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Was ist Hotello?

Verbessere die Leistung deiner Immobilien mit Hotello.
Eine fortschrittliche cloudbasierte Hotel-Management-Software, die dir hilft, all deine Abläufe reibungslos und genau durchzuführen und deine Gäste zufrieden zu stellen.

Wer verwendet Hotello?

Hotello ist ein Hospitality-Management-System für Hotels und Einrichtungen mit 20 oder mehr Zimmern. Es ist auf Englisch und Französisch verfügbar.

Hotello Software - 1
Hotello Software - 2
Hotello Software - 3

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Hotello

Hotello

4,5 (89)
1,00 $
Jahr
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
31
Keine Integrationen gefunden
4,5 (89)
4,4 (89)
4,7 (89)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
Keine Preise gefunden
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
126
37
4,6 (847)
4,6 (847)
4,7 (847)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu Hotello

Hostaway
Am besten bewertete Funktionen
Für die Ferienvermietung
Kalenderverwaltung
Reservierung-Management
IQware
Am besten bewertete Funktionen
Front Desk Management
GDS-/OTA-Integration
Online-Buchung
Opera
Am besten bewertete Funktionen
Adressleiste
Suchmaschine
Tab-Management
OPERA Cloud Property Management
Am besten bewertete Funktionen
Haushaltungsmanagement
Inventarverwaltung
Reservierung-Management
Frontdesk Anywhere
Am besten bewertete Funktionen
CRM
Gruppenreservierungen
Zahlungsabwicklung
Maestro PMS
Am besten bewertete Funktionen
Für dieses Produkt wurden noch keine Funktionen durch Nutzer bewertet.
ANEMONE
Am besten bewertete Funktionen
Für dieses Produkt wurden noch keine Funktionen durch Nutzer bewertet.
HOPE
Am besten bewertete Funktionen
Für dieses Produkt wurden noch keine Funktionen durch Nutzer bewertet.
Mini Hotel PMS
Am besten bewertete Funktionen
GDS-/OTA-Integration
Online-Buchung
Reservierung-Management

Bewertungen über Hotello

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,5
Benutzerfreundlichkeit
4,5
Kundenservice
4,7
Funktionen
4,4
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,4

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
58%
4
36%
3
4%
2
1%
Cristina Marcano
Cristina Marcano
E-Coach Senior ILC Academy in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Nicht angeboten
Herkunft der Bewertung

Fully compatible with your system installed in your hotel and is in the cloud.

5,0 vor 6 Jahren

Kommentare: It is an advanced property management software that helps you run all your operations smoothly and accurately, and helps keep your guests happy.

Vorteile:

It is absolutely compatible with any system that previously has its hotel establishment and that makes it versatile and demanding. It is in the Cloud and that makes information accessible in a fast way and from the device available, avoiding large investments in storage equipment and hosting of information that makes the access to data cumbersome. If main feature is that it works as: booking engine, GDS, CRS, revenue manager, task manager, marketing email and many others.

Nachteile:

Finding a flaw in a system so friendly and versatile for the management of a hotel is difficult, because any aspect of failure is forgotten when we see the great benefits of this system and even better when it collaborates to keep the guests satisfied, The joy of a client and thanks for the good service always erase any failure that could have the Hotello PMS system.

Daniel
Revenue manager in USA
Gastgewerbe, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Excellent system and service

5,0 vor 3 Jahren

Kommentare: Overall we have enjoyed working with Hotello and the people at Mingus. The software is a major improvement over our prior PMS and has allowed us to be much more efficient because the system allows us to do our work more quickly and with more automation. When we have an issue there service team is very responsive which saves us the time and effort of trying to figure things out on our own.

Vorteile:

The software is intuitive and easy to learn and use. It has all the features that we require and strong reporting capability. Managing rates is made easier by the accessibility and presentation of data. We changed from an existing system to Hotello for one property and started new with Hotello in another and in both cases implementation went smoothly due to the excellent service staff that the company employs.

Nachteile:

One area of improvement would be having an in house booking engine that would create a more seamless integration with Hotello. The current system works very well but is not as user friendly as Hotello. Overall it is not a major area of concern.

Antwort von Hotello

vor 3 Jahren

Good morning Daniel, Thank you so much for taking the time to share your experience with Hotello. We are so glad to work with you and your team! Rest assured that your comments will be shared with our team and will help us improving our solutions. Best,

Djenabou
Marketing Director in Kanada
Gastgewerbe, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

A very Good tool

3,0 vor 7 Jahren

Kommentare: It is a good tool to ensure we don't have overbooking. It is accessible for all staff members and accountance.

Vorteile:

Easy to use

Benoît
Front Desk Manager in Kanada
Gastgewerbe, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Hotello Softwar usage

4,0 vor 3 Jahren

Kommentare: Hotello software is good, very good. I do like it and have been using it at different properties.
Great customer service and fast.

Vorteile:

The software is easy to use and friendly. Many different options in all areas.

Nachteile:

Configuration of room rates. Some steps have to be repeated to configure rates with the room types.

Antwort von Hotello

vor 3 Jahren

Hi Benoit, Thank you so much for sharing your experience with Hotello! It's a real pleasure to work on a daily basis with you and your team at Hotel Sacacomie. All of your comments will be taking into consideration and will help us improving our PMS. Best regards,

Catherine
Convention services manager in Kanada
Gastgewerbe, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

User friendly and efficient

5,0 vor 3 Jahren

Vorteile:

Excellent technical support and they keep updating you with new tools or services available. Well organized for migration and training. Good partnership with specialists from different service branches.

Nachteile:

Reports are customizable, but difficult to do so by yourself.

Antwort von Hotello

vor 3 Jahren

Hello Catherine, thank you so much for sharing your experience with Hotello! We are glad that you are satisfied with our software and services. It's a real pleasure for us to work with your team at Le Grand Lodge Mont-Tremblant. Best regards,

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