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Was ist TicketSearch?

TicketSearch ist eine komplette Event-Ticketing-, Box-Office-Management-, CRM- und Fundraising-Lösung, die Organisationen jeder Größe die Tools und den Support zum Verkauf von Tickets, Registrierungen, Workshops, Waren sowie zur Annahme von Spenden und zur Verwaltung von Kundenbeziehungen bietet.

TicketSearch bietet zwei Serviceebenen, die Standard Edition mit Funktionen für jede Organisation und die Enterprise Solution, die zusätzliche Dienstleistungen wie Marketing, Telefonverkauf und zusätzliche Support-Services bietet.

Wer verwendet TicketSearch?

Veranstaltungsorte, Arenen, Schulen und Universitäten, Zentren für darstellende Künste, Sporteinrichtungen, Theater, Rennstrecken, Festivals, Orchester, Chorgruppen, Tanzstudios und jede andere Organisation, die Veranstaltungen abhält.

TicketSearch Software - 1
TicketSearch Software - 2
TicketSearch Software - 3

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TicketSearch

TicketSearch

4,8 (13)
Keine Preise gefunden
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
41
6
4,5 (13)
5,0 (13)
5,0 (13)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
25,00 €
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
194
22
4,0 (18.786)
4,0 (18.786)
4,1 (18.786)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu TicketSearch

Salesforce Sales Cloud
Am besten bewertete Funktionen
CRM
Kundendatenbank
Kundenmanagement
Eventbrite
Am besten bewertete Funktionen
Eventplanung
Online-Anmeldung
Registrierungs-Management
Showpass
Am besten bewertete Funktionen
Barcode/Ticket Scanning
Mobiler Zugriff
Ticket-Reservierungen
Purplepass Ticketing
Am besten bewertete Funktionen
Barcode/Ticket Scanning
Kundendatenverwaltung
Ticket-Reservierungen
Raklet
Am besten bewertete Funktionen
Mitglieder-Datenbank
Registrierungs-Management
Zahlungsabwicklung
Angage
Am besten bewertete Funktionen
Mobiler Zugriff
Real-Time Updates
Teilnehmer-Management
AudienceView
Am besten bewertete Funktionen
Berichterstattung / Analyse
Ticket-Reservierungen
Verkaufsberichte
Ticket Tailor
Am besten bewertete Funktionen
Online-Anmeldung
Registrierungs-Management
Ticket-Reservierungen
ThunderTix
Am besten bewertete Funktionen
Event-Ticketing
Eventplanung
Ticket-Reservierungen

Bewertungen über TicketSearch

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,8
Benutzerfreundlichkeit
4,5
Kundenservice
5,0
Funktionen
4,4
Preis-Leistungs-Verhältnis
5,0

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
85%
4
15%
Sarah
Office Manager in USA
Unterhaltung, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Omak Stampede P.R.C.A. Rodeo

5,0 letztes Jahr

Kommentare: I have no problems that the AMAZING TicketSearch team has not been able to solve. This is a great program and a great company to work with!

Vorteile:

The amazing support from the team and the ease of operating the program.

Nachteile:

I would like to have our standing orders transfer to the next season onto the current seat map.

Antwort von TicketSearch

letztes Jahr

Hi Sarah! Thank you for the glowing review. TicketSearch can already automatically assign seats across all of your events when buying a Subscription or Flex package. To add to this great function, TicketSearch is looking at the ability to send out renewal notices to subscribers with their seats attached. A great feature to have and a real time saver. Stay tuned. Thanks again!

Stephen
CEO in USA
Unterhaltung, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Outstanding Ticketsearch Company

5,0 vor 2 Jahren

Kommentare: Overall experience with Ticketsearch is a A+ (Great), no complaints.

Vorteile:

Ticketsearch customer service is oustanding, and the product is exactly what we are looking for.. We are pleased with the service and product we recieve from the Ticketsearch business.

Nachteile:

Weekend contact, need to be more available 24 hours a day all week for companies that's open 24/7

Antwort von TicketSearch

letztes Jahr

As always, it's great to hear from you Stephen, and we appreciate you taking the time to leave a review. We always make ourselves available when a client has urgent business critical issues and if required, elevate the issue to our TicketSearch engineers.

John
Executive Director in Kanada
Darstellende Künste, Selbstständig
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

A solid ticketing option

4,0 letztes Jahr

Vorteile:

Excellent customer service. Excellent price.

Nachteile:

The lack of integration with other platforms such as stripe and wordpress. The lack of overall automation. The sometimes un-intuitive user experience as an administrator.

Antwort von TicketSearch

letztes Jahr

Appreciate the review John! For clarification, TicketSearch is fully integrated with Stripe including their credit card terminal for ease of online and walk-up credit card payments. Plus, TicketSearch integrates with a number of other payment gateways. TicketSearch takes integration requests from our customers seriously and requests like Wordpress are always considered for future integrations. Many of the box office processes are automated, like pre/post event emails, on-sale and off-sales for events and ticket types if the Admin sets up the automation.

Rick
Member of the Board of Directors in USA
Darstellende Künste, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Lots of flexibility, easy to use and meets all of our needs

5,0 vor 2 Jahren

Kommentare: Very positive. Great support. No surprises - it did what we expected and could do everything promised. (which was a common problem with other services we've used in the past). A great solution for a very small company like ours.

Vorteile:

-Simple setup and easy to create events by non-technical users-Flexible event display/setup (our events & tickets can vary significantly)-Easy integration with our website-Very reasonable pricing (no charge for donations)-Easy to create pre-event emails and reminders

Nachteile:

-Integration with MailChimp not really automated.

Antwort von TicketSearch

letztes Jahr

We appreciate the review Rick! TicketSearch is a modern ticketing system and for that reason, the system can do many things better than platforms you’ve used in the past. And for a great price! I'm glad the TicketSearch Support Team's efforts have helped create a great experience for you by helping you automate pre and post event emails generated from TicketSearch. It's important to keep in mind that your MailChimp subscription plan may dictate the functionality you get from the MailChimp integration. Thanks!

Cyndee
President in USA
Marketing & Werbung, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Valuable part of our sales process

5,0 vor 2 Jahren

Vorteile:

The thing that I love the most is the value we get from the CRM and the analytics reports. We're able to see where our guests are coming from and maximize our our ROI.

Nachteile:

The initial setup can be tedious, but the support team is friendly as they walk you through the process. And, once you get the core setup done, creating new branded email responses, ticket templates, and events is a breeze.

Antwort von TicketSearch

letztes Jahr

Thanks for taking the time to leave a review Cyndee! We're happy to hear that the extra analytic tools and reports worked out so well for you. New ticketing systems can be a challenge and sometimes even overwhelming, but your TicketSearch Team is dedicated to making your first on-sale as smooth as possible. A positive ROI for everyone!