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Was ist Fullview?

Löse Kundenprobleme schneller, indem du sofort die Sitzungswiedergabefunktion nutzt, um zu sehen, was deine Kunden getan haben, bevor sie eine Supportanfrage eingereicht haben. Alle Nutzersitzungen werden aufgezeichnet und du kannst nach bestimmten Fehlern oder Ereignissen filtern und direkt zu diesen gelangen. Du hast auch Zugriff auf Browser-, Geräte-, User-Journey-Informationen und mehr. toBei Bedarf kannst du sogar eine Live-In-App-Sitzung starten, ohne dass deine Kunden dein Produkt verlassen müssen. Browse gemeinsam mit ihnen, führe sie im Multiplayer-Modus durch dein Produkt und markiere und klicke auf Elemente auf ihrem Bildschirm.

Wer verwendet Fullview?

Kundenbetreuungs-, Kundenerfolgs- und Produktteams. Industrien: B2B-SaaS, Technologie, Versicherung, Bankwesen und Finanzdienstleistungen, Buchhaltung, Immobilien, Sicherheit.

Fullview Software - 1
Fullview Software - 2
Fullview Software - 3

Du bist nicht sicher, ob Fullview das Richtige ist? Mit einer beliebten Alternative vergleichen

Fullview

Fullview

5,0 (3)
40,00 $
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
17
1
4,7 (3)
5,0 (3)
4,7 (3)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
108,25 $
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
64
11
4,6 (159)
4,2 (159)
4,4 (159)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu Fullview

LogMeIn Rescue
Am besten bewertete Funktionen
Bildschirm teilen
Filesharing
Remote-Zugriff/-Kontrolle
Fullstory
Am besten bewertete Funktionen
Aktivitäts-Verfolgung
Berichterstattung / Analyse
Echtzeit-Monitoring
Surfly
Am besten bewertete Funktionen
Bildschirm teilen
Echtzeit-Bildschirmfreigabe
Remote-Zugriff/-Kontrolle
Upscope
Am besten bewertete Funktionen
Bildschirm teilen
Kundenspezifisches Branding
Zugriffskontrollen / Berechtigungen
Webex Suite
Am besten bewertete Funktionen
Bildschirm teilen
Videokonferenzen
Zwei-Wege-Audio und -Video
VSight Remote
Am besten bewertete Funktionen
Chat / Messaging
Live-Chat
Zugriffskontrollen / Berechtigungen
Help Lightning
Am besten bewertete Funktionen
Für dieses Produkt wurden noch keine Funktionen durch Nutzer bewertet.
ISL Light
Am besten bewertete Funktionen
Bildschirm teilen
Remote-Zugriff/-Kontrolle
Unbeaufsichtigter Zugang
Digital Samba
Am besten bewertete Funktionen
Bildschirm teilen
HD-Audio/-Video
Videokonferenzen

Bewertungen über Fullview

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
5,0
Benutzerfreundlichkeit
4,7
Kundenservice
4,7
Funktionen
4,7
Preis-Leistungs-Verhältnis
5,0

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
100%
Johnathan
Johnathan
CEO in Frankreich
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Internet, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

A must-have for any B2B SaaS company

5,0 vor 2 Jahren

Kommentare: It's hard to leave an honest review for Fullview without sounding like a paid/fake, but honestly: from the moment we used Fullview on our first user support call, we fell in love. Now our users don't need to click on a Google Meet link, find the share screen button, or figure out what we mean by "That grey gear button on the top right of your screen" - we just click "Call" and show them where it is. What's more, even if we did try our old method, we were often running into roadblocks with users that weren't native English speakers as they were always intimidated to hop on a call with us. Now, we have a multiplayer cursor that draws directly on their interface and they see with their own eyes what they should be doing. No broken English, no Google Translate - just follow the cursor of our support agent. Add that to the new replay features, where we can go back in time and observe what actions a user performed or if there were any errors in their browser, and you have an all-in-one B2B SaaS support powerhouse. Mark my words: Fullview is going to quickly become the new normality that users expect to see in B2B SaaS experiences, and we're so happy we learned about them early on.

Vorteile:

- 1-click user screensharing, without them having to install additional software or follow third-party links - Multiplayer cursors so that we can easily guide users through the vital processes they need to perform - Voice and video chat directly within our web application - Simple to watch back previous user sessions on our web application and see what went wrong (if anything) - European HQ company, European hosting. Makes life a little bit easier for GDPR compliance. - Effortless installation. Literally took no more than 5 minutes of development time. - It feels like there's new, massive features available every two months - Amazing support from all of the team

Nachteile:

- Can't share replay timestamps yet - No Intercom integration yet

Antwort von Fullview

vor 2 Jahren

Hi Johnathan, Thank you so much for the glowing review we really appreciate the feedback! Regarding replay timestamps and the Intercom integration, we're going to be releasing those in a week or two. We'll make an announcement as soon as they go live :)

Josefin
Head of Support in Schweden
Informationstechnologie & -dienste, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Kostenlose Testversion
Herkunft der Bewertung

An absolute pleasure to work with!

5,0 vor 2 Jahren

Kommentare: The team at Fullview has been an absolute pleasure to work with. From talking to the founders to the support team: They have answered all of our questions extremely quickly while being professional and friendly problem solvers. You can really tell that providing a great customer experience runs in this company's DNA.

Vorteile:

The product has huge potential and when used in the right context, it really gives users a 3.0 Support experience. What has caught my eye the most is the co-browsing and in-app calls, as that is what gives our business the most value at this point. Excited to see even more features like the Fullview Replays come out!

Nachteile:

It is still a new company and product, but I am impressed with how much they have built in a fairly short amount of time and they have shown that they are very open to feedback from users. But some integrations with other tools are pending but I know that is coming shortly.

Warren
General Manager in UK
Informationstechnologie & -dienste, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

FullView - One Of the Best Customer Experience apps to use.

5,0 letztes Jahr

Kommentare: We used FullView for the customer Experience, and have not been let down at all. The installation was straight forward and so easy to train our users on.

Vorteile:

The main like, is exactly what we bought it for, and that is that it improves the customer experience. Our most user feature is the 1-click screensharing. This allows our technicians to show the end users the method for carrying out a task, easily and quickly.

Nachteile:

There isn't a lot to be honest. We requested the ability to share replay timestamps, and this was then introduced in an update.