Was ist Hotello?

Verbessere die Leistung deiner Immobilien mit Hotello.
Eine fortschrittliche cloudbasierte Hotel-Management-Software, die dir hilft, all deine Abläufe reibungslos und genau durchzuführen und deine Gäste zufrieden zu stellen.

Wer verwendet Hotello?

Hotello ist ein Hospitality-Management-System für Hotels und Einrichtungen mit 20 oder mehr Zimmern. Es ist auf Englisch und Französisch verfügbar.

Hotello – Details

Hotello

2001 gegründet

Hotello – Details

Hotello

2001 gegründet

Hotello – Videos und Bilder

Hotello Software - 1 - Vorschau
Hotello Software - 2 - Vorschau
Hotello Software - 3 - Vorschau
Hotello Software - 4 - Vorschau

Kosten ähnlicher Produkte wie Hotello vergleichen

Startpreis

85,00 $/Monat
Nicht verfügbar
Nicht verfügbar
Nicht verfügbar

Kostenlose Version

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Gratis Testen

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Hotello – Bereitstellung und Support

Kundenbetreuung

  • E-Mail/Helpdesk
  • FAQ/Forum
  • Wissensdatenbank
  • Telefon-Support
  • 24/7 Live-Support
  • Chat

Einsatz

  • Cloud, SaaS, webbasiert
  • Windows (Desktop)
  • Windows (On-Premise)
  • Linux (On-Premise)
  • Android (mobil)
  • iPad (mobil)

Training

  • Persönlich
  • Live Online
  • Webinare
  • Dokumentation
  • Videos

Funktionen von Hotello

  • API
  • Abrechnung & Rechnungsstellung
  • Abrechnungssatz-Management
  • Aktivitäts-Dashboard
  • Angebotsmanagement
  • Anpassbare Vorlagen
  • Benutzer-Management
  • Berichterstattung / Analyse
  • Berichterstattung und Statistik
  • CRM
  • Catering-Management
  • Daten-Import / -Export
  • Datensynchronisation
  • Drittanbieter-Integration
  • Einzelne Immobilie
  • Elektronische Zahlungen
  • Ertragsmanagement
  • Front Desk Management
  • Für die Ferienvermietung
  • GDS-/OTA-Integration
  • Gasterlebnis-Management
  • Haushaltungsmanagement
  • Instandhaltungsmanagement
  • Integrierte Buchführung
  • Inventarverwaltung
  • Kalenderverwaltung
  • Kanalmanagement
  • Kreditkartenbearbeitung
  • Kundendatenbank
  • Marketing-Automatisierung
  • Mehrere Immobilien
  • Mehrere Standorte
  • Mehrere Währungen
  • Mitarbeitermanagement
  • Multichannel-Management
  • Online-Buchung
  • Preis- / Margen-Management
  • Rabattmanagement
  • Raten-Management
  • Rechnungsmanagement
  • Reservierung-Management
  • Reservierungs-Management
  • Review Management
  • Spa-/Aktivitätsmanagement
  • Treueprogramm
  • Verfügbarkeit-Management
  • Verkaufspunkt POS
  • Verlängerter Aufenthalt
  • Wartungsplanung
  • Zimmerbuchung

Siehe die vollständige Hotelsoftware Liste

Alternativen für Hotello

Mehr Alternativen zu Hotello

Erfahrungen mit Hotello

Alle 75 Nutzerbewertungen lesen

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,5
Benutzerfreundlichkeit
4,4
Kundenservice
4,7
Funktionen
4,3
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,4

Nutzerbewertungen nach Bewertung

5
43
4
27
3
4
2
1

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001
Cristina marcano L.
Cristina marcano L.
E-Coach Senior ILC Academy in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Nicht angeboten
Herkunft der Bewertung

Fully compatible with your system installed in your hotel and is in the cloud.

5 vor 4 Jahren

Kommentare: It is an advanced property management software that helps you run all your operations smoothly and accurately, and helps keep your guests happy.

Vorteile:

It is absolutely compatible with any system that previously has its hotel establishment and that makes it versatile and demanding. It is in the Cloud and that makes information accessible in a fast way and from the device available, avoiding large investments in storage equipment and hosting of information that makes the access to data cumbersome. If main feature is that it works as: booking engine, GDS, CRS, revenue manager, task manager, marketing email and many others.

Nachteile:

Finding a flaw in a system so friendly and versatile for the management of a hotel is difficult, because any aspect of failure is forgotten when we see the great benefits of this system and even better when it collaborates to keep the guests satisfied, The joy of a client and thanks for the good service always erase any failure that could have the Hotello PMS system.

Daniel C.
Revenue manager in USA
Gastgewerbe, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Excellent system and service

5 vor 6 Monaten

Kommentare: Overall we have enjoyed working with Hotello and the people at Mingus. The software is a major improvement over our prior PMS and has allowed us to be much more efficient because the system allows us to do our work more quickly and with more automation. When we have an issue there service team is very responsive which saves us the time and effort of trying to figure things out on our own.

Vorteile:

The software is intuitive and easy to learn and use. It has all the features that we require and strong reporting capability. Managing rates is made easier by the accessibility and presentation of data. We changed from an existing system to Hotello for one property and started new with Hotello in another and in both cases implementation went smoothly due to the excellent service staff that the company employs.

Nachteile:

One area of improvement would be having an in house booking engine that would create a more seamless integration with Hotello. The current system works very well but is not as user friendly as Hotello. Overall it is not a major area of concern.

Antwort von Hotello

vor 6 Monaten

Good morning Daniel, Thank you so much for taking the time to share your experience with Hotello. We are so glad to work with you and your team! Rest assured that your comments will be shared with our team and will help us improving our solutions. Best,

Djenabou B.
Marketing Director in Kanada
Gastgewerbe, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

A very Good tool

3 vor 5 Jahren

Kommentare: It is a good tool to ensure we don't have overbooking. It is accessible for all staff members and accountance.

Vorteile:

Easy to use

Sandra S.
Directrice Centre de réservations Essipit in Kanada
Gastgewerbe, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Le meilleure produit

5 vor 3 Monaten

Kommentare: Nous avons un excellent service après vente, c'Est ce qui distingue encore plus le produit.

Vorteile:

La comptabilité est parfaite. Il a beaucoup de particularités pour aider à la gestion et à la réservation.

Nachteile:

Il n'ets aps adéquat pour els campings. Les équipements de camping sont tellement différents qu'il est difficile de mettre en ligne la location sans que nous ayon sde sproblèmes en allouant les taerrains

Antwort von Hotello

vor 2 Monaten

Hi Sandra, Thank you for taking the time to share your experience with Hotello! It's a real pleasure to work with you and your team at Essipit. Best,

Benoît T.
Front Desk Manager in Kanada
Gastgewerbe, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Hotello Softwar usage

4 vor 6 Monaten

Kommentare: Hotello software is good, very good. I do like it and have been using it at different properties.
Great customer service and fast.

Vorteile:

The software is easy to use and friendly. Many different options in all areas.

Nachteile:

Configuration of room rates. Some steps have to be repeated to configure rates with the room types.

Antwort von Hotello

vor 6 Monaten

Hi Benoit, Thank you so much for sharing your experience with Hotello! It's a real pleasure to work on a daily basis with you and your team at Hotel Sacacomie. All of your comments will be taking into consideration and will help us improving our PMS. Best regards,