Was ist Jurny?

Jurny is a hospitality tech company, powering operations and modern guest experiences for some of the world's most exceptional independent hotel brands, vacation & short-term rental (STR) properties. From design to implementation, Jurny's one-stop solution enables an industry-first truly automated experience from check-in to check-out for both guests and operators, resulting in flawless operations and increased profits. Jurny is pioneering the next generation of tech-first, on-demand hospitality

Wer verwendet Jurny?

Eliminate the need for hundreds of licenses, software, and service providers. Jurny is the ultimate hospitality solution for Boutique Hotels, Short Term Rentals, Vacation Rentals, and more!

Wo kann Jurny bereitgestellt werden?

Cloud, SaaS, webbasiert, Mac (Desktop), Windows (Desktop), Linux (Desktop), Chromebook (Desktop), Android (mobil), iPhone (mobil), iPad (mobil)

Über den Anbieter

  • Jurny
  • Telefon-Support
  • Chat

Erhältlich in diesen Ländern

Afghanistan, Albanien, Algerien, Amerikanisch-Samoa, Amerikanische Jungferninseln und 224 weitere

Sprachen

Englisch, Italienisch, Spanisch

Jurny Kosten

Startpreis:

Nicht vom Anbieter bereitgestellt
  • Ja, Gratisversion verfügbar

Jurny bietet eine Gratisversion.

Über den Anbieter

  • Jurny
  • Telefon-Support
  • Chat

Erhältlich in diesen Ländern

Afghanistan, Albanien, Algerien, Amerikanisch-Samoa, Amerikanische Jungferninseln und 224 weitere

Sprachen

Englisch, Italienisch, Spanisch

Jurny – Videos und Bilder

Jurny Software - 1
Jurny Software - 2
Jurny Software - 3
Jurny Software - 4
5 weitere anzeigen
Videos zu Jurny
Jurny Software - 1
Jurny Software - 2
Jurny Software - 3
Jurny Software - 4

Kosten ähnlicher Produkte wie Jurny vergleichen

Jurny

Nicht verfügbar
Kostenlose Version
Gratis Testen
10,00 $/Monat
Kostenlose Version
Gratis Testen
Nicht verfügbar
Kostenlose Version
Gratis Testen
17,00 $/Monat
Kostenlose Version
Gratis Testen

Jurny Funktionen

  • Alarmfunktion / Benachrichtigungen
  • Angebotsmanagement
  • Anmerkungen zur Reservierung
  • Berichterstattung / Analyse
  • Besucher-Nachverfolgung
  • Buchhaltung
  • CRM
  • Dynamische Preise
  • Eigentümer-Aussagen
  • Finanzberichterstattung
  • Front Desk Management
  • Für die Ferienvermietung
  • Gasterlebnis-Management
  • Gästekommunikation
  • Haushaltungsmanagement
  • Instandhaltungsmanagement
  • Kalender-/Erinnerungssystem
  • Kanal-Analytik
  • Kontaktmanagement
  • Leadmanagement
  • Leerstandsmanagement
  • Marketing-Automatisierung
  • Mieter-Nachverfolgung
  • Online-Buchung
  • Online-Zahlungen
  • Registrierungs-Management
  • Reservierung-Management
  • Self-Check-in/-Check-out
  • Vorabregistrierung
  • Zahlungsabwicklung

Alternativen für Jurny

Cloudbasierte All-in-one-Immobilienverwaltungslösung für australische Immobilien mit Verwaltungsrecht, die ein tragbares und stabiles PMS bietet.
Cheerze Connect is the most comprehensive Cloud Hotel Management Software. It helps you to run your hotel operations efficiently.
Mithilfe dieser Anwendung können Gastgeber und Hoteliers die Raumverteilung und Buchungen problemlos abwickeln. Für alle, die Räume vertreiben und Geschichten verbreiten.
Verwalte Preise, Verfügbarkeit, Buchungen und Gästebetreuung von einer einzigen automatisierten Plattform aus.
monday.com ist ein Cloud-Work-Betriebssystem, mit dem Teams ihre Projekte und tägliche Arbeit durchführen, egal ob sie im Büro, zu Hause oder unterwegs sind. Erfahre mehr über monday.com
Hotel management solution that helps businesses manage reservations, handle room availabilities and streamline accounting operations.
Online-Buchungs-, Ressourcenplanungs-, Lead-Generierungs- und Berichterstattungslösung für Fitnessstudios.
Eine Planungsplattform für Geräte, Labore, Besprechungsräume, Arbeitsplätze, Freizeiteinrichtungen, Fitnesseinrichtungen und mehr.
MyVR bietet Kurzzeit-Mietmanagern und Buchungsagenten eine Plattform zur Vereinfachung ihrer Multi-Channel-Marketing- und -Geschäftsprozesse.
Die Immobilienverwaltungssoftware bietet dir die Einfachheit einer umfassenden, durchgängigen Lösung für das Gastgewerbe.
Managementanwendung für deinen flexiblen Arbeitsbereich oder dein Büro. Automatisierung einer Vielzahl von administrativen Aufgaben. Erfahre mehr über Zapfloor
Innovative, configurable, intelligent real estate management software. Covering, property, assets, facilities, projects & programs
Solonis is a cloud-based property management solution for hotels that offers booking charts, reports, utilities, reservations & more.

Bewertungen über Jurny

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,7
Benutzerfreundlichkeit
4,7
Kundenservice
5,0
Funktionen
4,7
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,7

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
67%
4
33%
Alexander E.
Alexander E.
CEO in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Gastgewerbe, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Full-stack tech for our vacation rental portfolio

5 vor 2 Monaten Neu

Kommentare: The Jurny team took the time to understand our goals from the very beginning. No matter who we speak with at Jurny, whether it’s management or support, our experience has been nothing short of 5-stars.

Vorteile:

The system is almost entirely turnkey. We were able to quickly integrate Jurny into our properties and since doing so we are saving countless hours every day. Among other things, guest also seem to love using the app, which is extremely beneficial as it contributes to an overall positive stay.

Nachteile:

I guess as a “smaller” operator it’s a little more expensive than we would like, but at the end of the day, Jurny is a net positive contributor to our bottom line, so no complaints and most definitely worth it.

Wil S.
Founder in USA
Gastgewerbe, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

Finally!

5 vor 2 Monaten Neu

Vorteile:

We like that all the tools are in one dashboard! Finally, a company that is making it all happen for every vacation rental manager

Nachteile:

Some of the features don't have full functionality but I know it's changing and getting better week over week.

Miguel A.
Property manager in Mexiko
Gastgewerbe, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

Review - Miguel Alvarez

4 vor 2 Monaten

Kommentare: I think until know is good, I really like the support and the way they manage the communication with my clients and with me. The problem I have is that sometimes I think the prices are a little bit cheap but im in my three first months, hope that change. Also, like I told before, a really hope we can acces to the calendar throguh the app, because its a nightmare when you are in the street and want to see your calendar.

Vorteile:

The great communication with the support team. The way they solve all the problems by themselves

Nachteile:

That it doesnt offer the calendar option in the smarthphone.