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Promoty
Was ist Promoty?
Promoty ist ein Influencer-Management-Tool für Marken und Agenturen.
Mit dieser Influencer-Relationship-Management-Software kannst du all deine Influencer, Kollaborationen, Chats und Markeninhalte an einem Ort verwalten.
Darüber hinaus kannst du anhand von Interessen, Zielgruppen und anderen Kriterien nach Instagram- und TikTok-Influencern suchen und deren detaillierte Erkenntnisse einsehen.
Promoty wird von über 4.000 Marken verwendet – darunter Circle K, Wolt, Maltesers, Vapiano und MobilePay.
Wer verwendet Promoty?
Promoty wurde für Marken und Agenturen entwickelt, die mit Instagram- und TikTok-Erstellern arbeiten. Das Basispaket eignet sich für kleine und mittlere Unternehmen. White-Label- und kundenspezifische Lösungen für Großunternehmen.
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Best platform for managing influencer marketing
Vorteile:
I love it that influencers can apply to campaign instead of me sourcing them and reaching out. I can create a campaign and influencers apply when they connect with the brand.. It saves a lot of time and money to me and influencers that apply love my brand too.
Nachteile:
It takes some time to set up the details of a campaign. Cant have it all I guess.
Smart Way to Find and/or Manage Influencers
Vorteile:
As a part of a freelance MarCom project, I was searching for good software and platforms to recommend in pursuit of the question concerning how to build/nurture relationships with influencers that will love the brand. When considering its scope towards brand ambassadors, prospects or PR packages, as well as, features enabling to manage influencers through flexible packages and in-app chats, connection with social media accounts etc., Promoty has become prominent. Additionally, creating multiple boards to be able to track several campaigns and projects seem promising and very beneficial from the perspective of MarCom and Branding initiatives.
Nachteile:
There could be more comparisons highlighting competitive advantages with alternate platforms and practices to be able to see the big picture better.