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Was ist Qiscus?

Es handelt sich um eine Lösung für das Kundenkommunikationsmanagement, die Unternehmen bei der Verwaltung von Kundendaten, Leads, Multi-Kanal-Messaging usw. unterstützt.

Wer verwendet Qiscus?

Nicht vom Anbieter bereitgestellt

Qiscus Software - 1

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Qiscus

Qiscus

4,4 (7)
Keine Preise gefunden
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
23
Keine Integrationen gefunden
4,7 (7)
4,0 (7)
4,1 (7)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
61,00 €
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
433
43
3,9 (863)
4,2 (863)
4,0 (863)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu Qiscus

Bitrix24
Am besten bewertete Funktionen
Kundendatenbank
Kundenmanagement
Marketing-Automatisierung
Salesforce Service Cloud
Am besten bewertete Funktionen
Kontakt-Datenbank
Kundenhistorie
Warteschlangenmanagement
LiveAgent
Am besten bewertete Funktionen
Anrufaufzeichnung
Anrufprotokoll
Proaktiver Chat
Front
Am besten bewertete Funktionen
Inbox-Management
Makros/Antwortvorlagen
Mobiler Zugriff
3CX
Am besten bewertete Funktionen
Mobiler Zugriff
VoIP-Verbindung
Weiterleitung von Anrufen (Call Routing)
JivoChat
Am besten bewertete Funktionen
Chat / Messaging
Echtzeit-Chat für Kunden
Mobiler Zugriff
Intercom
Am besten bewertete Funktionen
Chat / Messaging
Echtzeit-Chat für Kunden
Live-Chat
OnceHub
Am besten bewertete Funktionen
Bestätigungen/Erinnerungen
Kalender-Synchronisierung
Online-Buchung
LiveHelpNow
Am besten bewertete Funktionen
Mobiler Zugriff
Transkripte / Chatverlauf
Vorformulierte Antworten

Bewertungen über Qiscus

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,4
Benutzerfreundlichkeit
4,7
Kundenservice
4,1
Funktionen
4,0
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,0

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
57%
4
29%
3
14%
Muhammad
Muhammad
Senior Lead Digital Development in Indonesien
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Informationstechnologie & -dienste, 201–500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Exceptional Customer Communication Solution

5,0 vor 2 Monaten

Vorteile:

We've been using Qiscus Omnichannel Platform for several years, and it has truly transformed the way we manage customer interactions. The platform's ability to integrate seamlessly with various communication channels like WhatsApp, Facebook Messenger, and email has been a game-changer for us.

Nachteile:

The initial setup can be a bit complex, but the excellent support team helps to ease the process.

Ida Bagus Adi Yuliantara
IT Manager in Singapur
Gastgewerbe, 201–500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Very Easy to Use

5,0 letztes Jahr

Kommentare: With Qiscus we can response to outside guest inquiry or internal guest request / service quick and easily. We also use broadcast feature to welcoming and farewell to our inhouse guest

Vorteile:

The system is very easy to use, without many complicated training our user can use it easily.

Nachteile:

The analytics feature is not very good, very slow to open and can't show supervisor performance, we can only view our agent's performance and not able to see spervisor's performance or the combination of them (all user performance)

Muhammad
Implementor in Indonesien
Einzelhandel, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Qiscus multichannel chat is helpful for our communication service

3,0 vor 2 Jahren

Kommentare: We had struggled with our communication service before. We avoid having many phone numbers but we have multiple agents to serve customers. By using Qiscus we can reply to customer messages in one dashboard with multiple agents

Vorteile:

The analytics feature, API Integration and Bot Integration are helpful for our communication services

Nachteile:

Repeating bugs is annoying, especially when it happens during crowded times. Sometimes the data accuracy is unstable, especially in analytics features and didn't have a direct update notification for clients

Asjun
Head of Cust. Relationship Management in Frankreich
Non-Profit-Organisation Management, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

It is a good platform which is helpful for our service in customer care

4,0 vor 2 Jahren

Kommentare: It is good to find this helpful product for our customer care service eventhough it's somewhat pricey

Vorteile:

.It presents a good user interface and is easy to use.The multiagent and its auto-sharing feature of incoming messages to the active agents makes the handling chat service become easier and faster.It provides analytics feature, which is favorable and efficient

Nachteile:

.The cost is about pricey, especially for BI open session (broadcast).The limitation active session chat for only 24 hours is about troublesome.the notification for CI/BI opened that is made as if it were a new chat in the conversation, is also somewhat troublesome.For whatsapp channel integration, sent chats cant be undone or edited. Also we cant reply directly to one balloon chat in the conversation

Rizky
Fraud Prevention Manager & Margin Controller in Niederlande
Einzelhandel, 501–1.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

So far this is the best product i've ever tried

5,0 vor 2 Jahren

Kommentare: helping us to solving our customer inquiries smooth & swiftly

Vorteile:

so light, so reliable, so easy to use, many features that help agent to operate it well

Nachteile:

the analytics is so basic, almost useless for us