Wir helfen Unternehmen seit 17 Jahren,
bessere Software zu finden
Was ist Nibol?
Nibol ist eine Lösung zur Buchung von Schreibtischen und Besprechungsräumen, die Kundenbüros in gemeinsame Arbeitsbereiche und andere bedarfsgerechte Veranstaltungsorte integriert. Die Lösung ermöglicht es Unternehmen, einen hybriden Arbeitsbereich für ihre Mitarbeitenden einzurichten, sodass es ihnen freisteht, dort zu arbeiten, wo es ihnen am besten gefällt.
Mit Nibol können Nutzer Schreibtische, Räume, Parkplätze und gemeinsam nutzbare Ressourcen buchen, sehen, wo Mitarbeitende arbeiten, die Arbeitswoche planen, Besucher ohne Bürokratieaufwand ins Büro einladen und die Annahme persönlicher Lieferungen im Büro erleichtern.
Wer verwendet Nibol?
Start-ups, KMU, Konzerne: Mit Nibol können Unternehmen jeder Größe das Beste aus ihren Arbeitsbereichen herausholen und Kosten sparen, während sie ihr Team zufriedener machen.
Du bist nicht sicher, ob Nibol das Richtige ist?
Mit einer beliebten Alternative vergleichen
Nibol
Bewertungen über Nibol
Really usefull!
Kommentare: Perfect for my use. Easy, helpful and stable
Vorteile:
Easy to use, really helpfull to book a desk
Nachteile:
Each time I used it I always found what I need, no problem and no issues, for my uses nothing to change
In Betracht gezogene Alternativen:
Amazing System
Kommentare: Nibol assistance and system very appreciated
Vorteile:
Nibol is simple; intuitive and fast - it was a real surprise
Nachteile:
about meeting room reservation there isn't possibility to view more days in the calendar
Nibol review
Vorteile:
I can know if my colleagues will be at office
Nachteile:
I don't like the check-in feature if i reserve a place
Honest Review
Kommentare: it is a positive experience so far, it makes handling spaces easier for us. There have been few issues with the check-in but nothing relevant
Vorteile:
I like how easy it is to set up and use. The assistance is very efficient and fast
Nachteile:
sometimes the check-in are not collected by the app
Exceptional Desk Booking Experience with Nibol
Vorteile:
Easy setup process and superb UX/UI. The setup was a breeze – intuitive steps guides the admin user through the configuration: the system was up and running in no time. The user-friendliness is a huge advantage, saving precious time from back-office perspective and ensuring quick onboarding time to end users.It's evident that Nibol team understands the importance of a user-centric design, and it truly enhances our workspace management process.
Nachteile:
If there's one aspect that could use a bit of improvement, it's the map zoom feature during desk selection. While the map interface is generally helpful, the zooming functionality could be smoother and the way pins can be selected may be improved. Anyway, this represents a minor drawback in the grand scheme of things, and it hasn't significantly impacted the overall satisfaction with the product.