareAdvice
  • Bewertet am 4.12.2018