Wir helfen Unternehmen in Deutschland
seit 15 Jahren bei der Softwareauswahl

Was ist Practice?

Rationalisiere dein Coaching-Geschäft.

Wir helfen den Coaches, klobige, unzusammenhängende und lästige Systeme an einem einfachen Ort zu konsolidieren.

Einfache Planung, die deine Echtzeitverfügbarkeit anzeigt, einfache Formulare zum Sammeln von Informationen, Rechnungen und Zahlungen – alles mit Automatisierungen verbunden.

Erstelle Rechnungen, wiederkehrende Abonnements und Pakete in Sekundenschnelle und erhalte jedes Mal pünktliche Bezahlung.

Die erstklassigen Tools sind für beide Seiten der Geschäftsbeziehung konzipiert und ermöglichen Kundenengagement über das Portal.

Wer verwendet Practice?

Coaches aller Art, Freiberufler und Einzelunternehmer.

Wo kann Practice bereitgestellt werden?

Cloudbasiert
On-Premise (vor Ort)

Über den Anbieter

  • Practice

Support für Practice

  • Telefon-Support
  • Chat

Erhältlich in diesen Ländern

Australien, Bahamas, Belgien, Britische Jungferninseln, Deutschland und 29 weitere

Sprachen

Englisch

Practice Kosten

Startpreis:

4,00 $/Monat
  • Ja, kostenloser Test verfügbar
  • Keine Gratisversion

Practice bietet keine Gratisversion, aber eine kostenlose Testversion. Die kostenpflichtige Version von Practice ist ab 4,00 $/Monat verfügbar.

Über den Anbieter

  • Practice

Support für Practice

  • Telefon-Support
  • Chat

Erhältlich in diesen Ländern

Australien, Bahamas, Belgien, Britische Jungferninseln, Deutschland und 29 weitere

Sprachen

Englisch

Practice – Videos und Bilder

Practice Software - 1
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Videos zu Practice
Practice Software - 1
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Practice Funktionen

  • Abrechnung & Rechnungsstellung
  • Aktivitäts-Dashboard
  • Alarmfunktion / Benachrichtigungen
  • Aufgabenmanagement
  • Berichterstattung und Statistik
  • CRM
  • Dokumentenspeicher
  • Drag-and-Drop
  • Drittanbieter-Integration
  • Eltern-/Schüler-Portal
  • Erinnerungen
  • Filesharing
  • Für Physiotherapie
  • Kalender-Synchronisierung
  • Kalenderverwaltung
  • Kommentare / Notizen
  • Kontaktmanagement
  • Kreditkartenbearbeitung
  • Kundendatenbank
  • Kundenmanagement
  • Kundenportal
  • Kundenspezifisches Branding
  • Mehrere Standorte
  • Mobiler Zugriff
  • Online-Buchung
  • Online-Unterricht
  • Online-Zahlungen
  • Rechnungsmanagement
  • Reservierungs-Management
  • SMS-Erinnerungen
  • SMS-Nachrichtenversand
  • Self-Service Portal
  • Sitzungsnotizen
  • Terminplanung
  • Terminverwaltung
  • Unterrichtsaufzeichnungen
  • Veranstaltungskalender
  • Verfügbarkeit-Management
  • Webseitenintegration
  • Wiederkehrende- / Abonnement-Abrechnung
  • Workflow-Management
  • Zugriffskontrollen / Berechtigungen
  • wiederkehrende Zahlungen mehrerer Zeiträume
  • Übungs-Management

Alternativen für Practice

Gehen Sie neue Wege im Vertrieb – mit der weltweit führenden CRM-Lösung. Verwalten Sie jede Phase Ihrer Kundenbeziehun.
Cloudbasierte und On-Premise-Projektmanagementlösung, mit der Unternehmen jeder Größe Notizen, Aufgaben, Projekte, Datenbanken und mehr verwalten können.
Business-Management-Lösung, mit der Unternehmen Formulare entwerfen, die Terminplanung handhaben, Projekte verwalten und vieles mehr tun können.
ScheduleOnce ist eine End-to-End-Planungslösung, mit der Unternehmen leichter mit potenziellen Neukunden und Kunden in Kontakt treten können.
Capsule ist das intelligente einfache Online-CRM. Kostenloses Konto für bis zu 2 Benutzer oder bezahlte Konten ab $ 12 / Monat.
Hauptmerkmale: – Online-Terminplanung – Verkauf von Abonnements, Multi-Session-Paketen, Gruppencoaching – Vertragsunterzeichnung – Kundenverwaltung
Interne Kommunikationsanwendung, mit der Unternehmen private Teams erstellen und mithilfe von Audio-, Video- und Textnachrichten kommunizieren können.
Die Anwendung hilft dir bei der Planung von Meetings ohne das Hin und Her mit E-Mails.

Bewertungen über Practice

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,9
Benutzerfreundlichkeit
4,8
Kundenservice
5,0
Funktionen
4,6
Preis-Leistungs-Verhältnis
5,0

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
91%
4
9%
Jonathan
Jonathan
Leadership Coach in Kanada
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Professionelles Training & Coaching, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Simple to use, yet feature rich, at an amazing price

5,0 vor 11 Monaten

Vorteile:

Simple and clean user interface for both coach and client; scheduling, client management, and billing all in one platform just makes it easy to run a coaching business. The product team is super responsive to coach needs. The product’s community is always willing to share how they do things in and out of Practice to support each other in building better businesses.

Nachteile:

Integration with Outlook.com/Microsoft 365 is not yet there. Ability to customize how packages work (# of hours vs # of sessions) is not yet possible.

In Betracht gezogene Alternativen: Calendly und OnceHub

Warum Practice gewählt wurde: Practice has a much more pleasant user experience for both coach and client. Price point for Practice was a game changer from the business’ budget perspective.

Zuvor genutzte Software: CoachAccountable

Gründe für den Wechsel zu Practice: Practice was client centric and had everything needed to run the business, above and beyond just scheduling.

Eboni
Owner in USA
Unternehmensberatung, Selbstständig
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

Amazing Company, Software, and Team

5,0 vor 9 Monaten

Kommentare: I'm able to create a streamlined client experience for myself and my clients. It's an amazing software that I can't recommend enough.

Vorteile:

First off, let me say that their customer service is unmatched! [sensitive content hidden] has been amazing as I made the switch to Practice. I asked a question about something before even becoming a customer and [sensitive content hidden] took time out of his day to record a Loom video for me. The platform is still young but advanced and making strides. They keep it simple so it's not overwhelming but it's still robust at the same time.

Nachteile:

No true cons as they really listen to their client bases and add suggestions to their roadmap.

In Betracht gezogene Alternativen: Paperbell

Warum Practice gewählt wurde: The scheduler isn't up to par for coaches or businesses with multiple schedulers and availability. It's a pain to update each individual scheduler in the template AND client portal. The client portal is also clunky and unorganized.

Zuvor genutzte Software: Dubsado

Gründe für den Wechsel zu Practice: Paperbell just didn't appeal to me. It didn't offer the features I would like.

Antwort von Practice

vor 9 Monaten

Eboni, thank you for the kind words! We can't wait to show you the upcoming features we have in store.

John Matthew
John Matthew
Chief Disruptor in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Professionelles Training & Coaching, Selbstständig
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Using Practice Software for managing your coaching business

4,0 letztes Jahr

Kommentare: My overall experience with Practice has been very good. For me, they had the right technology and a decent price point for me as I started my coaching business.

Vorteile:

The ability to create both private and public scheduling options for prospects and clients. Integration into Stripe for managing and tracking invoices.

Nachteile:

It would be nice if there were an integration into an email marking tool to help manage and nurture the early-stage buyers. I would also like a more robust contact tracking to-do tracking function - recent additions are a step in the right direction.

In Betracht gezogene Alternativen: Google Workspace, Salesforce Sales Cloud und HubSpot CRM

Gründe für den Wechsel zu Practice: Price Point - ease of use to get up and running

Antwort von Practice

letztes Jahr

Hi John, thank you for your feedback here! An integration with an email marketing tool - of course. We'll pass this along to our product development team.

Marcy
CEO of Miramare Ponte Press, Story Coach, Author, Speaker, Therapist in USA
Verlagswesen, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Even up-and-coming it's better than most!

5,0 letztes Jahr

Kommentare: Even while I'm waiting on a few pieces to FULLY cover all of my needs, the price, usability, responsiveness of the Practice customer service, UX... all of that make it worth the wait. It's a great platform and it's only getting better every day.

Vorteile:

I don't have enough time to say everything I love about Practice. I love the ease, how everything with my clients is in one place, the calendar and scheduling, the to-dos, the ability to purchase products... it's SOOOO user-friendly. I've used Hubspot, Infusionsoft, Dubsado, and MORE... and this by FAR has the greatest and most intuitive UX.

Nachteile:

It's still growing! Though I've dropped lots of great improvement requests and each of them get a personal response and many have been implemented. I LOVE seeing it actively grow in response to my/our needs. The only things I'm still waiting on are 1. multi-coach capabilities (I want my co-worker to be able to log in as an equal admin to me, through her own login, and interact with our clients). My workaround is that she's signed up as a "client" and I act as a bridge. This will make me REALLY happy when it's implemented. I'm also waiting on a more sophisticated workflow option so save me remembering some of the manual stuff I still need to send to onboard clients, i.e. sending a document I want them to have, or whatever. And finally, I'd love payment plans for my invoices. I currently have to create smaller bills and remember to send them if someone is on a payment plan.

Elijah
Personal Development Coach in USA
Professionelles Training & Coaching, Selbstständig
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

You absolutely want and need this tool as a Coach or Consultant

5,0 letztes Jahr

Kommentare: Exceptional product. Really. Very affordable and it will make your life, business and Coaching easier and look more professional.

Vorteile:

Practice combines many tools and features all into one tool. And it brings them all together into a single app and online presence. In my quest for streamlining and automating as much as I can for my business, Practice was able to check a surprising amount of boxes. No hesitation, just try the free trial. Trust me.Feel free to use my referral code to get to the front of the line quickly:[SENSITIVE CONTENT] don't and poke around a bit first. I love having an app that both myself and clients can use. I love the automation. I especially love how quickly the developers are working on new features to expand the product. Once you join the Practice community, they are extremely quick to offer troubleshooting, feedback and updates.

Nachteile:

The product is still relatively new. You will encounter the occasional minor bug. The dev team is very quick about responding to feedback and squashing bugs. They are also still developing new and ongoing features to continue to better the product.