Wir helfen Unternehmen seit 18 Jahren,
bessere Software zu finden

Was ist Bindy?

Bindy Retail Execution Software hilft Einzelhandels- und Gastgewerbemarken, Standards und Programme pünktlich und vollständig an jedem Standort umzusetzen. Steigern Sie die Leistung mit benutzerdefinierten Checklisten, Fotos und Unterschriften und einem geschlossenen Korrekturworkflow.

Schnellere Site-Ausführung: Erstellen Sie benutzerdefinierte Formulare, um Werbeaktionen einzuführen, Markenstandards oder Betriebsverfahren zu überprüfen.

Steigern Sie die Produktivität: Optimieren Sie Ihren Inspektionsablauf, indem Sie Papierformulare, Excel und Verzögerungen eliminieren.

Wer verwendet Bindy?

Einzelhändler mit mehreren Einheiten, Bauwesen, Convenience Stores, Konsumgüter, Facility Management, Hotels und Gastgewerbe, Parken, Erdöl, Apotheken, Restaurants, QSR, Spas.

Bindy Software - 1
Bindy Software - 2
Bindy Software - 3
Bindy Software - 4

Du bist nicht sicher, ob Bindy das Richtige ist? Mit einer beliebten Alternative vergleichen

Bindy

Bindy

4,9 (15)
119,00 €
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
115
2
4,8 (15)
4,8 (15)
4,8 (15)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
10,00 $
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
435
141
4,1 (2.790)
4,2 (2.790)
4,3 (2.790)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu Bindy

Wrike
Am besten bewertete Funktionen
Dashboard-Erstellung
Finanzmanagement
Konfigurierbarer Workflow
Asana
Am besten bewertete Funktionen
Aufgabenmanagement
Projektmanagement
Projektplanung/Terminierung
FranConnect
Am besten bewertete Funktionen
Franchise-Intranet
Leistungskennzahlen
Zugriffskontrollen / Berechtigungen
MeazureUp
Am besten bewertete Funktionen
Inspektions-Management
Mobiler Zugriff
Wirtschaftsprüfung-Management
QT9 QMS
Am besten bewertete Funktionen
Corrective and Preventive Action (CAPA)
Dokumentenmanagement
Dokumentenspeicher
Mobile2b
Am besten bewertete Funktionen
Mobiler Zugriff
Prozessmodellierung & Design
Workflow-Management
monday.com
Am besten bewertete Funktionen
Bestandsverfolgung
Fälligkeits-Tracking
Produktkennzeichnung
Quixy
Am besten bewertete Funktionen
Formularerstellung und -design
Für die No-Code-Entwicklung
Zugriffskontrollen / Berechtigungen
AppBase DCM & BPM Platform
Am besten bewertete Funktionen
Aufgabenmanagement
Kontaktmanagement
Workflow-Konfiguration

Bewertungen über Bindy

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,9
Benutzerfreundlichkeit
4,8
Kundenservice
4,8
Funktionen
4,6
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,8

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
87%
4
13%
Carol
Quality Assurance in USA
Restaurants, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Calibration

4,0 vor 6 Monaten

Kommentare: Very good. Quick responses with links to my questions.

Vorteile:

Reports, ease of creating a calibration

Nachteile:

When modifying a submitted calibration, it would be good if new submitted calibration was auto sent to appropriate parties

Antwort von Bindy

vor 6 Monaten

Thank you for your review. We appreciate the feedback. With regards to updates to an existing calibration, changes are not sent automatically. You can however manually send them using the built-in inspection email function and selecting the applicable recipients from the list of site affiliated users. This gives the sender granular control. Note that user new user comments, including action plan comments, are sent automatically. Again, we appreciate your feedback.

Steve
Senior Vice President in Kanada
Einzelhandel, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

An Invaluable Tool

5,0 vor 6 Monaten

Kommentare: We have had a very positive experience with the Bindy platform, and with the service and support we have required from time to time.

Vorteile:

With a network approaching 400 units nationwide, Bindy is an invaluable resource. The archiving of reports, photos, and more provide us the historical data we need to effectively manage and support our Franchisees.

Nachteile:

My complaint isn't an issue with Bindy, but with the personnel who submit the reports. Inconsistency in the collection of information is a human challenge we are still working to address.

Antwort von Bindy

vor 6 Monaten

Thank you for your review. We are noting the challenge posed by human submissions. Many customers now utilize the “Mandatory photos” and/or “Mandatory videos” feature of Bindy to provide photographic evidence that the standard was met. However, there is always the challenge. We appreciate the insight and the partnership.

Kendra
Manager in USA
Gesundheit, Wellness & Fitness, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Most Effective Compliance Platform!

5,0 vor 6 Monaten

Vorteile:

The Bindy platform has been amazing for our company. Bindy makes everything easy, from setting up compliance forms, conducting location visits, and exporting visit data. Everything I need is just a click away. Every time I have a question and reach out to the support team, their response is prompt and thorough. There is nothing more I could ask of a compliance platform.

Nachteile:

There is nothing. Anything I have had an issue with the Bindy team has helped rectify the issue.

Antwort von Bindy

vor 6 Monaten

Thank you for your review. Your feedback and questions over the years have been very helpful and contributed to product features and new capabilities. We appreciate the partnership and are always available to answer your questions and assist.

Nelson
Division Sales and Operations Manager - West in USA
Automotive, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Bindy works

5,0 vor 6 Monaten

Kommentare: [sensitive content hidden] has been great from the very beginning and slows down when I need him to.

Vorteile:

I like that we are able to customize the inspections and run various reports. I also like that you can view Inspections side by side.

Nachteile:

I wish you could narrow a report before running it and not have to insert a filter.

Antwort von Bindy

vor 6 Monaten

Thanks for your review. Customization and 27+ reports, graphs, and charts, are essential parts of the Bindy platform. Thank you for your feedback about report filtering. This is done for speed with “sensible defaults”, but we appreciate that some users may want to control the report, the first time around. We will discuss this further with the product group.

Eric
Vice President of Operations in USA
Essen & Trinken, 501–1.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Bindy is the right compliance tool

5,0 vor 6 Monaten

Kommentare: [sensitive content hidden] and the entire team are always willing to assist us in running a successful restaurant company by validating that our systems and protocols are being followed.

Vorteile:

The ease of the platform itself. They have templates for you to customize to fit your business model.

Nachteile:

The ability to add items to reviews via email.

Antwort von Bindy

vor 6 Monaten

Thank you for your review. Food service is not for the faint of heart! We are delighted to a partner and play a role in validating your systems and protocols. We also appreciate your feedback.