Wir helfen Unternehmen seit 17 Jahren,
bessere Software zu finden

Was ist Questback?

Questback ist eine 360-Grad-Experience-Management-Plattform, die das Erlebnis der Mitarbeitenden verbessert.

Das Ziel der Lösung besteht darin, Organisationen intelligenter zu machen, indem auf das Feedback der wichtigsten Stakeholder reagiert wird. Als skandinavischer Marktführer für Experience-Management-Lösungen bedient das Unternehmen Kundschaft in Skandinavien und dem Rest der Welt.

Wer verwendet Questback?

Deutschland, Österreich, Schweiz, Norden, Benelux und Großbritannien

Wo kann Questback bereitgestellt werden?

Cloudbasiert
On-Premise (vor Ort)

Über den Anbieter

  • QuestBack
  • 2000 gegründet

Support für Questback

  • Telefon-Support

Erhältlich in diesen Ländern

Albanien, Andorra, Argentinien, Australien, Belgien und 51 weitere

Sprachen

Deutsch, Englisch, Finnisch, Französisch, Niederländisch und 3 weitere

Questback Kosten

Startpreis:

2.500,00 €/Jahr
  • Ja, kostenloser Test verfügbar
  • Keine Gratisversion

Questback bietet keine Gratisversion, aber eine kostenlose Testversion. Die kostenpflichtige Version von Questback ist ab 2.500,00 €/Jahr verfügbar.

Preismodelle Kostenlose Testversion

Über den Anbieter

  • QuestBack
  • 2000 gegründet

Support für Questback

  • Telefon-Support

Erhältlich in diesen Ländern

Albanien, Andorra, Argentinien, Australien, Belgien und 51 weitere

Sprachen

Deutsch, Englisch, Finnisch, Französisch, Niederländisch und 3 weitere

Questback – Videos und Bilder

Questback Software - 1
Questback Software - 2
Questback Software - 3
Questback Software - 4
5 weitere anzeigen
Videos zu Questback
Questback Software - 1
Questback Software - 2
Questback Software - 3
Questback Software - 4

Questback Funktionen

  • Aktionsmanagement
  • Aktivitäts-Dashboard
  • Alarmfunktion / Benachrichtigungen
  • Anonymes Feedback
  • Anpassbare Formulare
  • Anpassbare Fragen
  • Anpassbare Vorlagen
  • Befragungs-/Umfragemanagement
  • Berichterstattung / Analyse
  • CSAT-Umfragestruktur
  • Dashboard
  • Daten-Import / -Export
  • Datenvisualisierung
  • Drittanbieter-Integration
  • E-Mail Marketing
  • E-Mail-Management
  • Engagement-Tracking
  • Feedback-Management
  • Fortschrittsverfolgung
  • Fragen-Verzweigung
  • Fragenkatalog
  • Kommunikationsmanagement
  • Kontinuierliches Feedback
  • Kundenerlebnis-Management
  • Kundenhistorie
  • Kundensegmentierung
  • Leistungsmanagement
  • Management von Performance-Auswertungen
  • Mehrsprachig
  • Mobile Umfrage
  • Multi-Channel-Vertrieb
  • Multichannel-Datenerfassung
  • NPS-Umfragestruktur
  • Negatives Feedback Management
  • Offline-Antwort-Sammlung
  • Pulsbefragungen
  • SMS-Nachrichtenversand
  • Sentiment-Analyse
  • Trend-Analysen
  • URL-Anpassung
  • Umfragen & Feedback
  • Verzweigungslogik
  • Visuelle Analytik
  • Zielsetzung/-verfolgung
  • Überwachung der Beschwerden

Alternativen für Questback

Ermöglicht es jedem, professionelle Online-Umfragen schnell und einfach zu erstellen.
Umfragelösung für Mitarbeiterfeedback. Unterstützt Ihre Führungskräfte mit individuellen und umsetzbaren Erkenntnissen aus Leistungsbewertungen. Netigate ist DSGVO-konform.
Erstellung von Online-Umfragen in mehreren Sprachen für Unternehmen jeder Größe mit Multi-Channel-Verteilung und Echtzeit-Berichterstattung.
LimeSurvey ist eine cloudbasierte Software zur Erstellung und Durchführung von Umfragen für Marktforschung, Kundenfeedback, Bildung und mehr.
Software für Mitarbeiterengagement, Mitarbeitererfahrung und Personalwesen für dein Unternehmen.
Das 360-Grad-Feedback-Tool von Survey Sparrow hilft, das Wachstum zu fördern, die Mitarbeitererfahrung zu verbessern und die Fluktuation zu reduzieren. Probiere einfach die kostenlose Testversion aus.
Analysiere deine besten und schlechtesten Ergebnisse mit vorgefertigten Vorlagen, automatisiere deinen Prozess und erstelle mühelos Berichte mit Jotform.
SurveyGizmo ist die weltweit beste Umfrage- und Data-Insights-Plattform, mit der du intelligentere Entscheidungen treffen kannst.
Delighted ist der einfachste und schnellste Weg, um Einblicke in Kunden-, Mitarbeiter-, Partner- und Lieferantenerfahrungen zu erfassen und dementsprechend zu handeln.

Bewertungen über Questback

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,8
Benutzerfreundlichkeit
4,4
Kundenservice
4,7
Funktionen
4,6
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,5

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
75%
4
25%
Christof
Systemreporter in Schweiz
Militär, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

professionelle Mitarbeitenden und Kundenbefragungen

5,0 vor 3 Monaten

Kommentare: Unsere Zufriedenheitsumfragen bei Mitarbeitenden und Kunden können mit Questback schnell erstellt und ausgewertet werden.
Alle Umfragen und einzelne Fragen können problemlos kopiert und wiederverwendet werden.

Vorteile:

Die Benutzerführung ist sehr übersichtlich. Ich kann Layout der Umfrage wie auch des Einladungs-E-Mails selber gestalten und so auch Logo und Farben meiner Organisation verwenden. Die Umfrage selber bietet zahleiche Fragetypen mit diversen Kombinationsmöglichkeiten an. Anzeigebedingungen sind sehr einfach zu erstellen. Die Auswertung lässt keine Wünsche offen. Ob Tabelle oder Grafik, alles lässt sich detailliert einstellen. Die Ergebnisse lassen sich anschliessend in den gängigsten Formaten exportieren und nach Wunsch weiterbearbeiten. Toll ist auch die Möglichkeit eines Vergleichs mehrerer Umfragen.

Nachteile:

Leider sind noch nicht alle Hilfeseiten und Tipps in Deutsch verfügbar. Das ist aber kein Problem mit den heute verfügbaren Übersetzungsmöglichkeiten. Teilweise bleiben E-Mails mit dem Absender feedback@questback.net (Einladungen) im Spam-Filter der Organisation hängen.

In Betracht gezogene Alternativen: LimeSurvey und UmfrageOnline

Gründe für den Wechsel zu Questback: Die guten Erfahrungen mit Questback in der Vergangenheit. Die Auswertemöglichkeiten.

Antwort von QuestBack

vor 3 Monaten

Vielen Dank für Ihr Feedback! Es freut uns zu hören, dass Questback für Sie einfach zu bedienen ist und Sie alle Berichtsoptionen finden, die Sie benötigen. Während des Sommers haben wir an der deutschen Übersetzung der Academy gearbeitet. Wir befinden uns jetzt in der Launch-Phase dieser Übersetzungen. Die deutsche Acadmey wird dann den gleichen Umfang wie die englische haben. Haben Sie schon darüber nachgedacht, Einladungen von Ihrer eigenen E-Mail-Domäne aus zu versenden, indem Sie SPF + DKIM einrichten? Wenden Sie sich gerne an Ihren Kundenbetreuer, damit er Ihnen mehr über diese Möglichkeit erzählen kann.

Jörg
Berufsoffizier in Schweiz
Öffentliche Sicherheit, 5.001–10.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Benutzerfreundliches Umfragetool

5,0 vor 2 Jahren

Kommentare: optimales Verhältnis von Aufwand und Ertrag für Ergebnisse im Bereich Befragung von Mitarbeitenden und Kunden

Vorteile:

Einfachheit, insbesondere der Wiederverwendbarkeit von Umfragen

Nachteile:

Für die Auswertung: Lesbarkeit der Beschriftung von Diagrammen und Tabellen

Antwort von QuestBack

vor 2 Jahren

Vielen Dank für Ihr Feedback!

Thomas
Thomas
Project manager in Norwegen
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Krankenhausversorgung & Gesundheitswesen, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

Good and flexible product

5,0 vor 2 Jahren

Vorteile:

Advanced options, good integration options.

Nachteile:

Not very extensive documentation around IntegrationServices

Antwort von QuestBack

letztes Jahr

Thank you for the review, Thomas! Would you be able to provide some more details about what information is missing in our documentation? By the way, most of our customers who desire automation have chosen to integrate through our "Dynamic Links". These links can be built in no time, either directly by yourself or with our assistance. Once ready, all you need to do is embed them under a Call-to-Action button in your CRM/tool or in a mailing sent by your CRM/tool, and the button/links lead to the survey and include all relevant CRM information to enhance your feedback data. Please reach out to your customer advisor at Questback for more information and to discuss if this method could be a valid alternative for you!

Dahn-Ola
web-editor in Schweden
Bürgerliche & soziale Einrichtungen, 1.001–5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Questback - easy to use, great customer service

5,0 vor 9 Monaten

Kommentare: Really great tool - highly recommend it.

Vorteile:

I mainly like the intuitive way the tool is structured. My users need very little support to start making their own surveys. In the cases where I needed to use the support, they have always been able to assist me, and this within very reasonable times.

Nachteile:

I have no complaints, I really like the tool.

Antwort von QuestBack

vor 8 Monaten

Thank you for your kind words, Dahn-Ola! Happy to hear that Questback is working well for you and your users. We are always here to assist when needed. Don't forget about our "Academy" located in the bottom left corner. We regularly update it with new videos and information that might be needed. Have a fantastic day!

Catarina
Project administrator in Schweden
Regierungsbeziehungen, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

Review from The Living History Forum (Government)

4,0 vor 2 Jahren

Kommentare: Overall, questback has worked well. We have received many evaluations which we can follow up.

Vorteile:

We use questback to evaluate our trainings and forum meetings. It is easy for the participants to fill in and it is easy to follow the answers and get an overview of what the participants thought of the training.

Nachteile:

I'm a new user to questback so I haven't learned much yet. I have had some difficulties when I have wanted to extract a report for a specific day but then I have received good help from your support.

Antwort von QuestBack

vor 2 Jahren

Thanks for the review! =) Glad to hear that you received good help from our support!

Selene
Communications specialist in Irland
Maschinerie, 5.001–10.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

TOMRA Feedback

5,0 vor 8 Monaten

Kommentare: Great experience and value for money, and we would use the product again

Vorteile:

Customized platform with a very engaging support team. The team were always contactable

Nachteile:

We had issues with some languages and testing

Antwort von QuestBack

vor 3 Monaten

Hi Selene, Thank you for your review and for sharing your experience! It’s great to know you switched from Gallup Access and chose Questback for your pulse surveys. We look forward to supporting your future feedback needs!

Mikaela
Chapter Management Lead and Product Owner in Schweden
Informationstechnologie & -dienste, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Some kind of "multitool" for many different types of surveys

5,0 vor 9 Monaten

Kommentare: I like Questback, and I definitely recommend it

Vorteile:

Questback is user-friendly, educational, and provides an opportunity to gain a good overview in the tool. There are endless possibilities to use ready-made questions such as NPS, eNPS, etc., but also to create your own questions. Of course, you can also customize your survey to match the company's colors, with logos, fonts, etc. Another very positive aspect is the management of "anonymous identity," which many recipients appreciate and which is handled well in Questback

Nachteile:

I wish there was a chat support in the tool, even though the support responds quickly then you send them email.

Antwort von QuestBack

vor 3 Monaten

Hi Mikaela, Thank you for your review! We appreciate your feedback regarding the lack of chat support in the tool. We will evaluate the possibilities of improving this by discussing it during our next product development meeting. Your recommendations are truly appreciated.

Thomas
CEO in Schweden
Bildungsmanagement, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Questback a friend indeed

5,0 vor 10 Monaten

Kommentare: A uesfull toll that give us information/feedback overtime and also at the moment so we can act instantly and plan for changes in the long run

Vorteile:

The service I receive from the Company, Highly skilled employees

Nachteile:

You need to spend time understanding the tool, not always self-explanatory

Antwort von QuestBack

vor 9 Monaten

Thank you for your feedback Thomas! We're glad you like our service. If the tool is only used to distribute and publish a survey, as well as view a generated live report, then it is a super simple tool. The more complex the structures and setups you want, the more time you will need to spend on the platform. Therefore, I thought I'd tip you off about Questback Academy. Have you discovered our "Academy" tab in the bottom left corner when you are logged into Questback? There, you'll find a bunch of videos explaining the different functions and tabs. Many find it to be the quickest way to get any issues resolved. Best of luck!

Anette
Senior HR Advisor in Norwegen
Krankenhausversorgung & Gesundheitswesen, 1.001–5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Easy to use and great support

4,0 vor 10 Monaten

Vorteile:

The customer service is quick and very good. They are available all the time and always helpful and service minded. Questback is simple but still has all the functions you need to carry out surveys. The reports have many functions and designs. In combination with the Insight Lab Questback has become a very competitive supplier.

Nachteile:

I find that creating reports can be a bit difficult both when it comes to filters and design, but then again I always get great help from the support team.

Antwort von QuestBack

vor 9 Monaten

Thank you for your positive feedback! We are dedicated to ensuring that we are always reachable by phone and can offer prompt support. We appreciate your feedback on report creation. Our team is constantly working to improve the UX. The challenge lies in making the complex easy, a goal we consistently aim to achieve.

Inge
Group Head of People and Culture in Dänemark
Informationstechnologie & -dienste, 501–1.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Excellent Customer Support

5,0 vor 10 Monaten

Vorteile:

Adjustable and flexible systems for various surveys. Can be adjusted exactly to our needs.

Nachteile:

System contains many features and possibilities. Makes it a bit complicated for a user who is not working in the system on a daily basis. Luckily, the Customer Support is excellent.

Antwort von QuestBack

vor 8 Monaten

Thank you for your feedback, Inge! We often say that Questback is a bit like Lego. It's highly customizable, whether it involves employee surveys, customer surveys, or marketing surveys. To achieve this versatility, the tool needs to have many features. A tip is to request a full walkthrough/training on the tool and record the meeting so that you can always go back and watch the parts you need. Write down the parts you wish for us to cover during the meeting, send it to your contact person, schedule a time for the meeting, and then voila =)

Stein
Business Relations Manager in Norwegen
Bau, 10.000+ Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Essential tool to capture user satisfaction

5,0 vor 9 Monaten

Vorteile:

Professional tool that helps to design, plan and develop the questionnaire and running the survey. Incl. afterwork with reports and analysis. All needed functionality in place.

Nachteile:

Not applicable. There was nothing I didn't like...

Antwort von QuestBack

vor 3 Monaten

Hi Stein, Thank you for your wonderful review! We’re pleased to hear that you find Questback to be a professional and comprehensive tool for designing and conducting surveys, along with the reporting and analysis features. If you have any additional feedback or suggestions for how we can further improve, feel free to reach out!

Maite
marketing analyse in Deutschland
Maschinerie, 501–1.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

Services survey

4,0 vor 10 Monaten

Vorteile:

customer support, good recommendation, good analysis of customer needs, proved experience

Nachteile:

Design of quests more accessible, report charts more visual and attractive

Antwort von QuestBack

vor 9 Monaten

Thank you for the great feedback! When it comes to designing quests and other aspects, our system allows for extensive customization. You can make extra advanced design changes using the CSS box. If you're unsure how to use CSS, you can always contact us, and we will show you how to use our guide for this purpose. We might even have something ready-to-use for you =)

Ischa
Ischa
Student in Niederlande
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Hochschulbildung, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

Fijne ervaring!

5,0 vor 8 Monaten

Kommentare: Positieve ervaring. Doet wat het moet doen!

Vorteile:

Questback is makkelijk in gebruik en laagdrempelig opgesteld. Ook uitgebreide enquetes met routing zijn eenvoudig op te stellen.

Nachteile:

Geen minpunten voor Questback op het moment.

Antwort von QuestBack

vor 3 Monaten

Mikaela S: Hi Mikaela, Thank you for your review! We appreciate your feedback regarding the lack of chat support in the tool. We will evaluate the possibilities of improving this by discussing it during our next product development meeting. Your recommendations are truly appreciated. Marie-Claire: Hi Marie-Claire, Thank you for your positive review! We’re glad to hear Questback meets your needs for school surveys and that the online accessibility and customization options work well for you. Feel free to reach out if you have any questions! Wesley Hi Wesley, You mentioned the price - have you considered the potential ROI through more extensive use of our tool? For example, by running a wider range of surveys, such as customer satisfaction (NPS), employee engagement (eNPS), or market research, you can gather deeper insights that could drive both efficiency and growth. Other examples could be churn prevention surveys, coaching & development surveys, product development surve

m
Adviseur in Niederlande
Justiz, 1.001–5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Ervaring met Questback

4,0 vor 11 Monaten

Kommentare: Goede ondersteuning, indien nodig. Continue verbeteringen zijn zichtbaar.

Vorteile:

Er zit een logische opbouw in met veel functionaliteiten.

Nachteile:

Kleine beperkingen in vormgeving, zoals het niet aanpasbaar lettertype in de vraagstellingen.

Antwort von QuestBack

vor 11 Monaten

Thank you for your feedback! We have 11 different fonts that you can use at the moment. We are evaluating the possibility of expanding the list with more fonts. If there is any specific font you have in mind, please do not hesitate to contact us, and we will internally evaluate it.

Valérie
Managing Directeur in Frankreich
Marktforschung, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Un logiciel simple d'utilisation et très puissant

5,0 vor 10 Monaten

Kommentare: J'utilise QuestBack depuis de nombreuses années pour la collecte de feedback dans de très nombreux domaines : collaborateurs, clients, études de marché. J'apprécie la très grande fiabilité de cette plateforme qui évolue très régulièrement avec l'apport de nouvelles fonctionnalités.

Vorteile:

Le fait de pouvoir intégrer très simplement dans les enquêtes des données externes qui permettent de personnaliser les feedbacks clients et qui facilitent l'analyse des résultats.

Nachteile:

Le logiciel ne permet pas de faire de la programmation spécifique en dehors des fonctionnalités déjà existantes.

Antwort von QuestBack

vor 10 Monaten

Merci beaucoup pour votre retour, Valérie ! Nous apprécions cela. Actuellement, la seule personnalisation que nous autorisons au-delà de nos fonctionnalités existantes se fait par CSS. Étant donné que vous êtes une utilisatrice active de Questback, si vous n'avez pas encore eu l'occasion de consulter Questback IQ, je vous recommande vivement de le faire. Nous y présentons une analyse haut/bas nouvellement lancée, qui est particulièrement utile pour faciliter l'analyse de sondages étendus.

GUERRIC
Field netwerk manager in Belgien
Automotive, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

klantentevredenheid

5,0 vor 10 Monaten

Vorteile:

klantvriendelijke tool om enquêtes uit te sturen en topt team dat steeds paraat staat om te helpen.

Nachteile:

geen echte nadelen dat ik kan beschrijven

Antwort von QuestBack

vor 8 Monaten

Thank you for your feedback, Guerric! Happy to hear that Questback has worked well for you!

Agnete
Market Analyst in Norwegen
Freizeit, Reisen & Tourismus, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Questback feedback

5,0 vor 11 Monaten

Vorteile:

Easy to use, can create rather complex surveys, good customer support

Nachteile:

Takes time to correct bugs in the system

Antwort von QuestBack

vor 11 Monaten

Thank you for your valuable feedback Agnete! We are continually working to improve our response time and processes for bug fixes. Hopefully, everything you needed to be fixed is fixed. If not, please get in touch, and we can see if there is anything we can escalate from our side.

Magnus
ceo in Schweden
Versicherung, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Easy to set up and very logical and easy to use and make changes

5,0 letztes Jahr

Kommentare: Very satisfied and we dont want to change

Vorteile:

Good support, good setup and always works

Nachteile:

We were thinking that the designed felt a little bit old

Antwort von QuestBack

letztes Jahr

Thank you very much for your review and feedback, Magnus! I have great news for you - We are heavily investing in our UI and UX right now, so hopefully, you'll notice a significant difference when you log into the platform before the year ends. The challenge has been that Questback is such a comprehensive tool with so much functionality built over 20 years that a design change doesn't happen overnight. But good things come to those who wait =)

Jelle
Manager Customer Relations in Niederlande
Immobilien, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Super handig om klanttevredenheid te meten

5,0 vor 11 Monaten

Kommentare: Goed de klantenservice is ook goed en denken met je mee.

Vorteile:

Veel mogelijkheden, eenvoudig, laag geprijsd in vergelijk met veel andere leveranciers, mooie rapportages welke eenvoudig te draaien en aan te passen zijn.

Nachteile:

Voor onze toepassing hebben wij geen minpunten.

Antwort von QuestBack

vor 10 Monaten

Thank you for your positive words, Jelle! It's great to hear that you've found value in our live reports and finds our tool useful for measuring CX. Fun fact: Did you know that by sending out a survey containing five questions and having only three background parameters about the customer, you can theoretically generate hundreds, if not thousands, of combinations to analyze in Questback? =)

Arie
Onderwijs en education in Niederlande
Professionelles Training & Coaching, 1.001–5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Onderwijs Kwaliteit

4,0 vor 11 Monaten

Kommentare: Positief

Vorteile:

Genereren van zowel vragenlijsten als rapportages

Nachteile:

Rapportage opties onvoldoende in beeld

Antwort von QuestBack

vor 10 Monaten

Thank you, Arie, for your feedback! It's unfortunate to hear that you feel the reporting options are not sufficiently visible. We often say that Questback makes the complex easy. However, given the tool's extreme scalability and suitability for both small and large organizations, it can sometimes be perceived as you've described. Have you been in touch with your Customer Success Manager or our support team regarding this matter? We're here to assist you, so please don't hesitate to reach out so we can give you a better understanding of the setup and the reporting logic.

Wesley
Eigenaar in Niederlande
Konsumgüter, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Leski Meubelen

5,0 vor 9 Monaten

Kommentare: Prima, contact is goed. Software doet wat het moet doen.

Vorteile:

Uitgebreide software tool en toch makkelijk om mee te werken

Nachteile:

Geen grote minpunten, wellicht de prijs.

Antwort von QuestBack

vor 3 Monaten

Hi Wesley, You mentioned the price - have you considered the potential ROI through more extensive use of our tool? For example, by running a wider range of surveys, such as customer satisfaction (NPS), employee engagement (eNPS), or market research, you can gather deeper insights that could drive both efficiency and growth. Other examples could be churn prevention surveys, coaching & development surveys, product development surveys, etc. We’d be happy to provide more information or examples if you’re interested in exploring how to maximize the value from Questback.

Marie-Claire
Adiministratie in Belgien
Hochschulbildung, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Bevragingen voor scholen

5,0 vor 9 Monaten

Vorteile:

Alles staat op 1 plaats. Alles is steeds online beschikbaar en rapporten kunnen online gedeeld worden en je kan kiezen welke vragen er al dan niet mogen in opgenomen worden.

Nachteile:

Geen nadelen ondervonden op dit moment.

Antwort von QuestBack

vor 3 Monaten

Marie-Claire: Hi Marie-Claire, Thank you for your positive review! We’re glad to hear Questback meets your needs for school surveys and that the online accessibility and customization options work well for you. Feel free to reach out if you have any questions!

Jimmy
Associate Postgrad Dean in UK
Bildungsmanagement, 5.001–10.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Questback essentials as a survey tool

5,0 letztes Jahr

Kommentare: Very happy. Used for many years now, and the system has never crashed, never failed, and I've yet to see an alternative product which can provide the same quality output

Vorteile:

Really easy to manipulate raw data, and also to produce high impact visual reporting of headline numbers and trends.Individualised reports for subsections of a survey are invaluable, and it's worth taking the time to learn how to create exactly what you need

Nachteile:

Designing specific reports can be a little tricky, particularly in the post GDPR world where survey data must be withheld if consent is not obtained for sharing! That said, once I learned the system, the reports are absolutely accurate and invaluable for our users

Antwort von QuestBack

letztes Jahr

Thank you for your feedback, Jimmy! Questback is highly committed to having a tool that is reliable and fully operational 24/7. Our customers are the ones who use our tool the most, and it evolves thanks to their wishes. If you have suggestions for improvements in the future that can make things easier, don't hesitate to reach out, and we'll make sure to evaluate it.

Erik
Branschutvecklare in Schweden
Transport/Güterfrachtverkehr/Schienenverkehr, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Transportföretagen

4,0 vor 10 Monaten

Kommentare: Very positive! The positive approach the Questback people have make working with them a pure joy!

Vorteile:

Support from Questback and easy to use.

Nachteile:

Nothing. I find Questback easy to work Withings.

Antwort von QuestBack

vor 9 Monaten

Thank you very much for your feedback, Erik. Glad that you find our tool easy to use and that you've had such a good experience with our support =)

JON ANDREAS
Senior Advisor in Norwegen
Staatsverwaltung, 1.001–5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Questback review

5,0 vor 11 Monaten

Vorteile:

Ease of use and the ability to customize everything. Also integrate it with Power BI for a live statistic option.

Nachteile:

Nothing we can think of at this moment.

Antwort von QuestBack

vor 10 Monaten

Thank you for your feedback, Jon! It's great to hear that you haven't found any cons. At the same time, we grow through feedback. Should you think of anything that could make your work easier, please don't hesitate to reach out!