Was ist Sirvoy?

Sirvoy bietet eine Reihe von Immobilien-Management-Tools, die ein Property-Management-System, Reservierungsformular und integrierte Channel-Manager enthalten. Es ist mächtig, Feature-Full-System ist unglaublich einfach zu benutzen und bietet Hoteliers die Flexibilität, die Software individuell auf ihre Bedürfnisse anzupassen. Die Einfachheit von Sirvoy bedeutet, dass der Setup mühelos ist und der Kundenservice für die laufende Schulung und Support 24/7 erreichbar ist.

Wer verwendet Sirvoy?

Sirvoy ist ein hochgradig anpassbares Property-Management-System und ein Channel-Manager, entwickelt, um allen Beherbergungsbetrieben gerecht zu werden. Benutzerfreundliche und funktionsreiche Software für einen überraschend kleinen Preis.

Sirvoy – Details

Sirvoy

Gegründet 2008

Sirvoy Preis

Startpreis:

9,00 €/Monat
  • Ja, kostenloser Test verfügbar
  • Keine Gratisversion

Sirvoy bietet keine Gratisversion, aber eine kostenlose Testversion. Die kostenpflichtige Version von Sirvoy ist ab 9,00 €/Monat verfügbar.

Preisoptionen Kostenlose Testversion

Sirvoy – Details

Sirvoy

Gegründet 2008

Sirvoy – videos und Bilder

Videos zu Sirvoy
Sirvoy Software - 1 - Vorschau
Sirvoy Software - 2 - Vorschau
Sirvoy Software - 3 - Vorschau
Sirvoy Software - 4 - Vorschau
Sirvoy Software - 5 - Vorschau

Sirvoy – Bereitstellung und Support

Kundenbetreuung

  • E-Mail/Helpdesk
  • Wissensdatenbank
  • Telefon-Support
  • 24/7 Live-Support
  • Chat

Einsatz

  • Cloud, SaaS, webbasiert
  • Android (mobil)
  • iPhone (mobil)
  • iPad (mobil)

Training

  • Live Online
  • Webinare
  • Dokumentation
  • Videos

Sirvoy Funktionen

  • API
  • Abrechnungssatz-Management
  • Aktivitäts-Dashboard
  • Angebotsmanagement
  • Anpassbare Felder
  • Anpassbare Vorlagen
  • Aufgabenmanagement
  • Aufgabenplanung
  • Berichterstattung und Statistik
  • Buchhaltung
  • Cash Management
  • Daten-Import / -Export
  • Drittanbieter-Integration
  • E-Mail-Vorlagen
  • Elektronische Zahlungen
  • GDS-/OTA-Integration
  • Geplante / automatisierte Berichte
  • Haushaltungsmanagement
  • Inventarverwaltung
  • Kalenderverwaltung
  • Kanalmanagement
  • Kreditkartenbearbeitung
  • Kreditplanung
  • Kundendatenbank
  • Kundenkonten
  • Kundenspezifisches Branding
  • Mehrere Immobilien
  • Mehrere Standorte
  • Mehrsprachig
  • Mitarbeitermanagement
  • Mobiler Zugriff
  • Multichannel-Management
  • Online-Buchung
  • Preis- / Margen-Management
  • Preisoptimierung
  • Private Zimmer
  • Provisionsmanagement
  • Rabattmanagement
  • Rechnungsmanagement
  • Registrierungs-Management
  • Reputationsmanagement
  • Reservierung-Management
  • Reservierungs-Management
  • Schlafsäle
  • Verfügbarkeit-Management
  • Verkaufspunkt POS
  • Wartungsplanung
  • Zimmerbuchung
  • Zugriffskontrollen / Berechtigungen
  • Überwachung

Siehe die vollständige Hostel Software Liste

  • API
  • Abrechnung & Rechnungsstellung
  • Abrechnungssatz-Management
  • Aktivitäts-Dashboard
  • Alarmfunktion / Benachrichtigungen
  • Angebotsmanagement
  • Anpassbare Berichte
  • Anpassbare Felder
  • Anpassbare Vorlagen
  • Aufgabenmanagement
  • Benutzer-Management
  • Berichterstattung und Statistik
  • Buchhaltung
  • Daten-Import / -Export
  • Drag-and-Drop
  • Drittanbieter-Integration
  • Dynamische Preise
  • E-Mail-Vorlagen
  • Echtzeit-Daten
  • Elektronische Zahlungen
  • Inventarverwaltung
  • Kalenderverwaltung
  • Kanal-Analytik
  • Kanalmanagement
  • Kontaktmanagement
  • Kreditkartenbearbeitung
  • Kundenspezifisches Branding
  • Management von Beschränkungen
  • Mehrere Standorte
  • Mitarbeitermanagement
  • Mobiler Zugriff
  • Multi-Channel-Vertrieb
  • Multichannel-Management
  • Multichannel-Marketing
  • Multichannel-Synchronisation
  • Notausschalter
  • Online-Buchung
  • Preis- / Margen-Management
  • Rabattmanagement
  • Raum-Inventar
  • Rechnungsmanagement
  • Reservierung-Management
  • Reservierungs-Management
  • Suchen / filtern
  • Veranstaltungskalender
  • Verfügbarkeit-Management
  • Vorlagen-Management
  • Wartungsplanung
  • Webseitenintegration
  • Zimmerbuchung

Siehe die vollständige Hotel Channel Management Software Liste

  • API
  • Abrechnung & Rechnungsstellung
  • Abrechnungssatz-Management
  • Aktivitäts-Dashboard
  • Angebotsmanagement
  • Anpassbare Vorlagen
  • Benutzer-Management
  • Berichterstattung / Analyse
  • Berichterstattung und Statistik
  • CRM
  • Catering-Management
  • Daten-Import / -Export
  • Datensynchronisation
  • Drittanbieter-Integration
  • Einzelne Immobilie
  • Elektronische Zahlungen
  • Ertragsmanagement
  • Front Desk Management
  • Für die Ferienvermietung
  • GDS-/OTA-Integration
  • Gasterlebnis-Management
  • Haushaltungsmanagement
  • Instandhaltungsmanagement
  • Integrierte Buchführung
  • Inventarverwaltung
  • Kalenderverwaltung
  • Kanalmanagement
  • Kreditkartenbearbeitung
  • Kundendatenbank
  • Marketing-Automatisierung
  • Mehrere Immobilien
  • Mehrere Standorte
  • Mehrere Währungen
  • Mitarbeitermanagement
  • Multichannel-Management
  • Online-Buchung
  • Preis- / Margen-Management
  • Rabattmanagement
  • Raten-Management
  • Rechnungsmanagement
  • Reservierung-Management
  • Reservierungs-Management
  • Review Management
  • Spa-/Aktivitätsmanagement
  • Treueprogramm
  • Verfügbarkeit-Management
  • Verkaufspunkt POS
  • Verlängerter Aufenthalt
  • Wartungsplanung
  • Zimmerbuchung

Siehe die vollständige Hotelsoftware Liste

Sirvoy Alternativen

Mehr Alternativen zu Sirvoy

Sirvoy – Erfahrungen

Alle 229 Nutzerbewertungen lesen

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,6
Benutzerfreundlichkeit
4,6
Kundenservice
4,7
Funktionen
4,3
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,7

Nutzerbewertungen nach Bewertung

5
161
4
58
3
8
2
1
1
1

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001
Arne frode P.
Arne frode P.
Founder and Owner
Groߟhandel, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
  • Benutzerfreundlichkeit
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
  • Kundenbetreuung
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 2.11.2018

"Great booking system - easy to use"

Kommentare: In our company we save time and money using Sirvoy software.
Works every time - any time :)

Vorteile: Sirvoy booking system has a user friendly platform that makes it very easy for all our employees to use. Easy to customize for our needs and gives us all info needed for quick company status. In our hotel, Sirvoy gives all employees online info regarding guests - who, when, special notes, extra charges upon agreement, cleaning status for rooms, payments, etc. Sirvoy online software gives us rapid full control over our income 24/7.

Nachteile: We are most satisfied with this software.

Antwort des Softwareanbieters

von Sirvoy an 6.11.2018

Hi Arne, thanks for your kind words, we're all delighted to know that Sirvoy is ticking all the boxes for your business and hope it continues to do so! Love your last comment 'works every time, any time' - would make a great slogan! ;) Adele

  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 2.11.2018
Mark G.
Owner
Gastgewerbe, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
  • Benutzerfreundlichkeit
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
  • Kundenbetreuung
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 3.5.2021

"The PERFECT solution for any small to medium hotel operation with EXCELLENT customer support"

Kommentare: We're a very small, seasonal ski lodge run by volunteer members and this solution makes it so easy for all of us and the prices are very reasonable, and we don't have to pay commissions.

Vorteile: Sirvoy is so easy to use and set up and it runs perfectly out of the box but there are also loads of customisable features that can help make the booking engine your own. I love the Trip Advisor integration (included on the basic plan which is great), and I love the custom booking rules that you can set up. The updated online booking form is clear and easy to use and the stripe payment integration makes taking payments a breeze. The pricing is generally fair and resonable and very competative with similar products. However, the thing I love the most, is the super responsive customer service. It's chat only, but they seem to be always online and I almost always get my (sometimes complex) queries resolved first time without having to wait in line. It's EXCELLENT SERVICE. Highly recommended.

Nachteile: The jump in price from 10 rooms to 11 rooms is very steep, and there are some features I'd like to see included in the basic plan such as multi users (for security reasons this should be allowed), and it would be nice to be able to make bookings by clicking on the availability calendar. Also the room photo functionlity on the booking page is a little awkward but I'm really nit picking here.

In Betracht gezogene Alternativen: Little Hotelier

Gründe für den Wechsel zu Sirvoy: Better pricing and much more flexible room rate and rule functionality.

Antwort des Softwareanbieters

von Sirvoy an 7.5.2021

Hi Mark, we LOVED reading this super review and are so happy Sirvoy is working out so well for you. And just as a side point, you can always call (+61 7 4410 9400 from Australia) or email (support@sirvoy.com) as well as chat,no matter your preferred method, we're here for you! Thanks so much for leaving us your feedback. Regards, Adele

  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 3.5.2021
Dennis C.
Managing Director
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
  • Benutzerfreundlichkeit
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
  • Kundenbetreuung
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    Nicht bewertet
  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 28.4.2018

"Used it for several years"

Vorteile: Not much. its a klutzy design. It works mostly but is not easy to understand and frequently presents potential guests with wrong data. See below on ease of use.

Nachteile: It looks awful. There is absolutely not one help screen within the product. The terminology is confusing. There are contradictory and confusing sections particularly on setting prices, establishing room prices etc. No facility for multi function rooms - e.g. is stand alone but also part of a suite. Beware because once locked in it is hard to change to another system. although we will do that at some point. There is no help screen anywhere within the system - nothing, nada. There is no support link within the system- the one that appears on one page results in "page not found". Our one attempt to call their hotline resulted in some serious attitude from them and no help at a ll. You had better be pretty smart and computer savvy if you want to use this and be prepared to spend a lot of hours trying to figure it out and make it work.

Antwort des Softwareanbieters

von Sirvoy an 30.4.2018

Hi Dennis, thanks for your review. See my responses below.
- It is difficult for me to answer your first comment that Sirvoy 'frequently presents potential guests with wrong data'. Please send an email to communication@sirvoy.com if you wish to detail further.
- In each one of Sirvoy's setting pages you will see a '?' box to the right. This is an information box designed to present clear instructions on how to proceed.
- Thanks for your feedback on the multi function rooms, we are currently working to deliver this feature.
- You mention that you are 'locked in', however Sirvoy is a pay-as-you-go-system that allows our clients to leave any time they wish.
- If you click on the user icon on the top right of every page it will give you an option to contact support.
- I looked into your account and it appears you have contacted our support over 20 times. Your staff members have a left positive rating for the help received.
I hope this clarifies some of the issues. Thanks, Adele

  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 28.4.2018
Debbie C.
Owner
Gastgewerbe, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
  • Benutzerfreundlichkeit
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
  • Kundenbetreuung
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 11.7.2021

"Service and Support"

Kommentare: Sirvoy support is really easy to reach. They listen to your concerns and problems and find the best solution. Support doesn't give up on a problem. They will find an answer for you. i've had so much trouble with other industry related support that Sirvoy really stands out in a positive way.

Vorteile: I found it very easy to set up. I spent several months trying out different software packages. IIt is very friendly for staff, and love the SUPPORT. They think outside the box and really try hard to find solutions.

Nachteile: I would like to be able to get better reports or search options.

Antwort des Softwareanbieters

von Sirvoy an 13.7.2021

Hi Debbie, thanks for your great review. We pride ourselves on offering outstanding support so we always love to hear feedback like this. We have a team of developers who are constantly working to improve the system so that it provides you with all the features you need. Please feel free to outline to support any requests you have in this regard! With thanks, Adele

  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 11.7.2021
Miriam G.
Manager
Gastgewerbe, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
  • Benutzerfreundlichkeit
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
  • Kundenbetreuung
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 25.4.2021

"Outstanding customer service"

Kommentare: I love this product for my Hospitality Property Management and Channel Management. I'm now setting it up for a second property. A few days into the 14 day free trial and I was hooked. The setup is smooth, simple to follow, and easily linked to our website, channels, and the secure online payment service. Their background monitoring is vigilant, and on occasion I have received pro-active help before I even realized I needed it. This level of care in customer service is rarely experienced.
I also love that the product is sufficiently well thought through that it doesn't require lengthy initial or ongoing training sessions. In my view if you can't learn a system on the fly then it's too complicated.
There are no perfect systems, but for me Sirvoy is pretty close!

Vorteile: Clean and simple visuals. Easy to use. No training required. Online help via chat is readily available. Support staff are fantastic, helpful, pro-active, thorough.

Nachteile: On the odd occasion I have bumped up against some limitations around options for promotional offers, but so far have always found a work-around.

In Betracht gezogene Alternativen: iBex PMS und NewBook

Warum Sirvoy gewählt wurde: New business, wanted to find a better system, something that was easy to set up and use and provided ongoing value for $.

Zuvor genutzte Software: Master Scalper und iBex PMS

Gründe für den Wechsel zu Sirvoy: The 14 day free trial was the deal maker. After playing around with Sirvoy on and off for only a few days I found that I'd already got my property set up and was virtually ready to go to launch my business availability online. I was blown away at how easy it was.

Antwort des Softwareanbieters

von Sirvoy an 27.4.2021

Hi Miriam, what an amazing review, such a great start to the day to read about your experience with Sirvoy so thank you for taking the time to relate it. It has always been the aim to produce a simple, solid system with superior customer service and to hear that we are achieving that end is very satisfying. I have shared your feedback with our support team to encourage them to keep up their great work! Thanks so much for choosing Sirvoy, Adele

  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 25.4.2021