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Was ist Hotello?

Verbessere die Leistung deiner Immobilien mit Hotello.
Eine fortschrittliche cloudbasierte Hotel-Management-Software, die dir hilft, all deine Abläufe reibungslos und genau durchzuführen und deine Gäste zufrieden zu stellen.

Wer verwendet Hotello?

Hotello ist ein Hospitality-Management-System für Hotels und Einrichtungen mit 20 oder mehr Zimmern. Es ist auf Englisch und Französisch verfügbar.

Hotello Software - 1
Hotello Software - 2
Hotello Software - 3

Du bist nicht sicher, ob Hotello das Richtige ist? Mit einer beliebten Alternative vergleichen

Hotello

Hotello

4,5 (89)
1,00 $
Jahr
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
31
Keine Integrationen gefunden
4,5 (89)
4,4 (89)
4,7 (89)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
25.000,00 $
einmalig
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
46
5
3,8 (23)
4,2 (23)
4,3 (23)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

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Online-Buchung
Opera
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Kundenbetreuung
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Reservierung-Management

Bewertungen über Hotello

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,5
Benutzerfreundlichkeit
4,5
Kundenservice
4,7
Funktionen
4,4
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,4

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
58%
4
36%
3
4%
2
1%
Guillaume
eCommerce manager in Kanada
Gastgewerbe, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Easy to use and evolutive software for Hotelier

5,0 vor 9 Jahren

Kommentare: As my position of ecommerce, revenues and distribution manager, I am asked on a daily basis to manage the rates, the inventory and the numerous 3rd parties the Hotel works with. Hotello is a easy to use, evolution according the new trends and designed to manage Rates and Inventory easily.

Vorteile:

Yield Management module is perfect to manage all rates, availabilities and restrictions for all rate plans, and for all channel managed rates. The Marketing features is also extremely convenient for our sales team, for our markets scopes and for our emailing campaing.

Nachteile:

The software would definitively gain in value if the Software would have a Rate Optimization System that would be able to recommand rates and inventory mangement based on : previous year performances, on the book forecasts, outliers, city compression demands, remaning demand, etc.

Chantal
Directrice des ventes in Kanada
Gastgewerbe, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Satisfaction

4,0 vor 3 Jahren

Kommentare: Excellent service from the sales and support departments

Vorteile:

Friendly user for the individual client and group manager.

Nachteile:

I don't know what I have to comment beacause we are very satisfy.

Antwort von Hotello

vor 3 Jahren

Hi Chantal, Thank you so much for your comments! Our team is proud to work with you. Best regards,

Jamil
Receptionist in Kanada
Verwendete die Software für: Nicht angeboten
Herkunft der Bewertung

Exceptionally user friendly, but could be better in allowing much more folio edits.

3,0 vor 10 Jahren

Kommentare: Pros: Nice interface design
Folio management is practical and easy to get to..
Night Audit is very efficient and precise
Report system is easy access
Cons:System can be much faster
There are some on going technical glitches with the system
Does not allow user to edit or add notes to automatically booked reservations
System should include different ways to get to access points
Interfact is effiecent yet could look much sharper to the eye

Emilie
Chief Receptionnist in Kanada
Gastgewerbe, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

The customer service alone makes this a wonderful product!

5,0 vor 8 Jahren

Kommentare: Hotello is without a doubt a great software that meets and even exceeds our needs. It's various features are really helpful at managing our establishment as a whole. It does require a little bit of practice to fully understand it and it's interface could be slightly more user friendly, but its customer service is by far one of the best we have ever experienced.

Vorteile:

The customer service! Prompt, efficient, and friendly, it is by far one of the best!

Nachteile:

The learning curve can be difficult. It's different reports can be customized but there is no easy way to do so by ourselves.

Antwort von Hotello

vor 8 Jahren

Thank you for taking the time to give us your feedback! We are happy to read that you are enjoying Hotello and that the support team is up to your expectation. The support team is happy to customize the different reports for you. As the reports gather a lot of information as you say, there are no easy way to do it. Thank you again!

Frédérick
Directrice de l'hébergement in Kanada
Gastgewerbe, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Good product for small to medium hotel

4,0 vor 4 Jahren

Vorteile:

This software is very userfriendly and takes to time for new employee to get familiar with. The team behind it is amazing and there for you if you need help or if you have ideas on how to improve the product.

Nachteile:

The banquet platform is not optimized for hotels that have multiple (more than 5) meeting rooms. Small things could be improved that would make your life easier.

Antwort von Hotello

vor 4 Jahren

Dear Frederick, Thank you for taking the time to share your experience with Hotello, it's a pleasure to work with Hotel Plaza Valleyfield's team! Also, rest assured that your comments have been taken into consideration. Regards,

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