Blitz Sales Software

Blitz Sales Software

von Double A Solutions

Wer verwendet Blitz Sales Software?

Jedes Unternehmen, das nach dem Verkauf Nachfassaktionen automatisieren möchte. Versicherungsmaklerbüros, Hypothekenmaklerbüros, Immobilienmaklerbüros, Finanzberatungen, Heimdienstleistungen, Gebäudeindustrie, Fertigung und mehr.

Was ist Blitz Sales Software?

Mit Blitz Sales Software können Vertriebsteams mehr Geschäfte abschließen, indem sie den Lead-Management-Prozess rationalisieren. Mit Blitz Intelligent Automation kann dein Unternehmen sein Vertriebspersonal darüber informieren, für welche Leads jeden Tag Nachfassaktionen nötig sind, vorab geplante Nachfassaktionen durchführen und Terminerinnerungen bereitstellen. Fordere eine kostenlose Demo oder Testversion an und erfahre, wie du mit Blitz deinen Verkaufsprozess rationalisieren und gleichzeitig die Produktivität und die Leistung deiner Mitarbeitenden verbessern kannst.

Blitz Sales Software – Details

Double A Solutions

http://www.doubleasolutions.net

Gegründet 2003

Blitz Sales Software – Kostenübersicht

Blitz Sales Software bietet keine Gratisversion, aber eine kostenlose Testversion. Die kostenpflichtige Version von Blitz Sales Software ist ab 35,00 $/Monat verfügbar.

Startpreis

35,00 $/Monat

Kostenlose Version

Nein

Gratis Testen

Ja

Einsatz

Cloud, SaaS, Web

Mobile - iOS Native

Mobile - Android Native

Training

Live Online

Webinare

Dokumentation

Kundenbetreuung

Support während der Geschäftszeiten

Online

Blitz Sales Software Funktionen

CRM Software für Kleinunternehmen
Angebote / Vorschläge
Aufgabenmanagement
Dokumentenspeicher
Gebietsmanagement
Kalender-/Erinnerungssystem
Lead Scoring
Live-Chat
Marketing-Automatisierung-Integration
Prognose
Segmentierung
Social-Media-Integration
Visitenkarten-/Ausweis-Scanning
Angebote / Vorschläge
Aufgabenmanagement
Dokumentenspeicher
E-Mail Marketing
Gebietsmanagement
Interne Chat-Integration
Kalender-/Erinnerungssystem
Lead Scoring
Marketing-Automatisierung-Integration
Mobiler Zugriff
Segmentierung
Social-Media-Integration
Kampagnenmanagement
Lead Scoring
Lead Segmentierung
Lead-Distribution
Lead-Erfassung
Lead-Pflege
Pipeline-Management
Planungs-Tools
Quellen-Nachverfolgung
Verfolgung von Interaktionen
Affiliate-Marketing
Bonus-Verteilung
Feedback-Management
Kampagnenmanagement
Kontaktmanagement
Leadmanagement
Mitarbeiterempfehlungs-Management
Partner-Verweisliste
Treueprogramm

Blitz Sales Software – Nutzerbewertungen

Zeigt 5 von 51 Nutzerbewertungen

Gesamt
4,7/5
Benutzerfreundlichkeit
4,5/5
Kundenservice
4,9/5
Funktionen
4,4/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,8/5
Tyler R.
Owner/Business Consultant
Versicherung, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 1.2.2019

"Back to Blitz!"

Kommentare: Overall it's been pretty fantastic. [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] is a great support specialist. It's easy for me to do what I need with my leads and customers. Update information, upload files, tag them, Etc.

Vorteile: I love the workflows feature. Having automated email built into an already robust lead system and CRM is a major perk. The ability to easily customize, categorize, and tag lead types so it's easy to find exactly what you're looking for is also really nice.

Nachteile: The only thing I might say that I don't like is that I can't activate, deactivate, or customize workflows myself. You have to call support to do that. But the robust functionality far outweighs this issue.

Antwort des Softwareanbieters

von Double A Solutions an 4.2.2019

Thanks for the feedback Tyler! We are glad you are loving the workflow feature!

Recently we pushed a software release so you are able to turn workflows on and off depending on if your account status (user or admin). Give us a call if you have any additional questions! :)

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 1.2.2019
Suzanne S.
Licensed Producer
Versicherung, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 25.7.2019

"Blitz for Bucks "

Kommentare: Love the whole experience. We started with just one user and have grown our business. We have now expanded to 5 users. We are able to customize it per user based on their individual needs and focus within the company.

Vorteile: It's very easy to use. It its customizable to our needs. It organizes the day for our whole office. The support I receive from our account executive is amazing. He listens to what I would like the software to do and helps to make it happen. He is quick to response and truly " gets it".

Nachteile: I don't like that a couple of features that I want to add to my customization are not available yet. I would like to be able to simply hit the enter key when searching for a client.

Antwort des Softwareanbieters

von Double A Solutions an 1.8.2019

Thanks for your review Suzanne! We really appreciate hearing feedback on our system and how it is helping you grow your business.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 25.7.2019
Mark C.
owner / agent
  • Gesamtbewertung
    1/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    1/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    Nicht bewertet
  • Kundenbetreuung
    1/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    Nicht bewertet
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    Nicht bewertet
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 14.1.2016

"I can not figure out how this is going to work with my leads "

Kommentare: this is my 2nd year using this ...I still can not figure out how it works and what it can do for me. I did load 3033 leads into it today with help from Julie. She seemed to know what she was doing but I did not see how its going to help me. I guess I need more time to figure this out.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 14.1.2016
Kyle D.
Office Manager
Versicherung, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 27.7.2017

"Very smooth, plenty of options, and great customer support."

Kommentare: Sometimes I do not like that the blitz features do no work together with Allstate features, but I believe that is more the fault of Allstate.

Vorteile: I like how they continue to improve the software, as well as take feedback from the users. One of the customer rep is very helpful every time I speak with her, and she checks on us frequently. Great customer support for a great product.

Antwort des Softwareanbieters

von Double A Solutions an 27.7.2017

Thank you for the feedback Kyle! We really appreciate it and will share the great feedback with Diane!

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 27.7.2017
Dominic C.
Agent
Versicherung, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Kostenlose Testversion
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 11.3.2019

"Blitz lead management"

Kommentare: Easy to set up. The support was a HUGE help. I was lucky enough to have my executive walk me through everything, I never ONCE felt unsure or unclear on how I'm going to be able use this to benefit my office. I can see how flexible and applicable this software could be to ANY business because of it's capacity for customization. Best of all they offer this product for a very fair price, it shows there interest to keep your business "in the black".

Vorteile: The best part about this software is the use of the work flows. This automatically preforms an action sequentially after another action or change. This allows you to follow up with your clients with mechanical efficiency. If you set yourself up right you never have to miss a follow up or to remind a client.

Nachteile: There is no built in soft phone. Its not the worst set back but it could be convenient to have that.

Antwort des Softwareanbieters

von Double A Solutions an 18.3.2019

Thank you for the review! We appreciate you taking the time our of your business day to leave us a review!

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 11.3.2019