BigContacts

BigContacts

von BigContacts

Wer verwendet BigContacts?

BigContacts bietet eine integrierte Kontaktmanagement- und E-Mail-Marketing-Lösung exklusiv für den Erfolg kleiner Unternehmen. Die Anwendung kann dir helfen, deine Organisation zu verbessern und dein Geschäft auszubauen.

Was ist BigContacts?

BigContacts ist hinsichtlich seiner Einfachheit der Implementierung eine herausragende All-in-one-Kontaktmanagement- und E-Mail-Marketing-Lösung. (Quelle: G2 Crowd). Führe diesen Monat ein Upgrade auf ein kostenpflichtiges Konto durch und erhalte einen Rabatt von 20 % für die Lebensdauer des Kontos. Außerdem wird dein Team kostenlos geschult. Verwende diesen Code, um von diesem tollen Angebot zu profitieren – 20%LIFETIMEDISCOUNT.

Diese erschwingliche und nutzerfreundliche Lösung schöpft das Potenzial jedes kleinen Unternehmens aus. Starte ab nur 5 $ pro Nutzer*in und Monat.

BigContacts – Details

BigContacts

http://www.bigcontacts.com

Gegründet 2006

BigContacts – Preisübersicht

BigContacts ist verfügbar ab 10,00 $/Monat. BigContacts bietet keine Gratisversion, aber eine kostenlose Testversion. Weitere Preisinformationen für BigContacts findest du unten.

Startpreis

10,00 $/Monat

Kostenlose Version

Nein

Gratis Testen

Ja

Einsatz

Cloud, SaaS, Web

Training

Live Online

Webinare

Dokumentation

Kundenbetreuung

Support während der Geschäftszeiten

Online

BigContacts Funktionen

CRM-Systeme
Angebote / Vorschläge
Aufgabenmanagement
Dokumentenspeicher
E-Mail Marketing
Gebietsmanagement
Interne Chat-Integration
Kalender-/Erinnerungssystem
Lead Scoring
Marketing-Automatisierung-Integration
Mobiler Zugriff
Segmentierung
Social-Media-Integration
Gemeinsame Kontakte
Kontakt-Datenbank
Kontakte importieren/exportieren
Leadmanagement
Planungs-Tools
Sales-Pipeline-Management
Segmentierung
Suchen / filtern
Verfolgung von Interaktionen
Kampagnenmanagement
Lead Scoring
Lead Segmentierung
Lead-Distribution
Lead-Erfassung
Lead-Pflege
Pipeline-Management
Planungs-Tools
Quellen-Nachverfolgung
Verfolgung von Interaktionen

BigContacts – Nutzerbewertungen

Zeigt 5 von 197 Nutzerbewertungen

Gesamt
4.3/5
Benutzerfreundlichkeit
4.4/5
Kundenservice
4.3/5
Funktionen
4.2/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
4.4/5
Chuck G.
Chemikalien
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    Nicht bewertet
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    Nicht bewertet
  • Quelle des Nutzers 
  • Quelle: GetApp
  • Bewertet am 31.7.2015

"Highly Recommend"

Kommentare: We have been with Big Contacts for over five years. We were looking for a program that was web based that would allow us to track customer information in over 40 states. BC has delivered everything we needed and more. One of the most valuable tools is the history and the email tracking capabilities. This program offers many utilities and options to increase sales and lower the sales cycle. I highly recommend this product for anyone that is in need of monitoring sales calls and customer information.

Vorteile: This product is easy to use, very easy to understand and easily updated. Great tool when territory changes are needed. All information is up to date and easy to find.

Nachteile: We have not expereinced any problems that were negative to our needs.

  • Quelle des Nutzers 
  • Quelle: GetApp
  • Bewertet am 31.7.2015
Angela M.
Independent consultant
Bekleidung & Mode, Selbstständig
Verwendete die Software für: Kostenlose Testversion
  • Gesamtbewertung
    4/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    4/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    8/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 22.12.2019

"Just what I was looking for"

Kommentare: I started out using Excel but that soon became overwhelming and I knew I needed something more flexible. I tried several CRMs, even one designed for MLM consultants, but Big Contacts had the features a was looking for. I can add custom fields to contacts like favorite product and even run a search by that field. The alerts are super helpful as I don't always go to the website everyday so I will know if I have a task if I get an email. I could opt in for marketing but I'm small enough I can do personal emails. The capture emails from my email isnt working because I have Outlook but I haven't talked to support about it yet to see if there is a work around. That would be awesome if it would capture and add incoming emails to the correct contact!

Vorteile: Set up automatic task alerts
Set up tasks with a series or preset tasks to be completed and get alerts when it's time to complete them
Add notes and communication logs to contacts
Add documents
Custom fields

Nachteile: More fields than I need as MLM consultant (but I can hide them)
Set up takes tim
Need Bigger or Biggest plan for email alerts

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 22.12.2019
Gary D.
Owner
Finanzdienstleistungen, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 26.2.2020

"BigContacts is robust, easy to use & has THE best support."

Kommentare: Helps us seem like a large firm with recurring task lists, mass emails & email storage.

Vorteile: The well organized but customizable graphical interface.

Nachteile: Doesn't integrate with my financial planning software.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 26.2.2020
Derek l T.
Managing Director
Medizinische Geräte, Selbstständig
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
  • Gesamtbewertung
    4/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4/5
  • Kundenbetreuung
    4/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    4/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    8/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 10.12.2019

"Ex-Salesforce.com user appreciates value of BigContacts"

Kommentare: I would definitely recommend BigContacts for ease of use, price, features, and value.

Vorteile: The BigContacts CRM System is pretty straightforward in terms of setup and implementation. Once you learn the basic rules in terms of setting up fields, etc. you can begin using the software with confidence. The videos are extremely helpful also. The price is one-third to one-fourth the cost of Salesforce.com.

Nachteile: There are a few features that are a little less intuitive and may require some help from support. If you can't find the right answer in the support materials or the videos they will get on the phone after you have placed a support request. This may take some time if it is off hours, but the response is always within a 24 hour window at the longest.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 10.12.2019
David K.
owner
  • Gesamtbewertung
    3/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    Nicht bewertet
  • Kundenbetreuung
    3/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    Nicht bewertet
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    Nicht bewertet
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 27.1.2010

"So far the better CRM"

Kommentare: easier than other CRM Ive used, the pricing is reasonable, but some things still needs alot of improvement, man I cant believe no one out their has something simple to use and actually works!!! and does not cost an arm and a leg....

Vorteile: for the past four years we have used Zoho,Oprius,Bartchbook. Bigcontacts seems to be the easier one to pull reports, the contacts info has all the email,tasks,notes right in one place making it easy for everyone to review what is going on with each customer.
The non tech people that use it are not having a difficult time, that is one of the major reasons we switched.

Nachteile: We have a retail business, the marketing portion of bigcontacts lacks I was under that impression when I sing up I can send out thank you cards, and email follow ups but I had to sign up for vertical response so I have to double enter contact info to do all that.....pretty lame, Ive ask tech support about the integration but after after several emails Ive never got a straight response only that they are working with a vendor.
I also wanted to up load a couple of list and some contacts maybe deputes, bigcontacts does not combine dupes...you have to fix everything on one list then up load it...if you have a new list it will over write the existing one....what????

Antwort des Softwareanbieters

von BigContacts an 22.2.2010

David,

Thank you for the feedback. We have some great news for you as there appears to be some confusion regarding the marketing module.

You mentioned:
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"the marketing portion of Bigcontacts lacks I was under that impression when I sing up I can send out thank you cards, and email follow ups but I had to sign up for vertical response so I have to double enter contact info to do all that"
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We give you the ability to easily filter any group of contacts within BigContacts and have the list instantly populate for you in VerticalResponse so that you can schedule your email or postcard campaign. NO double entry of contact information needed at all. We would be happy to show you how this works in greater detail and encourage you to take advantage of our FREE best practice webinars to learn more. http://www.bigcontacts.com/best-practices-webinars-for-web-based-crm/

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 27.1.2010