BigContacts

Wer verwendet BigContacts?

BigContacts bietet eine integrierte Kontaktmanagement- und E-Mail-Marketing-Lösung exklusiv für den Erfolg kleiner Unternehmen. Die Anwendung kann dir helfen, deine Organisation zu verbessern und dein Geschäft auszubauen.

Was ist BigContacts?

BigContacts ist hinsichtlich seiner Einfachheit der Implementierung eine herausragende All-in-one-Kontaktmanagement- und E-Mail-Marketing-Lösung. (Quelle: G2 Crowd). Führe diesen Monat ein Upgrade auf ein kostenpflichtiges Konto durch und erhalte einen Rabatt von 20 % für die Lebensdauer des Kontos. Außerdem wird dein Team kostenlos geschult. Verwende diesen Code, um von diesem tollen Angebot zu profitieren – 20%LIFETIMEDISCOUNT.

Diese erschwingliche und nutzerfreundliche Lösung schöpft das Potenzial jedes kleinen Unternehmens aus. Starte ab nur 5 $ pro Nutzer*in und Monat.

BigContacts – Details

BigContacts

http://www.bigcontacts.com

Gegründet 2006

BigContacts – Kostenübersicht

BigContacts bietet keine Gratisversion, aber eine kostenlose Testversion. Die kostenpflichtige Version von BigContacts ist ab 10,00 $/Monat verfügbar.

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Startpreis

10,00 $/Monat

Kostenlose Version

Nein

Gratis Testen

Ja

Einsatz

Cloud, SaaS, Web

Training

Live Online

Webinare

Dokumentation

Kundenbetreuung

Support während der Geschäftszeiten

Online

BigContacts Funktionen

CRM-Systeme
Angebote / Vorschläge
Aufgabenmanagement
Dokumentenspeicher
E-Mail Marketing
Gebietsmanagement
Interne Chat-Integration
Kalender-/Erinnerungssystem
Lead Scoring
Lead-Generierung
Marketing-Automatisierung-Integration
Mobiler Zugriff
Segmentierung
Social-Media-Integration
Gemeinsame Kontakte
Kontakt-Datenbank
Kontakte importieren/exportieren
Leadmanagement
Planungs-Tools
Sales-Pipeline-Management
Segmentierung
Suchen / filtern
Verfolgung von Interaktionen
Kampagnenmanagement
Lead Scoring
Lead Segmentierung
Lead-Distribution
Lead-Erfassung
Lead-Pflege
Pipeline-Management
Planungs-Tools
Quellen-Nachverfolgung
Verfolgung von Interaktionen

BigContacts – Nutzerbewertungen

Zeigt 5 von 200 Nutzerbewertungen

Gesamt
4,3/5
Benutzerfreundlichkeit
4,4/5
Kundenservice
4,3/5
Funktionen
4,2/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,5/5
Chuck G.
Chemikalien
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    Nicht bewertet
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    Nicht bewertet
  • Quelle des Nutzers 
  • Quelle: GetApp
  • Bewertet am 31.7.2015

"Highly Recommend"

Kommentare: We have been with Big Contacts for over five years. We were looking for a program that was web based that would allow us to track customer information in over 40 states. BC has delivered everything we needed and more. One of the most valuable tools is the history and the email tracking capabilities. This program offers many utilities and options to increase sales and lower the sales cycle. I highly recommend this product for anyone that is in need of monitoring sales calls and customer information.

Vorteile: This product is easy to use, very easy to understand and easily updated. Great tool when territory changes are needed. All information is up to date and easy to find.

Nachteile: We have not expereinced any problems that were negative to our needs.

  • Quelle des Nutzers 
  • Quelle: GetApp
  • Bewertet am 31.7.2015
Dona G.
Project Manager
Telekommunikation, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 19.11.2019

"Ease of Use"

Kommentare: Having one place for customer information whether it was a completed or pending sale, billing or repair issues, and the scheduling of tasks is HUGE - it makes it easy for the remote workers. Attachements are shown separately. Connecting with Quickbooks.

Vorteile: Scheduling tasks for yourself or others. Historical data of contacts with your clients, whether it was a phone call, email, meeting and attachments, even the direct marketing campaign for those special offers to all or some clients. Ability to enter social media information. Ability to see the daily, weekly, monthly calendar for your entire team. Basic or Custom reports.

Nachteile: No place to enter time (duration of a call). No way to click on the client's twitter, facebook or linkedin feed.
Ability to look up a contact via telephone number.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 19.11.2019
Ryan R.
Agent
Versicherung, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 16.6.2020

"Scratching the surface"

Kommentare: I have 40 years worth of client files (hard copies). We don't even have emails for most. As I bring our office into the 21st century, this software has opened my eyes to the possibilities of constant contact and communication with the clients that was just not possible before. This software will enable our business to grow in ways we never thought possible through efficiency and organization.

Vorteile: Ease of use without having to watch endless tutorials.

Nachteile: Can't think of any. First software of this type I've used.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 16.6.2020
David K.
owner
  • Gesamtbewertung
    3/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    Nicht bewertet
  • Kundenbetreuung
    3/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    Nicht bewertet
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    Nicht bewertet
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 27.1.2010

"So far the better CRM"

Kommentare: easier than other CRM Ive used, the pricing is reasonable, but some things still needs alot of improvement, man I cant believe no one out their has something simple to use and actually works!!! and does not cost an arm and a leg....

Vorteile: for the past four years we have used Zoho,Oprius,Bartchbook. Bigcontacts seems to be the easier one to pull reports, the contacts info has all the email,tasks,notes right in one place making it easy for everyone to review what is going on with each customer.
The non tech people that use it are not having a difficult time, that is one of the major reasons we switched.

Nachteile: We have a retail business, the marketing portion of bigcontacts lacks I was under that impression when I sing up I can send out thank you cards, and email follow ups but I had to sign up for vertical response so I have to double enter contact info to do all that.....pretty lame, Ive ask tech support about the integration but after after several emails Ive never got a straight response only that they are working with a vendor.
I also wanted to up load a couple of list and some contacts maybe deputes, bigcontacts does not combine dupes...you have to fix everything on one list then up load it...if you have a new list it will over write the existing one....what????

Antwort des Softwareanbieters

von BigContacts an 22.2.2010

David,

Thank you for the feedback. We have some great news for you as there appears to be some confusion regarding the marketing module.

You mentioned:
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"the marketing portion of Bigcontacts lacks I was under that impression when I sing up I can send out thank you cards, and email follow ups but I had to sign up for vertical response so I have to double enter contact info to do all that"
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We give you the ability to easily filter any group of contacts within BigContacts and have the list instantly populate for you in VerticalResponse so that you can schedule your email or postcard campaign. NO double entry of contact information needed at all. We would be happy to show you how this works in greater detail and encourage you to take advantage of our FREE best practice webinars to learn more. http://www.bigcontacts.com/best-practices-webinars-for-web-based-crm/

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 27.1.2010
Tony D.
Practice & Compliance Manager
Finanzdienstleistungen, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
  • Gesamtbewertung
    4/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    3/5
  • Kundenbetreuung
    4/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 17.7.2020

"Feedback from Tony"

Kommentare: Pretty good

Vorteile: The Reporting functionality is the stand out feature for me

Nachteile: How we can't back up content; once we delete something we can't then look at content retrospectively and see what has been deleted

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 17.7.2020